AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
vay vay boynuzlanıyorsun haberin olsun ayrıntılı anlatıp taktik de verebilirim istersen
Başka biri vardır bence
Yani peki bunu nasıl anlayacağım ki normalde bırakıp gider telefonu biri olsa böyle yapar mı veya ne saklıyor olabilir ki benden
Çocuk için birdaha düşünün
Neyini düşüneyim bakın pişman değil boğazımı sıktı kaç kez ilgisiz alakasız sadece eve ekmek getirmek değil olay babamda ekmek getiriyor Yani bir de telefon sakladı ben mutlu değilken bebeğim nasıl mutlu olsun ki
Haklisin ama insan çocuk için üzülüyor o yüzden
Avukat bulun o sizin adınıza herşeyi yapar
Evet mesela nerden araştıracağım masraflar ne olacak 2 kişi tarafından mı ödenir çünkü baya tutuyor 10 bin ile 20 bin arası
Avukat ile görüşün masrafları karşı tarafın ödemesini istediğinizi söyleyin muhtemelen kabul edecektir
Mesela karşı taraf ödemez ise ne olur işte onu bilmiyorum öyle pis bir inat ki vermem derse ben nasıl öderim tek celsede bitse keşke
Avukat o parayı karşı taraftan icra yolu ile alır sizin bir şey yapmanıza gerek yok ki
Şimdi benim yapmam gereken şey mahkemeye gidip DilekÇe yazmak doğru mu sonra imza atacak o anlaşmalı olarak peki mahkemeden ücretsiz avukat talebim oluyor mu bilginiz var mu inanın bilmediğimden soruyorum
O zaman siz adliyeye gidin avukatı size baro versin. En yakın adliyeye gidin adli yardım talebinde bulunmak istiyorum boşanmak için deyin onlar sizin avukatınızı bulup sizi yönlendireceklerdir
Bütün masraflarıda sizin adınıza devlet ödüyor
Sizden para talep edilmiyor yani
Ama herkes öyle değil yazmış çok masraflı 10 bin den bahsediliyor zaten o parayı ben ödemek istemiyorum o ödesin umrumda olmaz ama ben p tesi gidip talepte bulunayım da dilekçe hemen yazmak istiyorum bir dakika onunla aynı evde durmak istemiyorum artık
Siz milletin dediğine bakmayın benim dediğim gibi en yakın adliyeye gidin boşanmak için adli yardımda bulunmak istiyorum diyin avukat ve dosya harç masraflarınızın tümü devlet tarafından karşılanıyor ve boşanmak için davanızı hemen açarsınız
Çocuk nolacak ekonomik özgürlüğün var mi
Çocuk bende kalacak emziriyorım zaten annem babam destekçim onların yanına geçerim tek ayrı kalmam mümkün değil muhasebe mesleğim girer bir yerde çalışırım en aZından burada hem kirada oturuyorum hem ilgi alaka 0 benim babamda para kazanıyordu evli olduğum belli değil bekar kalırım dahq iyi ya bir film bile izlemiyoruz birlikte bir paylaşım yok
İyiymiş dava açmadan önce bir işe girmelisin ki mahkeme velayeti hemen sana versin. Diğer türlü süreç uzuyor
Bunu hiç bilmiyorum ama giremem bebeğimi emziriyorım
Boşan, muhtemelen aldatıyor zaten.
Bilmiyorum kafam çok karışık babam destekçim olur hani orada kalırım bir ailem var ancak beni tehdit editör bakın eğer hatasını anlasa gelse özür dileseydi belki gitmeZdim ama çok yoruldum narsist biri ile ömrümü geçirmekten
Yemişim onun narsistliğini. Boğazını falan sıkarsa direk git hastaneden darp raporu al. Kendini ezdirme.
Ya zaten sıktı sırtına vurdum ne yapıyorsun diye bir daha bana dokunma diye işte mesajda yazınca dw beni tehdit ediyor dua et diye ben naSıl bir adamla evlenmişim bana ölüp bitiyordu bu hale nasıl geldi bakın ben kirada oturuyorum geçim sıkıntısı bir yandan ilgisizlik bir yandan çok sıkıldım kaldı ki bir paylaşımımız yok bu nasıl evlilik böyle aklım almıyor Yani şimdiki kadınları biliyorsunuz herşeyi maddi düşünüyor ya onu bile istemedim adam olsun istedim
Adam değilmiş maalesef. Zaten uzun süredir yaklaşmıyorsa sana aldatıyordur. Bur tekmeyi gitsin. Adam olmaz ondan.
Yani uzun süre oldu 1 ayı geçti desem yeridir ya hiç mi çekici gelen bir yanım olmaz ki bana dokunmuyor çok acı verici hani istek yok şöyle bir sarılma yok hani bende yapmıyorum ama ben istekli bir insanım çok iyi biliyor defalarca konuştum bakın defalarca kendini hep mükemmel görür kusur bulmaz asla
İstek vardır da maalesef başkasıyla gideriyordur. Valla evli olup ihtiyacım da görülmeyecekse ilgi de görmeyeceksem boşanırım.
Böyle evlilik olmaz. Sen kendine yazık ediyorsun.
Evet işte mesela hiç enerjisi yok bana ama bir arkadaşı çağırsın mesela uçarak gider haftasonu bile onlarla geçirmek istiyor bakın mesela mesajda boşanalım dedik bana mesaj atmış geç geleceğim anahtarı kapıya bırak diye wp engellemiş SMS atmış şimdi ben bu adama ne diyim evliliğin bitiyor sen dışarda sürtüyorsun çaba yok çaba
Yani ona defalarca söyledim kendimiz tatmin editorum evli olduğumu hissetmiyorum çok boş bırakıyorsun beni diye çok kes söyledim artık yeter amacım illa SEKs değil ama kadınım bşr dokunuş öpüş bir sevgi istiyorum çok mu istiyorum ya başka kadınlar yatıyor seks istemezler onlar dahq değerli oluyor ben hep isteklerimi çok belli ettim belki de hata bende
Sende hata mata yok. Kocan başkalarına gidiyor, onun aptallığı. Boşandığında aklı başına gelir. Nafakanı da al git. Baban ne güzel arkanda duruyormuş.
Cinsel hayatınız yok mu
Hayır yok işte resmen onun keyfi gelirse 20 günde bir şuanda 40 günü geçmiştir
Yuh sen isteklimisin
Ben istekliyim o isteksiz gerçekten böyle kıçını devirip yatan kadınlardan olacaksın hani isteksiz olacaksın ben çok belli ettim sanırım sizce ne yapmalıyım yani boşanmalı mkyım
Bu konuyu burdan konusmayalim gel bekliyom sonra engellersin istersen tiyatro oyuncusuyum konservatuar okuyorum
Mastürbasyon yapiyomusun arada
Trol mü soru ciddi söyle
Vallahi değil ya neden sordun
Biz de eşimle telefonla ilgili çok sorun yaşıyoruz emin kesinlikle karı muhabbeti vardır
Hiç aldattı mı seni
Benim eşimde aynı maalesef ilgisiz
Böyle bir ilgisizlik yok hemde resmen 1 aydır 1 kez ilişkiye girdik ve bugün telefonu sakladı aklıma kötü şeyler geldi açıkçası
Bizde durum daha kötü yazacaktım da gizlisin
Üzüldüm açıkçası. Umarım düzelir diyeceğim de zor.
Yardım edebileceğimiz bir durum pek yok sadece dertleşebiliriz anlatmak istersen oda.
Cinsellik için yanaşmıyor demişsin peki cinsel tercihi farklı olabilir mi?
Evet bunu da düşündüm ama ne bileyim ya hiç öyle bişey sezmedim hani hisssederdim illaki
Hissetme ihtimalin düşük ama
kötu bir durum ya aldatacan ya da ayril
Elimden. geleni yaparım senin için
Geçmiş olsun. Konuşmak isterim.
Sorunun çözümü sen de knk
Başkasıyla farklı fanteziler konuş sexting yap.
Evlilik böyle bir şey zaten
Peki ilusju niye o kadar az
böyle öküzü aldatmak müstehap
Öyle demek istemiyorum ama başka kadın bu kadar boş kalsa her boku yerdi
çok yakın bi tanıdığım yaptı
be kadar zamandır seks yok
Ayda 1 2 mi sonra neden aldatılıyor.
Belki kadın istiyor ama adam yapmıyor niye böyle düşünüyorsun? Bu da aldatmaya bir sebep değil yalnız o zaman boşasın gitsin başkalarıyla görsün ihtiyacını. Kadın bebeğimiz var diyor muhtemelen yeni doğum yapmış ya da 6-7 aylık bebekle ilgilenmekten onun peşinde dolaşmaktan emzirmekten hali mi kalıyor adam olsun karısına destek olsun.
Olm zaten adam yapmıyormuş kadın haklı diyorum 😄
Ha tamam😂👍🏻
Ben istiyorum koca isteksiz ben kıyafetler va herşeyi yapıyorum gerçekten kıçı devirip yatmak lazım ö
Böyle hayırsızlara ama eğer beni bırakıp başka birine gidiyorsa da Allah belasını versin resmen ilgi bekliyorum evde babama da diyeceğim detaylı sorarsa erkeklik görevini bile yetine getirmiyor diyeceğim gencecik kadının öküz gibi eve geliyor bakın biz öpüşmiyorux bile düşünün temas yok çoktan bitmiş her şey
Seni kaparlar knk
Ben onu evli iken asla aldatmam şerefsiz değilim Allah’ından bulsun eğer bişey yaptı ise de ne diyim valla
Bu da senin şansın işte.
Oo zaten gitmiş elden o
Koy kapının önüne gitsin
bakımsız biri misin
Neden hep kadınları suçluyorsunuz o kadar bakımlıyım ki arkadaşlarım bile der bir şal ya kendini diye eşim pistir 3 günde banyo yapar burnunu karıştırır yere atar gaz çıkarır diş fırçalamaz dahq sayayım mı
hayır ya sana o yanaşmıyor diye sordum yoksa sorun sende anlamında demedim özür dilerim yanlış anladın
sende onu aldat çatır çatır
Pardon bu soruyu daha kaç kere soracaksın?
Çok üzüldüm adına ama hareketleri normal değil
Yaşlar kaç eşinle
boşan o adsmdan pardon mshluktan
Dünde dedik ya aldatıyor diye
Aldatıyor olabilir mi?
Oooo evlilik bitik 😞
Iyide bariz aldatıyor daha neyi sorguluyorsun
Hayat senin karar senin reis
Anlaşmalı açın davayi
İşte zaten bende öyle istiyorum anlaşmalı olsun o ne der bilmiyorum birisi nafaka alamazsın sen açarsan demiş ben konuşacağım o açsın davayı tabi kabul ederse
Almayı ver sende nafaka
Yoo vallahi normalde parada yok gözüm ama beni böyle ortada bırakıyor ödesin çocuğu için benimleymiş ya
Ben sahip çıkarım sana
Avukatla görüştünmü kocan ne dio buna
Anlaşmalmı bosanicaksnz
Hayır şimdi nasıl bir yol izlemem gerekiyor bilmiyorum ben bir dkka evli kalmak istemiyorum onunla
Yazarmsn ordan konusalm
Bu kadar önemli mi seks
Önemli öi derken bakın biz dokunmuyoruz birbirimize ben 29 yaşındayım eşim 34 bu kadar monotonluğu gerek var mı sadece seks değil mesela temas yok
Bakımsız mısın acaba
Ben değişim eşim aşırı pis banyo yapmaz burnunu karıştırıp yerlere atar diş fırçalamaz üstüne dikkat etmez neden herşeyi kadında arıyorsunuz
Kocan mağarada mı yaşıyor ya 😃 Ne pismiş.
Böyle adamlar evliyken ben evde kaldım 😃
Ya işte böyle biri ile evliyim ve kendini mükemmel görür düşünün gaz çıkarır yanımda defalarca dedim yapma diye bunlar hep soğutan şeyler
Ve sen hala seviyorsun
Ya aslına bakarsan bu sevgi değil mesela olmadığında özlemiyorum çünkü varlığını hissetmiyorum ki alışkanlık diyelim osurukk kokusuna alışmışım 😅😅
Ama istese verirsin
Gecmiş olsun bsskssı var
Geçmiş olsun.
Esin yoğun mi calisiyor
Aldatmıyor mu sence
Aldatılıyorsun net
Aldatılıyorsun
Yaşlarınız kaç
Ben 29 o 34
En son cin ilişkiyi ne zaman yaşadınız mesela aranızda çrkim var mıydı
Hayır yoktu çekim falan 1 aydır ilişkimiz yok hiç istek de yok tutku yoktu aramızda yani onda hiç yoktu 2 yabancı gibiydik
Uzun bi konu takip etsen birde eşimden örnek vererek anlatacağım insanların okumasını istemem
Yorumumu siler misşn
Aldatıyor net
Aldatıyor belli
Çözüm basit
Ne erkekler var be
Boşan bir an önce
Kiskandir onu
Nasıl kıskandıracağım
Mesaj atabilirisin
?
Geçmiş olsun
Selam iyimidn
Aldatıyor heralde
niye ilişki olmuyo
Ben istiyorum o isteksiz hep bahane belim ağrıyordu hasta oldun vs bir erkek nasıl olur da dayanabilir
aynen yaparken afedersin hangi pozisyon oluyonuz seni aldığı şeyleri yapiyonmuki
onum zevk aldığı şeyleri yap
Ben herşeyi yapıyorum o eksik isteksiz
tesettürlumusun zor ya yaşın kac