Cinsel Yaşam Dünya Geç Kalma Günü’nü nasıl bir gecikmeyle kutlayacaksın? (Sayfa 2) OKEY Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3552 Dünya Geç Kalma Günü’nü nasıl bir gecikmeyle kutlayacaksın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 87 kişi beğendi
PrettyBlue Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl sevgilim ile geceyi okey rötar ile yaşamak kim istemez 2 0 Yorumla
AngelKiss Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 84% +1 yıl gecikmenin her şeyi mükemmeldir... denemek lazımmm 2 0 Yorumla
MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Sap kalarak tv başında tarafsız bölgeyi izlerken çay cips çekirdekle kutlicam 😂 2 0 Yorumla
BrokoliKayra Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 56% +1 yıl partnerimle dizi patlamış mısır kola bana en uygunu. 2 1 Yorumla mesut1818 +1 yıl 😊😊kesinlikle Yorumla
Aryakuşu Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 65% +1 yıl ben eve dönüş saatimi kaçırarak kutlıyacam :) 2 0 Yorumla
IchBin_Buse_ Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl Okey'in KS sorumlusu kimse cidden tebrik ediyorum, geç kalmakla prezervatifi mükemmel bağlamış 2 1 Yorumla gEccEm +1 yıl dimi ya harika :D Yorumla
mikimouse2 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Bugün patronu arabada bekleterek geç kaldım zaten skdjdjx 2 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Gecikmesi güzel bir şey, benim eski koca beş saniyede gelirdi, gecikmesini hayal ederdim 5 1 Yorumla yamanky +1 yıl şimdi yeni koca mı var o nasıl Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl İşe gecikme pahasına sevgilimden ayrılmam. 😍 İçerik ne kadar eğlenceli, Okey'e yakışır olmuş. Konuyu süper bağlamışsınız. 😍 3 0 Yorumla
nanelikedi Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 75% +1 yıl rötar ile hazzın dibine vurmak neden olmasın... 1 0 Yorumla
lovebooming Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl partnerim için geç kalıp baş başa vakit geçirmek bir başka olurrrr 1 0 Yorumla
turuncupaten Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 71% +1 yıl Sevgilimle güzel bir an için her yere geç kalabilirim 🔥 1 0 Yorumla
s Ayabasanmaymun Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı. Dün işe geç kaldım, farkında olmadan böyle kutlamışım 1 0 Yorumla
hilall379 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Bugün benim günüm herseye geç kalıyorum çünkü bu soruyada geç kaldım galiba hshshs😅 1 0 Yorumla
birgaripesmerkiz Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 85% +1 yıl Güzel bir kahvaltı olabilir. Ama ben dakika insanım. Geç kalmam. 1 0 Yorumla
bahardan Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 41% +1 yıl Dizi bölümlerini arka arkaya izlemek tam bana göre. 1 0 Yorumla
YatsınYanıma Takip Et Xper 6 Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Uyku saatini geçirip partnerim ile flim izlemem😀 flim yaparız🤭 1 0 Yorumla
x_cuckquean Takip Et Xper 7 Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Staja gittiğim günün sabahı hayatı bana zehir eden yaratıklardan birini hallederek 👌 0 0 Yorumla
YouAreMyCure08 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl anın tadını yavaş yavaş rotar ile geçirmek... denemek lazım 0 0 Yorumla
LadyAmetist Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl sevgili le güzel bir gece geçirmek ve sonrasında baş başa zevk... düşünmesi bile keyifli 0 0 Yorumla
Alarasmin Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 67% +1 yıl Zamnmanın kısıtlı oldugu anlar bana daha heyecanlı gelmekte 0 5 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Adrenalin tutkunusunuz o zaman? Yorumla gEccEm +1 yıl doğruu Yorumla Alarasmin +1 yıl @ÖmerÖ41 biraz öule Yorumla 2 yorumu gör Alarasmin +1 yıl @gEccEm 👏👏👏 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Bu cok guzel ama Yorumla
ecemsiz Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 43% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 330 cevap paylaştı. Ynii hiç kullanmadığım için yorumda yaapmycagim ama yorumlar çok farklı 😃 0 1 Yorumla gEccEm +1 yıl niyeki Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl En son otobüse geç kalmıştım ve bir sonraki otobüste uzun zamandır görmediğim arkadaşıma rastladım. Geç kalmanın sonucu güzel bir tesadüfe dönüşmüştü :) 0 2 Yorumla Subayyyy51 +1 yıl Bu ıyımıss Yorumla gEccEm +1 yıl güzel olmuş valla Yorumla
guzellikvebakim Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 57% +1 yıl Özel bir gün olsa da geç kalmam. O derece dakik bir insanım 0 1 Yorumla Meraklıpanda01 +1 yıl Konu başka😊 Yorumla
dikenliyıl Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Bugün kahvaltı için çok geç kaldim. Öğle yaptım haliyle gündüz gündüz gibi olmadı 0 0 Yorumla
Kartaalliicee1903 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 47% +1 yıl İşe geç kalma uğruna partnerimle sabah Seksi yapmak aşırı cezbediyor :) 0 0 Yorumla
mrs_esrakmn Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Gecikmenin güzel olduğu anların tadını sonuna kadar çıkararak. 🕣 (yani uyuyarak 😴) 0 1 Yorumla LeylaQ +1 yıl çok mantılı :D Yorumla
Mavitüylükelebek Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 77% +1 yıl ne kadar yalnızım ya geç gitmek için işaretleyeceğim bir şıkkım bile yok 0 0 Yorumla
u 27esmerim Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı. Eve dönüş saatini kaçırarak sanırım 😅 11 7 Yorumla 06romeo +1 yıl Evde kocişin seni bekliyor kızzz… 😃🙈 Yorumla delimidirki +1 yıl Hadi yaaa 😂 Yorumla gEccEm +1 yıl kaçta dönmen gerekiyor ki Yorumla 4 yorumu gör 06romeo +1 yıl @gEccEm Daha yemek sofra hazırlayacak. İşten çıkınca oyalanmadan evde olmalı dimi. Daha gece mesaisi var yatak odasında hepimizin. 🙈😻😎 Yorumla u 27esmerim +1 yıl @gEccEm kafama göre valla 😂 Yorumla 06romeo +1 yıl En güzeli spontane, keyfine bak @gEccEm Yorumla delimidirki +1 yıl Kadınlar bu konuda çok şanslılar, ama onun dışında kadın olmak zor Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 2,2b cevap paylaştı. B şıkkı ise geç kalma pahasına vakit geçirmek kulağa hoş gelir 0 0 Yorumla
Paranoyak-Maan Takip Et Master Yaş: 33 , eic 88% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 2,2b cevap paylaştı. Okey ürünleri ile daima en tatlı anların gecikmesini yaşayarak elbette.cut. 0 0 Yorumla
visualsutdio Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Bosalmayı geciktirerek hazzı devam ettireceğim 0 0 Yorumla
Furkilendin Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 89% +1 yıl OKEY olmasa halimiz perişan olurdu teşekkürler OKEY🥰 0 0 Yorumla
apolloreis Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 43% +1 yıl Gecikme candır her zaman hep beraber gecikmeli olalım 0 0 Yorumla
Slalombebeğim Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 3,7b cevap paylaştı. Çokta geç kalmamak gerek. Sonra sinirleri bozuluyor nerdesin diye 😂 0 0 Yorumla
Seveceksin85 Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 70% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 4,2b cevap paylaştı. Gecikmek geç gelmek bazı durumlarda iyidir hazzı arttırır 0 0 Yorumla
princepstv Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 94% +1 yıl Eve dönüş saatini kaçırmaktan zarar gelmez :) 0 0 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 68% +1 yıl Bir kere geç kaldım kadın ölüyordu. Yorgunluktan yatağın kenarına oturdu kaldı garibim. 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 , eic 31% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 853 cevap paylaştı. Geciktirmek iyi degil aceleye de gerek yok Her aey vaktinde. guzel 0 0 Yorumla
_Ǥнσsτ10_ Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Sapım kanka, herkesle de ilişkiye girmeyi midem kabul etmiyor. Yalnızım yani. 0 1 Yorumla _Ǥнσsτ10_ +1 yıl Abooo sitede erkeklere abaza damgası vuran kaliteli insan takılan kızların yorumlara bak.😂😱 Yorumla
sadistÜye Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 88% +1 yıl Partnerimi bulutların üzerinde saatlerce gezdirerek. 0 2 Yorumla gEccEm +1 yıl iddialı Yorumla sadistÜye +1 yıl Normal. Yorumla
Enigmatic37 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Benim için her gün gecikme günü çünkü her şeye geç kalıyorum Deliye her gün bayram hesabı 0 2 Yorumla gEccEm +1 yıl mantıklı :D Yorumla Enigmatic37 +1 yıl @gEccEm gerçekten öyle hep geç kalıyorum alışmış kudurmuştan beterdir Yorumla
akılsızçaylakk Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl meraba gecikmek isteyen saate bakmasın 0 1 Yorumla gEccEm +1 yıl doğru :D Yorumla
öğretmen_12 Takip Et Xper 6 Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl İşe geç kalma pahasına, partnerimle yatakta zaman geçirerek. 0 0 Yorumla
Yangınvar005 Takip Et Master Yaş: 40 , eic 91% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 3,4b cevap paylaştı. Gec gelmek yahu bi anlamı güzel bi anlamı kötü 😂😄 neyse gec geldin ya güç olmasın 😂😂😅 0 2 Yorumla gEccEm +1 yıl hangi anlamı güzel Yorumla Yangınvar005 +1 yıl @gEccEm aklına gelen Yorumla
XAmigdalax Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 2,3b cevap paylaştı. Böyle bir gün mü var.. Hayatımda ilk defa duyuyorum ama güzelmiş 😊 0 2 Yorumla gEccEm +1 yıl ben de ilk defa duydum Yorumla XAmigdalax +1 yıl @gEccEm :D Yorumla
Cleanman58 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl İşe geç kalma pahasına olmayacak şekilde zaman geçirerek :D 0 0 Yorumla
Sozdemir47 Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 101% +1 yıl Aslında kişilik olarak hiçbir şeye geç kalmam her zaman vaktinde gelirim 0 0 Yorumla
zevkli_günahlar Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 96% +1 yıl Yaşamadıklarıma ve Avrupa'ya gitmemeye geç kaldım... 0 1 Yorumla gEccEm +1 yıl üzücü Yorumla
jasper3516 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 , eic 32% +1 yıl yasamaya ve yaninda sevdiceginle geciremedigim... sevdigimin olmadigi 12 seneye gec ksldim 0 0 Yorumla
kafalaarguzeel Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl dakik bir insanım gecikmeyi sevmem gecikeni de sevmem 0 1 Yorumla gEccEm +1 yıl ne güzel Yorumla
Spiderlord Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Gecikmenin güzel olduğu anların tadını sonuna kadar çıkararak. 0 1 Yorumla gEccEm +1 yıl mantıklıı Yorumla
birsenfonişairi Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 83% +1 yıl Benim için her gün gecikme günü. İş yerime hep 15 dakika geç gidiyorum😂😂 0 0 Yorumla
ÖndenVerBana Takip Et Xper 5 Yaş: 48 , eic 70% +1 yıl Ben kılıf kullanmıyorum O yüzden bir yorum yapamayacağım 0 0 Yorumla
emrecelik19 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 92% +1 yıl Hayata geç başlamışım güne geç başlasam ne olur :)) 0 0 Yorumla
berksinsi Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 389 cevap paylaştı. Gecikmenin güzel olduğu anların tadını sonuna kadar çıkararak. 0 0 Yorumla
TrustGigle Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 803 cevap paylaştı. Yataktan hiç çıkmazdım ki. Yeter ki partnerim yanımda olsun 0 0 Yorumla
Gümüş_Servi Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 91% +1 yıl Uykunun saatini geçirip vakit geçirmek baya eğlenceli 0 0 Yorumla
efendimbenim Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 56% +1 yıl Bi güne kadar ne okula nede işe hiç geç kalmadım. Ayrıca hiçbir randevuma de geç kalmadım 0 0 Yorumla
Benimolsadecebenim Takip Et Master Yaş: 36 , eic 63% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 692 cevap paylaştı. İşe geç kalma pahasına, partnerimle yatakta zaman geçirerek. 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
sevgilim ile geceyi okey rötar ile yaşamak kim istemez
gecikmenin her şeyi mükemmeldir... denemek lazımmm
Sap kalarak tv başında tarafsız bölgeyi izlerken çay cips çekirdekle kutlicam 😂
partnerimle dizi patlamış mısır kola bana en uygunu.
😊😊kesinlikle
ben eve dönüş saatimi kaçırarak kutlıyacam :)
Okey'in KS sorumlusu kimse cidden tebrik ediyorum, geç kalmakla prezervatifi mükemmel bağlamış
dimi ya harika :D
Bugün patronu arabada bekleterek geç kaldım zaten skdjdjx
Gecikmesi güzel bir şey, benim eski koca beş saniyede gelirdi, gecikmesini hayal ederdim
şimdi yeni koca mı var o nasıl
İşe gecikme pahasına sevgilimden ayrılmam. 😍 İçerik ne kadar eğlenceli, Okey'e yakışır olmuş. Konuyu süper bağlamışsınız. 😍
rötar ile hazzın dibine vurmak neden olmasın...
partnerim için geç kalıp baş başa vakit geçirmek bir başka olurrrr
Sevgilimle güzel bir an için her yere geç kalabilirim 🔥
Dün işe geç kaldım, farkında olmadan böyle kutlamışım
Bugün benim günüm herseye geç kalıyorum çünkü bu soruyada geç kaldım galiba hshshs😅
Güzel bir kahvaltı olabilir. Ama ben dakika insanım. Geç kalmam.
Dizi bölümlerini arka arkaya izlemek tam bana göre.
Uyku saatini geçirip partnerim ile flim izlemem😀 flim yaparız🤭
Staja gittiğim günün sabahı hayatı bana zehir eden yaratıklardan birini hallederek 👌
anın tadını yavaş yavaş rotar ile geçirmek... denemek lazım
sevgili le güzel bir gece geçirmek ve sonrasında baş başa zevk... düşünmesi bile keyifli
Zamnmanın kısıtlı oldugu anlar bana daha heyecanlı gelmekte
Adrenalin tutkunusunuz o zaman?
doğruu
@ÖmerÖ41 biraz öule
@gEccEm 👏👏👏
Bu cok guzel ama
Ynii hiç kullanmadığım için yorumda yaapmycagim ama yorumlar çok farklı 😃
niyeki
En son otobüse geç kalmıştım ve bir sonraki otobüste uzun zamandır görmediğim arkadaşıma rastladım. Geç kalmanın sonucu güzel bir tesadüfe dönüşmüştü :)
Bu ıyımıss
güzel olmuş valla
Özel bir gün olsa da geç kalmam. O derece dakik bir insanım
Konu başka😊
Bugün kahvaltı için çok geç kaldim. Öğle yaptım haliyle gündüz gündüz gibi olmadı
İşe geç kalma uğruna partnerimle sabah Seksi yapmak aşırı cezbediyor :)
Gecikmenin güzel olduğu anların tadını sonuna kadar çıkararak. 🕣 (yani uyuyarak 😴)
çok mantılı :D
ne kadar yalnızım ya geç gitmek için işaretleyeceğim bir şıkkım bile yok
Eve dönüş saatini kaçırarak sanırım 😅
Evde kocişin seni bekliyor kızzz… 😃🙈
Hadi yaaa 😂
kaçta dönmen gerekiyor ki
@gEccEm Daha yemek sofra hazırlayacak. İşten çıkınca oyalanmadan evde olmalı dimi. Daha gece mesaisi var yatak odasında hepimizin. 🙈😻😎
@gEccEm kafama göre valla 😂
En güzeli spontane, keyfine bak @gEccEm
Kadınlar bu konuda çok şanslılar, ama onun dışında kadın olmak zor
B şıkkı ise geç kalma pahasına vakit geçirmek kulağa hoş gelir
Erkekler Ne Diyor
Okey ürünleri ile daima en tatlı anların gecikmesini yaşayarak elbette.
cut.
Bosalmayı geciktirerek hazzı devam ettireceğim
OKEY olmasa halimiz perişan olurdu teşekkürler OKEY🥰
Gecikme candır her zaman hep beraber gecikmeli olalım
Çokta geç kalmamak gerek. Sonra sinirleri bozuluyor nerdesin diye 😂
Gecikmek geç gelmek bazı durumlarda iyidir hazzı arttırır
Eve dönüş saatini kaçırmaktan zarar gelmez :)
Bir kere geç kaldım kadın ölüyordu. Yorgunluktan yatağın kenarına oturdu kaldı garibim.
Geciktirmek iyi degil aceleye de gerek yok
Her aey vaktinde. guzel
Sapım kanka, herkesle de ilişkiye girmeyi midem kabul etmiyor. Yalnızım yani.
Abooo sitede erkeklere abaza damgası vuran kaliteli insan takılan kızların yorumlara bak.😂😱
Partnerimi bulutların üzerinde saatlerce gezdirerek.
iddialı
Normal.
Benim için her gün gecikme günü çünkü her şeye geç kalıyorum Deliye her gün bayram hesabı
mantıklı :D
@gEccEm gerçekten öyle hep geç kalıyorum alışmış kudurmuştan beterdir
meraba
gecikmek isteyen saate bakmasın
doğru :D
İşe geç kalma pahasına, partnerimle yatakta zaman geçirerek.
Gec gelmek yahu bi anlamı güzel bi anlamı kötü 😂😄 neyse gec geldin ya güç olmasın 😂😂😅
hangi anlamı güzel
@gEccEm aklına gelen
Böyle bir gün mü var.. Hayatımda ilk defa duyuyorum ama güzelmiş 😊
ben de ilk defa duydum
@gEccEm :D
İşe geç kalma pahasına olmayacak şekilde zaman geçirerek :D
Aslında kişilik olarak hiçbir şeye geç kalmam her zaman vaktinde gelirim
Yaşamadıklarıma ve Avrupa'ya gitmemeye geç kaldım...
üzücü
yasamaya ve yaninda sevdiceginle geciremedigim... sevdigimin olmadigi 12 seneye gec ksldim
dakik bir insanım gecikmeyi sevmem gecikeni de sevmem
ne güzel
Gecikmenin güzel olduğu anların tadını sonuna kadar çıkararak.
mantıklıı
Benim için her gün gecikme günü. İş yerime hep 15 dakika geç gidiyorum😂😂
Ben kılıf kullanmıyorum O yüzden bir yorum yapamayacağım
Hayata geç başlamışım güne geç başlasam ne olur :))
Gecikmenin güzel olduğu anların tadını sonuna kadar çıkararak.
Yataktan hiç çıkmazdım ki. Yeter ki partnerim yanımda olsun
Uykunun saatini geçirip vakit geçirmek baya eğlenceli
Bi güne kadar ne okula nede işe hiç geç kalmadım.
Ayrıca hiçbir randevuma de geç kalmadım
İşe geç kalma pahasına, partnerimle yatakta zaman geçirerek.