Buna katılıyorum ben hayran olmadığım. bir erkeğe hiç bir şey hissede miyorum ama bu hayranlık dış görünüşle çok ilgili değil bir duruş bir hareket bir kişilik özelliği vs vs hayran olduysam. asik oluyorum
@Sweetbutpysco hayranlık duyarsam zaten bu ilişki uzun soluklu oluyor ya konuşmasını beğenirsin söylemleri seni hayran bırakır ve fırsat kollarsın bir daha görebilmek adına ya da tarzı giyimi seçiciliği seni kendine hayran bırakır merak edersin acaba ne giymiş ne yakıştırmış diye
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Anketler > Sorumuz ilişki profesörlerine geliyor: “Gerçek aşkın temelinde … vardır!” cümlesindeki boşluğu nasıl doldurursun?
Kızlar Ne Diyor
Erkekler Ne Diyor
Bunlar harcinde en önce saygı vardır
saygı duymalı karşıdakine evet
Henüz kesfetmedim... Kesfedince yazarım...
:D keşfedersin umarım
Uyum anlayış ve güven vardır.
Gerçek aşkın temelinde saygı vardır.
saygı çok önemli
@rosê62 sence hangisi kadınım ❤️
Uyum ve haz:)
Ooyyy ❤️
Gerçek aşkın temelinde uyum vardır.
en önemlisi
@civciv bence de öyle.
Uyum önemli benim için , uyum olmadan olmaz
bence de en önemlisi o
Uyum vardır, uygun olmak önemli.
Uyum olmadan ne arkadaşlık nede ilişki devam eder
katılıyorum kesinlikle
Sevgi, hoşgörü ve dürüstlük vardır
Mutlu olmak için güven ve sadakat gerekiyor.
doğru
Uyum her zaman en önemlisi
öenmli valla
bence gerçek aşkın temelin de HAYRANLIK yatar
Buna katılıyorum ben hayran olmadığım. bir erkeğe hiç bir şey hissede miyorum ama bu hayranlık dış görünüşle çok ilgili değil bir duruş bir hareket bir kişilik özelliği vs vs hayran olduysam. asik oluyorum
@Sweetbutpysco hayranlık duyarsam zaten bu ilişki uzun soluklu oluyor ya konuşmasını beğenirsin söylemleri seni hayran bırakır ve fırsat kollarsın bir daha görebilmek adına
ya da tarzı giyimi seçiciliği seni kendine hayran bırakır merak edersin acaba ne giymiş ne yakıştırmış diye
İdeale duyulan arzu vardır.
aşk varsa arzu olur zaten her türlü
Aşk var mı?
Seçeneklerin hepsi benim için geçerlidir
en çok hangisi
Sıcaklık
Uyum olan yerde her şey güzel olur.
kesinlikle
@civciv 😉
Gerçek aşkın temelinde sıcaklık vardır.
Gerçek aşkın temelinde sadakat ve güven vardır
kesinlikle ama uyum olmadan hepsi boş kalır
Uyumlu aşk olmazsa olmazdır
bulabildin mi bari
@Aleyna yok bulamadım.
Önce saygı vardır. Saygı.
karşıdakini de anlamak lazım doğru
Temeli kesinlikle SAYGI derim
tutku uyum ve şehvet olmalı
dibine kadar haz yaşamak amaç
sadece haz için de aşk yaşanmaz ama
@Ashıık ssadece haz yaşamak için aşk yaşanır. aşk başka bi bka yaramaz.
Uyum bence çünkü uyum olunca her şey oluyor
Cunku ılıskı olmazsa olmazı aşkın
Gerçek aşk temizlik ile başlar
insan mutlu olduklarıyla beraber olur
Gerçek aşkın temelinde saygı vardır..
mutluluk olmadan diğerleri bir hiç bence..
Gerçek aşkın temelinde ülkü vardır