Sizce eşim neden böyle bir hareket yaptı?

Arkadaşlar 4 yıllık evliyim bebeğim var eşim normalde telefonu hayatta saklamaz bugün çocuğa fotoğraf gösterirken onun telefonda wp baktım o da heyecanlı dedi hadi çocuğu emzir bak seni bekliyor dedim tamam bir dkka neye bakıyorsun dedi öyle hemen verdim sonradan odaya geldi neye baktın telefonda dedi dedim merak ettim sizin iş yerinde çalışan bit kız var onun fotoğrafına baktım dedim sonra telefonumu istedi bende onunkini aldım tekrar wp girdim bir heyecan benim telefona bakamıyor neye bakıyorum diye wp arkadaşlarının olduğu gruba girdim telefonu öyle bir çekti ki elimden ben senin wp konuşmalarına bakıyor muyum niye okuyorsun falan dedim sen benden hiç saklamazdın ne oldu işte olmaz falan ne saklaması dedi ama cidden heyecanlandı sonra ben dedim ben böyle bir ilişki istemiyorum boşanalım o zaman ben sana en başta dedim ı telefona bakamazsam bir anlamı yoktur gizli saklı olmayacak vay efendim senin ağzına biber sürerim boğazımı şıktı sen şu çocuğa dua et işte yatın ben sana göstereceğim boşanmayı iştr sen hiçbir bok haketmiyorsun da bilmem ne birsürü şey sizce telefonu panikle çekmesi doğru mu ne anlamalıyım boşanalım deme sebebim aslında söz vermiştik Yani o telefon saklanmayacak diye ve telefonu elimden çekti aldı ve İnan bana ı kadar ilgisiz davranıyor ki ayda 1 veya 2 ilişkiye giriyoruz ben bu adama ne yapayım

Sizce eşim neden böyle bir hareket yaptı?
Cevapla