İnsanlar neden cinselliğe bu kadar düşkün? Sizin bir fikriniz var mı?

Bence ilişkide cinsellik en son aşama. Fakat insanlar da erkek olsun kadın olsun o kadar çok azgınlık var ki inanın şaşırıp kalıyorum iradeleri zayıf. Beni yanlış anlamayın lütfen cinsellik tabiikide ihtiyaç buna katılıyorum ama insanlar ölümüne cinsellik düşünüyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Herşeyin bir yeri zamanı var. Cinsellik son aşama olmalı insanlar sevgili olur olmaz bı iki ay sonra yatağa giriyorlar. Bu bana saçma geliyor
İnsanlar neden cinselliğe bu kadar düşkün? Sizin bir fikriniz var mı?
Cevapla