Bekaret sizin için önemli mi?

Harika bir ilişkiniz varsa geçmişle yine de ilgilenir misiniz, yoksa geleceğiniz ve mutlu olmak mı? Babam yüzünden sevgisiz bir çocukluk yaşadım. Nemfomanim var. Bu yüzden 18 yaşında artık bakire değildim. Sevgilim olmasa bile muhakkak C. ilişki yaşayacağım türden ilişkilerim oldu. F. badi takıldığım.. mani olamıyorum kendime. Şimdi bir ilişkim var. 1 yıldır birlikteyiz. 12 yıllık arkadaşımdı artık sevgilim.. bi anda bana karşı bir şeyler hissettiğini ve denemek istediğini söyledi. Başladık. Hemen haftasına s3ks yapmaya başladık. İlişkimin 4. Ayında aslında aşk acısı yaşadığını benimle onu unutmaya çalıştığını öğrendim bir şekilde. Ama bunu yok sayarsak her şey çok güzel ilerliyordu. Aramanızda sadece C. Birliktelik yok duygusallıkta var. Unutturmaya çalıştım. Rahatsızlandı sürekli hem aklını meşgul edip dağıtmaya çalıştım. 1 yıl oldu. Her şey yolunda ilerliyor. Benimle bu kadar ilerlediği halde bana bağlanmamış mıdır? Unutmuş mudur? 1 yıl boyunca insan bir insana kapılmaz mı her şeyi yaşayıp? Beni kullanıyor mu?

Bekaret sizin için önemli mi?
Cevapla