Cinsel Yaşam Sorumuz ilişki profesörlerine geliyor: “Gerçek aşkın temelinde … vardır!” cümlesindeki boşluğu nasıl doldurursun? (Sayfa 8) OKEY Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4377 Sorumuz ilişki profesörlerine geliyor: “Gerçek aşkın temelinde … vardır!” cümlesindeki boşluğu nasıl doldurursun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 120 kişi beğendi
__Mehmet__K Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Gerçek aşkın temelinde güven vardır 0 0 Yorumla
kara555555 Takip Et Bilge Yaş: 39 , eic 79% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 423 cevap paylaştı. Sıcaklik vardir bence aşk sicaklikla olur 0 0 Yorumla
sordumsoruyu4520 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 73% +1 yıl Bence uyum vardır uyum olmasa hiçbişey olmaz 0 0 Yorumla
Tuğberk_Bey Takip Et Master Yaş: 32 , eic 48% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 791 cevap paylaştı. Denge çok onemli bence dengesiz cekilmiyor 0 0 Yorumla
nargilim Takip Et Bilge Yaş: 41 , eic 42% +1 yıl Sadakat ve aşk cevabım en azından ben de öyleydi 0 0 Yorumla
SicillianNajdorf Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 94% +1 yıl Gerçek aşkın temelinde mesafe vardır. 0 0 Yorumla
Living_Tribunal Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Uyum diyorum çünkü uyum varsa mutluluk da vardır. 0 0 Yorumla
benbendeğilimartık Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 72% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 499 cevap paylaştı. Uyum, Kesinlikle bu çok önemli. 0 0 Yorumla
ilkersezenn Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 63% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 398 cevap paylaştı. Gerçek aşkın temelinde SAYGI vardır. 0 0 Yorumla
gezer16 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 64% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 2,4b cevap paylaştı. Haz ya da cinsellik diyorum 0 0 Yorumla
Bizden_Söylemesi Takip Et Master Yaş: 42 , eic 98% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. Sevgi Saygı Sadakat vardır 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Erkekler Ne Diyor
Haz aldıkça mutlu olursun...
Gerçek aşkın temelinde güven vardır
Sıcaklik vardir bence aşk sicaklikla olur
Bence uyum vardır uyum olmasa hiçbişey olmaz
Denge çok onemli bence dengesiz cekilmiyor
AYnen çok iyi. Mükemmel bro
sorunu olan beni bulsun doktorunuz geldi
Saygı ve sevgi var derdim.
Sadakat ve aşk cevabım en azından ben de öyleydi
Şıklardan hiç birisi... Sadakat vardır.
görüş atayımda anasayfadan kalksın
Gerçek aşkın temelinde mesafe vardır.
Uyum diyorum çünkü uyum varsa mutluluk da vardır.
Yaşasın Mutluluk hshshshshs
Uyum, Kesinlikle bu çok önemli.
Para vardir net. Kimse masal anlatmasin
Seks tabi ki gerisi hikaye.
para vardır para varsa her kapı açılır
Saygı, sevgi ve cinsellik
Gerçek aşkın temelinde SAYGI vardır.
Ten uyumu önemli birde koku
Her anlamda güven vardır.
Haz varsa hepsi vardır diyorum.
Ben bi karışık alayım lütfen.
seçeneklerden hiçbiri değil
Uyum elbette ama kadın yoktur işte 😂
Teşekkür ederim paylaşım çok iyi
Haz ya da cinsellik diyorum
mutluluk, haz, uyum, tutku.. hepsi var
Sevgi Saygı Sadakat vardır