Arkadaşlar 4 yıllık evliyim bebeğim var eşim normalde telefonu hayatta saklamaz bugün çocuğa fotoğraf gösterirken onun telefonda wp baktım o da heyecanlı dedi hadi çocuğu emzir bak seni bekliyor dedim tamam bir dkka neye bakıyorsun dedi öyle hemen verdim sonradan odaya geldi neye baktın telefonda dedi dedim merak ettim sizin iş yerinde çalışan bit kız var onun fotoğrafına baktım dedim sonra telefonumu istedi bende onunkini aldım tekrar wp girdim bir heyecan benim telefona bakamıyor neye bakıyorum diye wp arkadaşlarının olduğu gruba girdim telefonu öyle bir çekti ki elimden ben senin wp konuşmalarına bakıyor muyum niye okuyorsun falan dedim sen benden hiç saklamazdın ne oldu işte olmaz falan ne saklaması dedi ama cidden heyecanlandı sonra ben dedim ben böyle bir ilişki istemiyorum boşanalım o zaman ben sana en başta dedim ı telefona bakamazsam bir anlamı yoktur gizli saklı olmayacak vay efendim senin ağzına biber sürerim boğazımı şıktı sen şu çocuğa dua et işte yatın ben sana göstereceğim boşanmayı iştr sen hiçbir bok haketmiyorsun da bilmem ne birsürü şey sizce telefonu panikle çekmesi doğru mu ne anlamalıyım boşanalım deme sebebim aslında söz vermiştik Yani o telefon saklanmayacak diye ve telefonu elimden çekti aldı ve İnan bana ı kadar ilgisiz davranıyor ki ayda 1 veya 2 ilişkiye giriyoruz ben bu adama ne yapayım
Bu kardeşler arasında bile var, Biri diğeri hakkında olumsuz şeyler söylediyse yani bi tamam göstermiyor tabi ki. Hayatını paylaştığın insandan neden bişey saklamak istersin ki, saklayacak bişeyi olmasa aa bak şurada böyle bi muhabbet geçmişti der güle güle anlatır.
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Cinsel Yaşam konusunda 709 cevap paylaştı.
+1 yılAslında yasal olarak sizin söz verdik diye söylediğiniz konu medeni kanunda yeri olmayan bir şey. Evli olmanız bu durumu değiştirmiyor özel hayatın gizliliğine giriyor. Öte yandan eşinizle bir şeffaflık istemenizi anliyorum. Gel gelelim böyle bir durumda doğrudan bosanalim yaklaşımı da bu gerilimi ve sonrasında olacakları arttıracağı için doğru değil. Bu durumlarda sakın kalmak ve medeni bir diyalogla çözüm odaklı konuşmak en mantıklısı olacaktır.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanını okumalısın. Geçmiş olsun ya sevgili yapmış ya da yapma yolunda birisi ile konuşuyor ki bu kadar heyecan yapıyor. Duşa girdiği zaman telefonuna gir bak fırsattan istifade hiç bir şey yok gibi davran duşta iken kurcala birşeyler yapıyor bu kadar heyecan ve gerginlik söz konusu yanlış bir şey yapmayan hiç kimse böyle bir tepki vermez. Ayda 1-2 kez ilişki var ise sıkıntı büyük haberin olsun.
06 Yorumla
Soran+1 yılAma bazen bırakıyor hiçbişey görmüyorum konuşmalarda falan bugün çekti elimden neden ki vallahi anlamadım
Cevap sahibi+1 yılKonuşmalarda belki bir kadından bahsetti o da olabilir.
Soran+1 yılTavrım nasıl olmalı sizce bana çocuğa dua rt sen diyor bu ne demek
Cevap sahibi+1 yılDemek ki soğukluk girmiş ve başka bir kişiye karşı ilgisi yönelmiş kısacası bu demek ki çok ağır bir cümle çocuk için varsın demek oluyor burada. Hiç bir şey yok gibi davran ve o telefonu uyuduğunda ya da en iyisi duşta iken kurcala mesajlara bak fotoğraflara silinen fotoğraflara aramalara açık verecektir. Yanlış anlamazsanız fotoğrafını çektiği oluyor mu hiç? Normalin dışında fotoğraf video tarzı? Twitter kullanıyor mu?
Soran+1 yılHayır kullanmıyo İnstagram bile bende açık kendinde yoktur ya normalde bırakır mesela hiçbişey bulamıyorum ben öyle herkese girip de bakmıyorum ama öyle hani hiçbişey yakalamadım sizce yarına nasıl davranmalıyım
Cevap sahibi+1 yılYarın hiçbir şey yok gibi unutmuş gibi davranmalısın şimdi silmiştir bir şey var ise biraz unutmuş gibi yap olay yaşanmamış gibi davran şüphe hissederse ne kaçırdığını bilemezsin. Bu kadar tepki normal değil.
Gizli Üye(25-29)+1 yılBEN OLSAM ŞAPLAĞI Bİ KOYARDIM SANA SONRA BABANIN EVİNE GİT DERDİM HAYIRDIR YA TİPE BAK TELEFONA BAKMAZSAM AYRILIRIM DEMEK NE ÇOCUKLAR BİLE BÖYLE YAPMAZ ADAMI ŞEYTANA ÇEVİRİRSEN HAYATIN KAYAR DEMEDİ DEME SONRA ANNE BABANDAN BİR TON LAF YERSİN HER GÜN BU İŞİN SONRASI VAR AZ BİLE YAPMIŞ ADAM
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
+1 yılMerhaba, evlilik yürütülmesi kolay bir kurum değil maalesef, 4 yılda bu kadar ilgisizlik ilerisi için yeterince umut kırıcı. Doğumdan sonra vücudunda değişiklik oldumu çok fazla, bunlara takılıyor olabilir, işleri yolunda gitmiyor olabilir, ama telefonuna bakmak istedikten sonra aşırı tepki vermesi normal değil, gizlediği bir şey var. Ne olduğunu bilmeden yorum yapmakta doğru olmaz, sana karşı aşırı acımasız davranıyor, sözlü ve psikolojik şiddet uyguluyor. Biraz uzak durmak onun hatasını anlamasina yardımcı olabilir, evden uzaklaş, ailenle kal bir süre, bu durumdan sonraki tavırları ve davranislari bundan sonraki yol haritani belirlemene yardımcı olur
06 Yorumla
Soran+1 yılBugün evdeyim mesela bana mesaj atmış anahtarı kapıya bırakır mısın geç geleceğim diye wp engellemiş ama SMS atıyor çok ilginç değil mi yarın anneme geçeceğim sanırım
- +1 yıl
Tipik erkek davranışı, kendince trip atıyor. Senin onu çok sıktığını söyleyip, bu durumdan seni suçluyor. Senin ihtiyaçlarını gidermek için bile yaklasmamasi onun aslında hatalı olduğunu gösteriyor
Soran+1 yılBakın çok kez dedim hatta düşünün geçen tartışmada şunu dedim ya kendi kendimi tatmin editorum dedim bu nasıl bişey ya eşim varken neden
- +1 yıl
Çok iyi anlıyorum seni, böyle bir cümle anlayana ağırdır aslında. Doğum sonrası fiziginde olumsuz degisimler oldumu
Soran+1 yılYa öyle aşırı değil 6 kilom falan var göbeğim var biraz yani öyle kendimde bir sorun aramıyorum çünkü kendisi aşırı pis bir insan burnunu karıştırır gaz çıkarır duş almaz yeni sorun bende değil
- +1 yıl
Yanlış anlama lütfen, sende sorun var mı anlamında yazmadım onu, kendince bahane uretip. uretmedigini merak ettim. konusmak istermisin
Büyük ihtimalle aldatılıyorsun, bu asabiliğin ve bu heyecanlanmanın başka açıklaması olamaz. Kendim yaşadım biliyorum o telefon her zaman masaya konuyordu açık açık kilit falan yoktu, ilk önce kilit yaptı sonra o telefon ters çevrilmeye başlandı masada en sonunda elimi attığımda yüzü sapsarı olup böyle heyecanlanıp saçmalama ne yapıyorsun demesiyle anladım ne olduğunu. Size tavsiyem yol yakınken seviyor olsanız bile asla barışmaya çalışıp iyi davranmayın suçlu siz değilsiniz çünkü. Ve özellikle şiddetin açıklaması olmaz olamaz bi adam eşinin boğazını sıkamaz.
05 Yorumla
Soran+1 yılSiz de mi evliydiniz ya inanın bir erkek hiç mi istemez kadınını ya eve gelince ruhsuz dışarı enerjisi çok fazla telefonu hiç çekmezdi elimden birde bana trip atıyor sizce ne yapmalıyım sizinki üste çıktı mı
Soran+1 yılŞimdi aldatıyor olda diyelim hiç bildirim vs gelmiyor Yani veya arama telefona çok kez baktım gizli bişey göremedim Yani basım yapıyor olabilir aklım almıyor var mı bir yolu görmenin bulmanın
Soran+1 yılNeyi sessizler almışsa ya wp girip baktım hiçbişey yok öyle arşiv vs sessizde bildirim sesi açık normalde ama bazen çocuğa veriyor telefonu hani ama dün bir panik oldu ya öyle çekmesi çok şüphe uyandırdı şimdi sessiz kalacağım ama gözüm hep onda olacak gerekirse takip edeceğim
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım emin ol karıştırdığı hatlar vardır. Aldatıyor diyemem kesin ama gizlice başka yerlere gidiyordur. Benim 7 senelik ilişkimde aynı şeyler oldu. Benle görüşmeye gelince telefonu arabaya saklıyordu. Ve almak istediğimde aşırı panik yapıyor. Bende aylardır başka birisiyle konuştuğunu düşünüyorum çünkü banasa çok ilgisiz ve ne desem ne yapsam takmıyor. Ayrıl diyemem sana çünkü eminin birşeyleri düzletmek istiyorsun benim gibi. Ama aynı evde olunca ayrılıklar daha da zorlaşır. Bence ailene durumu anlat ve bir süreliğine ailenle kal. eşin seni geri isterse gitme. Vazgeçerse zaten çoktan evlililj bitmiştir. Arkasından ağlama, bir şey söyleme. Uzaklaş. Ne yaparsan yap takmıcak zaten. Heleki ilişkiye girmek istmeyen eş. Kesinlikle soğumuştur
01 Yorumla
Soran+1 yılYa iştr canım sıkılıyor hiç böylr değildi şimdi çok ilgisiz ama eğer ki biri varsa Allah’ından bulsun
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılİlk önce ön yargılı olmamak lazım belki bir rahatsizligi var veya psikolojik sorunu var veya cinsel yönden bir problemi var onlar yok ise oturup sakin sakin konusmalisiniz benimde ihtiyacım var diye en son boşanma ki çocuğunuz var onu tek başınıza büyütebilirmisiniz bilemem bizde de tam tersi hanım regl olmadan 5 gün önce yapmıştık regl bitti hala sırtını dönmüş yatıyor ne anlıyorsunuz bu işten diyor olup bitiyor vs sizi benden iyi kimse anlayamaz ama ben asla aldatmayı ayrılmayı düşünmedim cinsel istek artırıcı ilaç aldım ara ara çayına katip veriyorum bu şekilde çözüm buldum
02 Yorumla
Soran+1 yılBakın bende ayrılmak istemiyorum ancak bıktım bir erkek edasında hareket etmekte isteklerim karşılanmıyor mutlu değilim ben zevk alan bir insanım biliyo defalarca söyledim anlattım kendisine insan karışı için hiçbişey yapmaz mı ya onu unutuyorum artık em azından eğer kendinde bir eksiklik hissediyorsan da doktora gir değil mi yüz defa söyledim artık son raddeye geldi
Cevap sahibi+1 yılBen sizi kinamiyorum aksine inanin üzülüyorum Allah yardımcınız olsun ne diyeyim bize buradan söylemek kolay rahat onu yaşayan bilir
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenim bir konuştuğum vardı aramızda birazcık yaş farkı da vardı ama her zaman büyük erkekler dikkatimi çekmiştir. Benim defalarca sormama rağmen bekarım dedi ben de nereden bileyim inandım. Sonra supelenmeye başladım en kötü ihtimalle boşanmıştı flan diye düşündüm o da saklanacak şey değil de işte belki itiraf dememiştir flan diye. Meğer evliymis. İlişki monotona binince erkekler dışarıda arayışa girebiliyor. Sen de biraz zekice davran gözünün önünde alıp karistiracagina hiç ilgilenmiyormus gibi yap o biraz rahata alışınca gece flan veya telefonu sarjdayken al telefonunu öyle bak
09 Yorumla
Soran+1 yılYa hep gizli bakıyorum inanın hep ama hiçbişey göremedim Cideen amw o gün neden öyle yaptı güvenim sarsıldı şimdi ben nasıl davranacağım bilmiyorum mesela diyelim ki konuştuğu biri var bu insan hiç mi mesaj atmaz ne bileyim ya nasıl olabilir bakın yapmaz demiyorum ancak hani hiç görmedim telefonda bişey
Cevap sahibi+1 yılEngellenen kullanıcılara bak Google arama geçmişine bak hiç bir sey bulamazsan fatura ayrıntılarını çıkar konuştuğu numaralardan en uzun süreli şüpheli olanları rehberden arastir. Tahminimce açık ilişki. Evli olduğunu biliyordur kız, müsait değilken engelliyordur olunca kaldırıyordu muhtemelen eve girmeden de temizlik yapılır. Çöp kutusunu karıştır,
Cevap sahibi+1 yılİnstagraminin onaylı olduğu e posta o telefonda giriş yapıldıysa şifremi unuttum yap eşinin telefonundan sonra şifreyi yenile yeniledigin şifreyle hem eşinin telefonundan giriş yap hem kendi telefonundan. Eminim her gün giriş çıkış yapmiyordur o yüzden anlamayacak tır uzun süre. Anlasa bile giriş yapmaya çalışır Allah Allah şifrem neydi diyip yeni şifre alır en kötü ihtimalle. Ama hareketlerden flan şu cihaz giriş yaptı diye goruncek onu mutlaka sil. Her gün hangi cihazlar aktif diye ayarlardan bakmaz zaten.
Cevap sahibi+1 yılEşinin telefonundan gelen şifre yenileme e postasına da sil çöp kutusundan da sil, birde telegramina giriş yap onay kodu gelen mesajı eşinin telefonundn sil onu da her gün kontrol etmez aktif oturumları, bir de eşinin cihazı Xiaomi mi ona göre sana bir yöntem söyleyeceğim eşinin her an hangi konumda olduğunu kontrol edebileceksin ruhu duymadan
Soran+1 yılGoogle geçmişine bakıyorum İnstagram kıllanmıyor bende açık İnstagram onun orada hiçbişey yok ancak şu engelleme olayına bakacağım dahq başka ne yapabilirim bilmiyorum takip mi etsem aceba
Cevap sahibi+1 yılBak şimdi bazı uygulamalar var mesela ebeveyinler çocuklarını takip etmek için kullanıyor okulda mi nerde başına bişey geldimi diye. İkiniz de aynı uygulamayı indiriyorsunuz tüm yetkileri uygulamaya veriyorsunuz ve konumu açık tutuyorsunuz birbirinizin konumunu görmek için. Eşinin telefonuna bu uygulamayı indirip kendi telefonuna bagliyorsun. Sonra bu uygulamayı sakliyorsun. Şöyle ki xiaomilerde bı özellik var gizli uygulamalar diye ayarlardan aktifleştirme bilirsin. Telefonun ana menusundeyken bir fotoğrafı buyutuyormus gibi iki parmaginla ekranı içeren dışa hareket yapınca gizli bir menü açılıyor ve başkalarının görmesini istemediğin uygulamaları burdaki gizli menüden gorebiliyorsun. Hatta istersen o uygulamaya şifre de koyabilirsin giremez de. Ayarlara uygulama kilidi yazarsan çıkacaktır. Eğer uygulamayı gizlersen normal uygulamaların göründüğü arayüzde gözükmeyecektir. Uygulamanın bildirimlerini de kapat asla indirdiğini anlayamaz
Soran+1 yılEşim zaten tekstilde çalışıyor servis heryere gidiyor bilemem ki baksam bile nerde diye konum sürekli değişir
Cevap sahibi+1 yılHmm işte o kötü. Çünkü bana 40 gündür dokunmuyor diyorsun eğer suphelendigin gibi bı aldatma varsa muhtemelen sanal değildir çünkü biri onu sanal ne kadar tatmin ederse etsin bı kadın vicuduna ara sıra ihtiyaç duyar. Eğer işi sabit olsaydı konumdan anlayabilirdin öyle bir şey var mı ondan söyledim
Soran+1 yılYani bilmiyorum nasıl ortaya çıkar bişey varsa ama zaten bişeyin ortaya çıkmasına bile gerek yok ben o kadar bıktım ki
+1 yılAslında evlilik çok güzel bir şey , hele duygusal zekaları uyuşan iki insansa, ama meneviyatta çok ama çok önemli çünkü evlenirsin beraber ilişkiye girersin ilişki bittikten sonra bu muydu yani dersin maneviyatı güçlü olan kişiler hayatının odak noktasını maneviyata verir ve hayatı anlam kazanir. Şimdiki evlilikler heyecanı aşk sanıyorlar ve maddi çıkar, sosyal statü vb sebeplerle evleniyorlar sonu ne oluyor soğuma, isteksizlik ya bir erkek kadınını yatakta tatmin etmeli bunu yapamıyorsa direk zaten kendini sorgulamalı senin yapman gereken şey bence oturup konuşmalı ardından vicdanın sesini dinleyip ailenle koordineli bir şekilde hareket etmen lazım
02 Yorumla
Soran+1 yılYok ben zatrn aileme anlatmıştı. Şiddeti değil de ha isteksiz va diye annem bana boş ver dedi bekar gibi durmanın anlamı ne dedi ki haklılar da yani insan sevilmek istiyor 70 yaşnda bir adamla evli gibiyim çok sıkıldım artım çok pis sümüklerini yere atıyor iğrenç artık midem kaldırmıyor babam sabret demişti Birwz daha ama sanırı artık bitti kesin Yani pazartesi gideceğim adliyeye avukat isteyeceğim dilekçe yazsın sonrası zaten gelecek
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun
+1 yılSakladığı bir şey olduğunu düşünüyorum bende o çıkışı yapması hadi yaptın bu kadar abartması kamufle ettiğini gösterir. Boşanmayı düşünmüyorsan kurcalama çünkü sadece kendini üzdüğünle kalırsın. Kurcaladın ve bir şey çıkmadı ne güzel ama ya yakalarsan ne olacak?
12 Yorumla
Soran+1 yılNet boşanacağım bak çok net adam benimle ilişkiye hirmiyor ya eve gelince canı sıkılıyor kendini hep dışarı atmak istiyor mesela normalde telefonu asla benden almazdı yani aldatsa diyorum illaki mesaj gelir arama yık nasıl aldatıyor ki Yani
- +1 yıl
Üye olduğu sosyal medya siteler filan vardır. Belki oralarda konuşuyordur. O şimdi senin alevlendiğini anladı sen biraz zaman ver unutmuş gibi yap onu rahat bırak görmezden gel ki hata yapsın. 1-2 hafta müsade et bi gece kurcala her şeyini. Senin bakmayacağından emin olunca rrahatlayıp hata yapar. Yakalarsın
+1 yılAvukatın aracılığıyla aile mahkemesine dilekçeni verirsin. Boşanmanın türü önemli. Anlaşmalı olursa sorun yok, tek seferde biter. Çekişmeliye dönerse uzar. Boşanma gerekçesini de kocalık görevlerini yapmama olarak gösterebilirsin. Çocuk olduğu için nafaka da alırsın rahatlıkla. Zaten bu tabloda, boşanman en güzeli ve hayırlısı.
00 Yorumla
+1 yılÇocuk olduktan sonra biraz anne moduna geçtiysen seninde eşine ilgin azaldıysa, kişisel bakım ve giyimine pek dikkat etmiyorsan bunlarda etkiler. Ama bunlarda sorun yok diyorsan esin bencil birisi çocuk olduktan sonra da yüzündeki maskeyi çıkarmış artık ceptesin diye görüyor. Bu kisi ile de ömür gecmez
00 YorumlaSenin hamile olduğun dönemde başlayan şeylerin devamı bu. Biri var bence. Doğum sonrasında yeniden bağlanma sorunu olmuş çözmek yerine o ilgi kayması hoşuna gitmiş. Ayrıca çocuk ile seni kendine maddi manevi bağlamış mecbur kılmış. Geçmiş olsun boşan
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılEmin olmadan hareket etme elinde delil olmadan şu an söylediklerin sadece kuruntu ve kurmalar aslı vardır veya yoktur eğer şüpen varsa eline bişey geçene kadar bekle ayrıca telefon çekip alması sadece wp ile alakalı olmayabilir bilmediğin bir borcu banka smsi bildirimi veya Bi mail veya bilmediğin işsel veya ailesel bir SMS falan olabilir tüm bunlardan emin olmadan hareket etmen doğru değil olan sana olur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım seni bayagı bayagı aldatıyor böyle tepki verdi sen kork sesini çikarma die. Ve sunu unutma erkekler gunde 10 defa yapsa bile doymaz ayda 1 defa yapıyorsa başka kadınla doyururyor kendini yolun başindayken kurutl gençsin daha kıymetini bilen çikar elbet
04 Yorumla
Soran+1 yılOna dedim zaten beni çok boşladın sen 70 yalında bir adamla evli gibiyim dedim resmen ilişki yaşamıyoruz babama da diyeceğim bunu açık ve ney bir şekilde Çünkü herkes beni dinlemeyecek keşke ayrılmasaydın vs ama o erkeklik görevlerini yerine getirmiyor evet bebeğime üzülüyorum ama benim hayatın da önemli
Cevap sahibi+1 yılDünyaya bir defa geliyoruz. Gençsin henüz değer veren birini bul bunla çürütme hayatını
Soran+1 yılHep oğlum geliyor aklıma ne olur diye ama bir şekilde büyür böyle kavga ilke daha çok yıpranıyor
Cevap sahibi+1 yılÇocuk buyur sen onu dert etme den hayatını çürütmemeye bak çocuk her turlu yetişir
Cinsel Yaşam konusunda 3,2b cevap paylaştı. telefona bakamazsam bir anlamı yoktur telefon saklanamyacak falan ergenmisiniz arkadaşım
adam belki grup kurmuştur erkekler eşleri hakkında eleştiri falan yapıyordur sanki kadınlar kocalarını hiç çekiştirmiyor.
hemen boşanalım demen falan çocukca
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAilen senin arkandaysa tüm bu olup biteni şeffafca anlat. Onun boğazını sıkması senin utancın değil onun utancı olmalı. Babana anlat çocuğunu al orada kal. Ne göstercekmiş sana göstersin. Sensiz kalınca çok pişman olacak. Şimdi seni ezik görüyor gidebildiğini görünce asıl anlayacak sen düzelmesini bekleyince değil. Kaybetme korkusunu yaşamalı
00 Yorumla
+1 yılOlay aldatma olayı gibi durmuyor. Senin bilmeni istemediği başka bir şey var ve onunla ilgili bir iz bulursun diye tedirgin olmuştur. Unutma, aradığın şey her zaman en önemsiz ayrıntıda ortaya çıkar. Bu düşünceyle telefonuna tekrar bak derim.
02 Yorumla
Soran+1 yılMesala nerelere bakmalıyım
- +1 yıl
Mesajlar içinde ilk bakışta en şüphe çekmeyene
engel atıyor olması bile nasil bir aptallıkdir anlamıyorum çocuğunuz var bunu yapmamasi gerekiyor... bir haltlar yiyor onu da böyle bastırıyor çıkar kokusu yakında.
13 Yorumla
Soran+1 yılEbet ve sms atmış bana anahtarı kapıya bırakır mısın geç geleceğim diye şu duruma bak erken gelip çabalamak yerine yok ya adam olmaz bundan
Soran+1 yılSizce bırakayım mı kapıya anahtarı
İlk önce sana bunları yaptığına dair delil olması lazım sonra avukat tut adliyeden ücretsiz veriyorlar sonra çekişmeli aç hem nafaka alırsınız hemde eşinin üzerinde ne var Evet araba gibi yarı parasını alırsın
01 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 360 cevap paylaştı.
+1 yılÖnce mahkemeye gidip dilekçe çıkarıyorsun boşanma celbi. barodan ücretsiz avukatta alabilirsin. Yalnız avukatın dava dilekçesi yazmasınbile en son 650 TL idi. Şimdi ne kadar bilmiyorum
010 Yorumla- +1 yıl
Davayı açan taraf masrafları öder. niye sen aç Brn açmam derler işte bu yüzden masraf ödememek için. Ücretsiz avukat talep ederseniz ve anlaşmalı olacak derseniz ancak o zamn şansınıza verirlerse tek celsede biter.20 bin tutmaz. ama dilekçe için bin tl gözden çıkar
Soran+1 yılYa o parayı öderim ben ama biri demiş ki eğer sen açarsan nafaka alamazsın onu bilmiyordum şimdi ben ona dilekçe vericem imza mı arması gerek sonradan götüreceğim ne zaman onaylanırsa öyle mi
- +1 yıl
boş ver ordan bunlar hep erkeklerin kadınları korkutmak boşanmasını engellemek için söylediği sözler. Ben de araştırmıştım bir dönem ordan biliyorum. sen boşanma dilekçeni veriyorsun işleme koyuyorlar onun eline celp gidiyor. Boşanacağınıza dair. artık e devletine de yansır. Bakalım öyle sallamak kolay mı bi okusun bakalım boşanacağınızı
Soran+1 yılBen en geç pazartesi gideceğim o halde mahkemeye dilekçe yazmaya aynn öyle benle dalga geçşyro gelmedi bana kağıt diye peki şimdi benim kuruşu bir düzenim var ya onu bozmak istemiyorum şu anda gelemesin istiyorum eve çocuğunu görsün tabi ama benle konuşmasın dün çok ağladım ağrıma gitti bana çocuk için seninleyim dedi bana bugün aileme anlatacağım birkaç ay burde dururum kira zatrn sonra anneme geçerim orada çalışırım biraz zaman sonra kafamı toparlarım çocuğum da bir şeikilfe büyür ya sevgisiz bir ortamda büyümektense
- +1 yıl
Herşeyin hayırlısı olsun hakkında. O laflar bizde çerez oldu artık. İnşallah en doğru kararı verirsin
Soran+1 yılSiz evlisiniz sanırım böyle bir süreç öi yaşadınız özel değilse
- +1 yıl
Kıyısından döndüm diyelim
Soran+1 yılBana çocuk için demeseydi belki kalırdım kendi bitirdi gerçekten düşünsenize eşiniz sizi sırf çocuğunuz için bu evliliğe devam ediyorum diyor
Soran+1 yılBugün herşeyi aileme anlatacağım
- +1 yıl
Düşünmeme gerek yok karşılıklı söylediğimiz bi söz bizim için klasikleşti. Hakkınızda hayırlısı olsun
+1 yılO ne ya öyle 40 gündür dokunmuyor. Evde durmak kadınla ilgili olmak varken saçma saçma sürekli dışarıda olmak nedir. Seni aldatıyor mu sence, sen hiç istemiyor musun, nasıl dayanıyorsun
05 Yorumla
Soran+1 yılYa aslında ben istekli bir insanım ama beni öldürdü inanın bana artık heyecan vermiyor dokunmuyor bana yani el gibi arkadaş gibi çirkin de değilim sorunu asla kendimde görmüyorum ama eğer beni aldatıyorsa Allah’a havale ederim bekar bir arkadaşı var sürekli onunla takılıyor babamda bana kızdı bekar ile neden arkadaşlık ediyor diye çok saçma yani içinde varsa bir pislik bekar evli ne farkeden ki benim de birsürü bekar kı arkadaşlarım var ama yani telefonda dahq önce hiç bir şey görmedim kadına dair ne yalan söyleyeyim
- +1 yıl
Anladım. Yani muhtemelen senden sıkılmış, insan kadınından neden sıkılır bilmiyorum ama başka da bir şey yok yani. Seni istemiyor, istenmeyecek bir kadın değilsindir muhtemelen ama olay bu yani. Evde kadın varken haftada bir falan çıkılır bekar arkadaşlarla, gerisi çok mümkün olmaz zaten hem iş hem çocuk hem de istekler malum... İstekli kadınların da böyle durumlarda solması çok üzücü
Soran+1 yılBende sıkıldım bazen bize büyü mü yaptı diye düşünüyorum biri adam evde sıkılıyor hep dışarı çıkmak istiyor çok değişti gerçekten hareketleri
- +1 yıl
Büyü falan mantıklı gelen şeyler değil de bana, bilmiyorum yani. Bu konuları konuşunca ne diyor
Soran+1 yılYani işte yanlış düşünüyorsun ne alakası var mesela bu olaydan iki gün önce böyle hüzünlü bir şarkı açtı işte bana bakarak camım benim seni çok seviyorum Allah iki cihanda da birlikte olmayı nasip etsin inşallah bize dedi güzelim benim falan dedi garip geldi bir anda ama öyle öpmek vs yok uzaktan yani
Bunları söylediğine göre hayatında biri vardır büyük ihtimalle, aldattığını yakalarsan mahkemede her konuda haklı olabilirsin, birde davayı senin açmaman lazım sen açarsan nafakadan faydalanamazsın. Sence aldatıyor mu seni?
04 Yorumla
Soran+1 yılAA öyle mi bilmiyordum o zaman söyleyim ona açsın davayı madem istekli He iş oraya gelince yapmam derse çirkinleşirim demediğim kalmaz bakın ben aldatıyor diyemem ama bu arş telefon hep yanında ama mesela bu olaydan önce bırakıp duşa girdi bakmıştım hiçbişey görmedim hani Google geçmişe kadar baktım bana diyor sen böyle beni aldattın diyorsun telefona girip wp bakmak ne dedim her kadın yapar ne var artık bakamazsın dedi ama nasıl iddalı böylr hani bundwn sonra telefonu alamazsın diyor dedim demekki bir bok karıştırıyorsun senin düşündüğün gibi nasıl anlarsan öyle dedi ama dedim şimdi böyle diyorsun kabul ediyorsun yarın dw kabul edeceksin dedim tamam dedi
Soran+1 yılŞifre var ben biliyorum ama o gün elimden çekti hızla telefonu neymiş hep aynı bku yapıyormuşum bıkmış dedim şeffaf değilsek niye evliyiz boğazıma yapıştı sen şu çocuğa dua et dedi sonra da zaten çocuk için durduğunu söyledi
+1 yılKocalık ve babalık görevini yerine getirmiyor dersin mahkeme de
Heralde tek celsede bosuyorlardi.
04 Yorumla
Soran+1 yılİşte zatrn mevzu davayı kimin açtığı bana diyor ki hani bana kağıt falan gelmedi diyor lafa baksana ben böyle adamdan ne bekliyim
- +1 yıl
Boşanmak istiyorsa gelir mahkemeye zaten
Istemiyorsa diyecek lafım yok
Soran+1 yılYani ben tek gideceğim dilekçe için mahkemeye onu çağırmam ama süreç nasıl ilerliyor onu bilmiyorum etrafımda boşanan kimse de yok ama en kısa zamanda o dilekçe vereceğim eline dalga geçiyor benimle
- +1 yıl
Hak etmiş inceldiği yerden kopsun
- Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇok uzatıp da işlerin daha içinden çıkılmaz hal almasına izin verme bence durum belli saygı bitmiş ve saygı bitmişse geri kalanların Bi önemi yok
00 Yorumla
+1 yılUmarım senin aldatmıyordur ama maalesef yaptığı hareketler bunu gösteriyor çünkü evli bir insan sağlık problemi yoksa cinsel ilişkiden kaçmaz. Maalesef işin zor.
00 Yorumla
+1 yılEee sen şiddet de görmeye başlamışsın. Böyle bir şey yok ya, hayır. Konuşup düzeltin veya kökten çözüm olarak bitirin. Böyle bir evlilik olmaz çünkü
04 Yorumla
Soran+1 yılYa kendim bile kabul edemiyorum yok ya az sıktı diyorum resmen inanmışım onun iyi olduğuna mesela daha büyük bir olayda kim bilir ne yapar 3 kez yaşadım her defasında bir daha kabul etmeyeceğim dedim ama bu son sanırım
- +1 yıl
Şiddet varsa oradan kolay kolay hayır gelmiyor. Zaten ilişkide temas yok, eee şiddet de var mutsuzluk için en büyük iki etmen. Bence ailenle bu hususta konuşup bir yol çiz. Böyle olmaz
Soran+1 yılBabam dedi zatrn şiddeti bilmiyor bilse zaten sıkıntı ama dedi bana sabret bakalım belki düzelir hani ilgisizliği ve babam bekar arkadaşları ile takılmasına çok kızıyor
- +1 yıl
Anladım senin yolun boşanmak gibi ya
Belki senin bilmediğin sorunları vardır. Hani söyleyemediği sıkıntıları vardır. Sonuçta bunlar hayat yaşantısını, cinsel birlikteliği etkileyen şeyler
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama kaç kere dedim ya Gani cinsellik değil ki bir öpüşme bir bakış bir dokunuş ya yok inanamıyorum böyle değildi me oldu bilmiyorum
Soran+1 yılNasıl kontrol edebilirim bir erkek olarak yardımcı olur musunuz
Net bi haltları var onun. Ayda 1 veya 2 kez ilişkiye giriyoruz diyosun adama bi yaklaşsana ilk adımı at karşılık verecek mi vermezse seni sürekli ertelerse aldatılıyosundur
15 Yorumla
Soran+1 yılYa söyledim söylediğim halde bile isteksiz artım büyü falan olduğunu düşünüyorum evde durmak istiyor hep arkadaşları ile dışarda olmak istiyor
Soran+1 yılPeki mesela eve gelince hiç mesaj vs gelmiyor nasıl aldatıyor ki Yani bazen çocuğa bişey açıp veriyor izledin diye Yani nasıl yapabilir bilmiyorum
Soran+1 yılO kadar diyorsun Yani çok telefondan uzak da ondan dedim mesela İnstagram bile kullanmıyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılAldatıyor heralde aldatıyor belki diyenlere inanma kessin aldatıyordur yazık ulan be biz evlenelim güzel bi yuva kuralım ihanet aklımıza bile gelmiyorken millet karısını çocuğuna kıyıp aldatıyor yazık...
02 Yorumla
Soran+1 yılValla bilmiyorum ama yaptığı çok yanlış boğazımı da sıktı sen hiçbirbok haketmiyorsun senin ben ağzına edicem göreceksin dedi ama madem bişey yok ben neden bakmayım ki telefona hani gizli olan şey ne bu kadar öyle bşr çekti ki bakma der gibi ve tedirgindi ama bazen de duşa giriyor bırakıp böylr ne saklıyor olabilir ki mesela hani aldattı diyelim arada koyup duşa gidiyor araştırırım telefonda bişey bulamam bugün böylr yaptı sizce tavrım ne olmalı
Cevap sahibi+1 yılŞimdi nasıl bilgi veriyim ki bilemedim allah yardımcın olsun abla demekten başka çarem yok ama şöyle bişey var yakalarsın elbet
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaninda hala tutman hata.. Cinsellik bittiyse illaki gözüne birisini kestirmiştir. Yaşandı onaylandi ayni durumlari gördüm ve ayrildim 1 yasindaydi oğlum şükür simdi 5 oldu rahat kafamiz..
14 Yorumla- +1 yıl
Keske herkes senin gibi dusunse
Soran+1 yılCiddi misin ya işte bende aynı durumdayım sadece oğlu için geliyor gibi eve benle alakası yok en çok oğlumu düşünüyorum aslında ya ama o dw büyür kendi hayatıma bakacak aslında peki siz nasıl farkettiniz lütfen biraz konuşabilir miyim kafama çok taktım ama inanın delil yok Yani hiçbişey görmedim by güne kadar bazen bırakıp duşa girer yarım saat illaki bakacağımı bilir Yani bir şey olsa yakalanmaz mı ama bu hareketi ile çok şüphe çekti
- +1 yıl
Ilgi yoksa yaninda tutmanin bi anlamida yok ki bence illa gorustugu vardir
Cevap sahibi+1 yılŞöyle diyeyim en başta cinsel iliski bitti, telefonlar gizlendi (yakaladim gerçi ben) sonra eve gelmemeler basladi. En sonunda da cocugunu bile gormezden gelmeler ne ev ile ne es ne cocuk ile ilgisizleşme sorumsuzluklar. Seviyorum ediyorum laflarina karnin toksa gercek yuzunu gorursun. Ha ben hala seviyorum mal gibi diyorsan zamanla daha beter durumlara düşersin.
Seni uzmek istemem qma aldatiyor belli. Ya da baskasindan hoslanoyor. Bu konusmalardan oyle bi cikarim yaptim
10 YorumlaArkasında bir sebep olmasa bu hallere girmez. Aldatma ihtimali var.
11 Yorumla
Soran+1 yılYani bir gruptaki konuşmaya bakmamdan ne oluyor ki o benim telefonu alır ben duşa girerim mesela ya bazen bırakıp giriyor duşa yalan olmasın hatta geçen de girdi ama bugün neden elimden çekti anlamadım ve bana bşr daha bu telefona b. K bakarsın dedi ve boğazımı sıktı sen bu çocuğa dua et dedi sizce ben buna be yapayım yarın
+1 yılGuzell bir dava aç güzel nafakada bağlat sakin ama sakın kocana acıma bu hem sana hem çocuğa haksızlık olur canim
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilikler de sahteleşiyo artık ilgisizlik sevgisizlik olunca boşanmalar çok çocuk fakan bahane
07 Yorumla
Soran+1 yılYemin ederim şimdiki aklım olsa asla evlenmezdim çocuk dw yaptık pişman değişim ama onun günahı ne ama bu şekilde mutlu olmayacak o da kirada oturuyorum ben zaten ne ev ne araba birikim bile yok düşünün ve kadınlığımı yapıyorum yetmedi sanırım sorunu asla kendimde aramıyorum ben çok mükemmel bir kadınım Allah’ından bulsun o bana aşık olan adam şimdi çocuk için diyor inanamıyorum
- +1 yıl
Şimdi insan evlilikleri görünce soğuyor
Soran+1 yılCidden ben bir daha evlenmem iyi dediğim adam bile böyle çıktı ise hep derdim telefon saklamaz beni kırmaz diye meğerse adam beni sevmiyormuş çok aptallık ettim ben afedersiniz şimdi kızlar evi olsun arabası olsun şöyle olsun ulan senden onu bile beklemedim geldim kiraya şerefsiz ilgini bile benden esirgedin ama bana bundan sonra asla yaklaşamayacsk sadece çocuğunu görür dedim zatrn annemi ararsın beni sakın arama çocuk için dedim
- +1 yıl
Şimdiki evlenenler araba ev vs vs şeyler ister mutlu olmak sevgi görmeyi geçtim mutlu olmaya bak
Soran+1 yılBen mutlu olmayı istedim ama olamadım işte
- +1 yıl
Mutlu olmak senin en doğal hakkın
- +1 yıl
Kocan ilgisiz olunca mutlu olmayı hakettirmemiş demekki
Kardeşim hepsi yalan dolan sen yaz bana özelden sana herseyi anlatım sen açınca nafaka alamazsın gibi yalanlara inanma
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSize bakmak zorunda çocuğun küçük velayet sende kalır sana verirler
Herşeyi olduğu gibi anlat açığını yakalamaya çalış tek celsede bitsin
Sana destekçi olabilirim02 Yorumla
Soran+1 yılBen açık falan derdinde değilim bana herşeyi kabul ediyorum dedi telefonu bakamazsın dedi dedi. Bunları mahkeme de de söyle cesaretli ol dedim tamam dedi görelim bakalım neymiş çocuk için kalmak
Cevap sahibi+1 yılSöylersin çocuğuna babalık yapmadı va dersin göstermezler inş ona tavrından yolayı
Görüş günü de talep edersin hiç bir şekilde şahısla görüşmek istemediğini
En sonuna bi teklif ettim görmedin sanırım
Acik acik adam seni istemedigini gostermis. Telefonla ilgili mevzuya bakinca da baska birisi oldugu cok net ortada. Izleyecegin yol belli. Bosanmak.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 768 cevap paylaştı. Sanırım hissettiğin gibi biri var ve sen ondan daha iyisine layıksın sadece zaman ver biraz
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok değişti çok hiç ilgilenmiyor benimle sizce doğru karar mı aslında bebeğim olmasa hiç zor gelmiyor ama bebeğime çok üzülüyorum ve işin en kötü yanı da pişman olmaması
Soran+1 yılYok boşanırım ben zaten bir ilişki zor yaşarım bu saatten sonra
Aranızda anlaşıp iki medeni insan gibi ayrılacaksınız.
06 Yorumla
Soran+1 yılYani medeni değil ki özür dileyeceği yerde üste çıkıyor 3 kez boğazımı sıktı şu zamana kadar ve bana dua et daha kötüsünü yapmadım diyor by ne demek ya bilmiyorum çoğu erkek böyle meyillli mi şiddete ama insan sevdiğine kıyamaz hele ki telefona baktı diye neden bu kadar abartılsın ki bu başka bir sebep olmalı
Soran+1 yılEvet farkediyorum zaten sevmediğini yalandan bana geçen gün diyor çok seviyorum seni inşallah bı dünyada da ahirette de mutlu oluruz diyor sen sevdiğini söylüyorsun ama bana dokunmuyorsun hissetmiyorum ki seni bu nasıl sevgi
Soran+1 yılYa işte ne yapacağımı bilmiyorum wp engelledi şimdi mesaj atmış anahtarı bırakır mksın kapıya geç geleceğim diye dedim engellediysen mesaj da atma bana
Çok üzücü bir durum gerçekten sonu yok Ne yapmayı düşünüyorsun ayrıl bence ayrılmam diyorsan sevgili bulacaksın konuşalım mı biraz
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 466 cevap paylaştı.
+1 yılTükenmiş bir ilişki. Saniyorum ki baban desteğin. Dediği gibi biraz sabret izle bakalım.
03 Yorumla
Soran+1 yılYa babam şunu diyorki sen gencecik insansın ne demek yanaşmaz açık açık böyle cinsel anlamda söylemedim ama dedim Yani baba benimle ilgilenmiyor diye annem bırak gitsin yazma dedi babam anneme kızdı hemen kestirip atmasın iyi çocuk özünde bir anlasın bakalım sabır der biraz dahq ama ben artık evli gibi hissetmiyorum kendimi sırf bebeğim içinde kalmak istemiyorum evet eşim iyi biri yemek sormaz genelde yapıcı ama bu demek değilki Mutluyum benim babamda eve ekmek getiriyordu Yani orada da bekar kalabilirdim gelmişim kiraya geçim sıkıntısı bir yandan bu ilgisizlik alakasızlık bir yandan telefon saklama olayı beni bitirdi zaten neden elimden çeksin ki
- +1 yıl
Gayet mantıklı makul düşünen bir genç kadınsın. Ailen de öyle. Bunun olumlu yansımasını göreceksin. Bu zamana has belki özel bir sıkıntılı durumu olabilir eşinin ve sabret demenin kastı da budur. Ortam değişsin zaman biraz ilerlesin tekrar durum değerlemesi yaparsın.
Soran+1 yılO kadar sıkıldım ki ama inanın normalde gözüm dışarı kaymaz bugün bir adam dikkatimi çekti onun varlığını hissetmiyorum artık temas yok heyecan yok inanın evli olmamayı dilerdim
Telefon saklama durumları varsa sakladığı bir şey var ve olaya bakarsak kadın olabilir. İlgi yok alaka yok telefon saklama varr. Dikkat et
00 YorumlaAldatıyor güzel kardeşim abla seni.. bence boşan güzel kardeşim mis belliki başka kadınla ilişkisi var
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 16,1b cevap paylaştı. seni aldatıyor demkki yoksa ayda 1-2 nedir hiçmi canı cekmez vucudun o kadar da kötü olamaz ya da sen o kadar isteksiz de degilsindir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCinsel ilişki yoksa arzulamada yoktur. İkinizde birbirinizi istemelisiniz ki aranızda kıvılcım oluşsun. Belki küfürlü konuşma falan vardır görmeni istemedi. Ama ayda bir ya da iki kez cinsellik yaşamak başka şeylere çekiyor olayı
00 Yorumla
+1 yılsorunun canı cehenneme aklın var fikrin var aklındaki düşüncenin peşinden git , dogrulamamızı bekleme
00 Yorumla
+1 yılÖnce sevgili yapıp sevişmeden geçen günlerin acısını çıkar ayrı eve çık rahatına bak
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 399 cevap paylaştı.
+1 yılOf of biz senin gibi kadın arıyoruz.
Bulmuşlar seni Kadir kıymet bilmiyorlar00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen kadın olduğunu unutmuşsun sanırım bu yaşadıklarınla. Her anlamda kadın olduğunu hissettirecek kişilerle konuşsan daha iyi olur senin için en azından özgüvenin ve psikolojin için
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 2,7b cevap paylaştı. Buluyonuz bole insanları yaa 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️ Allahım sabir versin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılevine bakıyorsa hovardalığı yoksa içkisi kumarı yoksa sabret
başka alternatifler seni daha mutsuz eder
01 Yorumla
Soran+1 yılYoo hiç mutsuz olmam ilgi beklemek dahq Kötü en çok bebeğimi düşünüyorum aslında ama o da büyüyecek ve kendi hayatını yaşayacak
- Cinsel Yaşam konusunda 692 cevap paylaştı.
+1 yılNeden böyle yaptığını sakın bi zamanda konusun
00 Yorumla
+1 yılBu soruyu ikinciye soruyorsun eşin seni aldatıyor
00 Yorumla
+1 yılİşten güçten libidosu yükselmiyordur stresi vardırr nadiren benimde oyle eşim yok ama bazen oyle oluyor
04 Yorumla
Soran+1 yılAma iyi de tam 1 senedir böyle bıktım artık sadece o da değil sinirlenince gözü dönüyor boğazımı sıkması normal mi 3 kez yaptı
- +1 yıl
Normal degil bence
- +1 yıl
Başka birini bul 😅
Soran+1 yılBaşka birini bulmak değl ki mevzu eşinle mutlu huzur ömür geçirmek Yani aşırı boşladı beni biri mi var bilmiyorum Normalde telefonu asla elimden çekmez di bu sefer aşırı panik yaptı ne olabilir bilmiyorum ama canımı aşırı sıktı
- Cinsel Yaşam konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılUmarım başka biri yoktur.
Ama telefonu saklaması...
Umarım konuşarak. cozebilirsiniz09 Yorumla
Soran+1 yılEvet ilk defa bu kadar abatttı ben sürekli boşanma lafını ağzıma alıyormuşum öyle diyor ama sen ne yapıyorsun ki benim için ben kadın olduğumu bile hissetmiyorum Yani inanın bakın eve geliyor biz belki 2 aydır öpüşmüyproz bile bir karı koca olarak arzu yok istek yok
- +1 yıl
Yanı çok tuhaf öpüşmemek falan.
Başka biri var gibi ama umarım büyük yanılıyorumdur
Soran+1 yılYa by güne kadar bişey görmedim ama bilmiyorum günah almak istemiyorum ben en çok siddet olayına takılıyorum sinirlenince gözü dönüyor ama bişey yok Yani telefona baktım bu kadar abartacak ne var neymiş boşanma konusunu açmışım diktirip gidermişim o zaman falan valla çaba yoksa sevgi de yoktur mesela çocuğu sormadı bile 2 gün konuşmadık şimdi de eve gelmedi daha
- +1 yıl
Iyi de böyle evlilik mi olur?
Aile de büyük varsa araya girmeli bence.
Eve gelmemek vs ne demek
Soran+1 yılBugün gelmedi 2 gündür konuşmadık ulan insan bebeğini de merak etmez mi öldümü kaldı mı diye bence sevmiyor ya seven insan böyle yapmaz ama ona sorsanız ölüyor bize
- +1 yıl
Belki de söyleyemediği bir derdi vardır bulup konuşun bence
Soran+1 yılNe derdi olabilir böyle şey mi olur şiddet ne demek kabul etmiyorum kendini affettirmediği sürece asla şimdi mesaj atmış bana geç geleceğim kapıya anahtarı bırakır mısın diye dedim beni engellediysen mesaj da atma bana
- +1 yıl
Adam karısını engeller mi ya
Soran+1 yılÖrnek şimdi beni engelledi ya boşanacağım diyorum eve gel de kendini ifade et geç geleceğim ne demek anlamıyorum çabası yok demekki o da çoktan bu kafaya girmiş ama beni suçluyor sen istiyordun boşanmak diye ya ne yapayım ilgi yok alaka yok inanır mksınız evlilik yıl dönümümüz bile aklına gelmiyor o kadar bana karşı umursamaz yani yalan olmasın özünde iyi biri ama aşırı duyarsız eve eleştirisel mesela hiçbir yaptığım şeyi beğenmez çocuk bakımında bile en doğrusunu hep p bilir
- Cinsel Yaşam konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılBaşka birisi ile beraberdir kesin bı ne ya 40 gün seks yapılmaz mı
02 Yorumla
Soran+1 yılYa şimdi günah almak istemiyorum ama hiç bana istekli değil hani telefonu bazen kurcalıyorum Google geçmişi dahi hiç p*rno vs de izlemiyor nasıl tatmin oluyor ki bir kadınla konuşma vs hiç yakalamadım bu güne kadar öyle bişey de inanın sanmıyorum ama benim görmemi istemediği ne olabilir o telefonda
- +1 yıl
Yeni başlamış olabilir, insan nasıl olurda karısıyla ilgilenmez hemde bu yaşta
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeninle özelden dertleşelim mi belki yardımım dokunur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni her yönden tatmin edebilecek birisiyle tanışman gerekiyor kadınlığını unutmuş durumdasın şu an
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl:) çok yanlış insanlardasınız be bazen siz kadınlara çok üzülüyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunlar hakediyor aldatılmayi ruhu duymayacak şekilde
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoşan gel ben sana ilginin alasını vereyimm. Aşk tutku duygusallık 🙏🏻
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir avukatla görüşmeden sürece başlama, avukat için paran var mı
04 Yorumla
Soran+1 yılYa işte kenarda 20 bin var valla beni ilgilendirmiyor ortak ödensin masraf madem çocuk için birlikte sanırım anlaşmalı olur
Cevap sahibi+1 yılnerede yaşıyorsunuz
Soran+1 yılİstanbul’da
Cevap sahibi+1 yıldaha ayrıntılı konuşmak istermisin
- Devamını Gör (52)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer