Maalesef öyle değil, para ve aşk varken her şey mükemmel ama işler ters gidip maddi durum bozulunca yavaş yavaş her şey bozuluyor yaşandı ve tecrübe edildi.
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Anketler > Sorumuz ilişki profesörlerine geliyor: “Gerçek aşkın temelinde … vardır!” cümlesindeki boşluğu nasıl doldurursun?
Kızlar Ne Diyor
Çok klasik ama sanırım en önemli parçası mutluluk
Mutluluk en güzel klasik bence
Uyum ve sadakat vardır bence
Bence karşılıklı anlayış çok önemli
Gerçek aşkın temelinde haz da olur uyum da mutluluk da.
Mutluluk varsa her şey güzel
Mutluluk olmalı haz geçicidir
Bence gerçek aşkın temelinde uyum vardır🔥🔥
Bence uyum vardır uyum önemli bir şey
Gerçek aşkın temelinde huzur vardır.
Mutluluuk ve uyum... :)) benceee
Karşılıklı sevgi, saygı ve sadakat vardır.
Uyum vardır tabiki. Gerisi teferruat
Gerçek askin temelinde uyum sadakat vardir
Gerçek aşkın temelinde GÜVEN vardır ❤️
Gerçek aşkın temelinde uyum ve birbirini tamamlama vardı. Tabii bunların yanında sadakat güven huzur başlı başına gereklidir. 🙂
Uyum vardır. Uyum olmadan diğerleri olmaz ki.
Uyum ve arzu beraberinde hepsini getirir
Kesinlikle saygı. Saygı bitince her şey biter.
Gerçek aşkın temelinde bence uyum vardır ❤
Karşılıklı haz ve uyum vardır
uyummm
Gerçek aşkın temelinde saygı vardır.
uyum vardır bence tabi ki
Gerçek aşkın temelinde tutku vardır.
Zeka da olabilir iki tarafta zekiyse hepsi olur.
Denge ya. Dengesizi cekilmiyor
Güven, cesaret, uyum, karşılıklı saygı ve anlayış.
Uyumam olmalı çekim olmalı.
Huzur vardır gerçek aşk da
Seksten haz almiyorsam neden ilişki yaşayacağım ki
Güven ve sadakat vardır ne yazık ki şu zamanda yok
Erkekler Ne Diyor
Sevgilimiz, eşimiz var sanki de bir de bunları seçeceğiz.
Gerçek aşkın temelinde iki kisinin de karsilikli olarak fedakarliklari vardir.
Haz vardır partnerler birbirinden haz ettikçe daha çok bağlanır birbirlerinden vazgeçemez olurlar
Gerçek aşkın temelinde sevgi, şefkat, nezaket ve neşe vardır
Gerçek aşkta nefsani bı eylem yoktur kalp ruh tatmin olur nefis devreye girmez..
Uyum olmalı. Uyum olunca geri kalanlar kendiliğinden gelir zaten
Getçek aşkın temelinde sen ve ben vardır. Gerisi ufak tefek şeylerdir. Ha bir de okey!!:)))
Güzel cevaplar varmış, yorumları değerlendirmek lazım
Ateş vardır o sıcaklık o şeyyyy. Neyse bir değişik oldum düşününce 😃
gerçek aşkın temelinde bir başkasının doldurduğu ama sana ait olan bir boşluk vardır. dolayısıyla sorudaki o boşluğu, boşlukla doldururum
Uyum Mutluluk getirir Mutluluk da her şeyi diyorum.
Kan ter ve gözyaşı vardır :-) İş bu cümlede anlayanlar için büyük ibretler bulunmaktadır...
Aşk varsa uyum vardır haz vardır sıcaklık vardır sonuncuya mutluluk koydum 🤓
Uyum olmazsa olmuyor, diğer etmenler yetersiz kalır.
Haz süper yaaaa okey olunca geriye bir şey kalmıyor
fikirler ve uyumlar olmaz ise huzursuzluklar başlar
Bence uyum olursa hepsi bir şekilde olur en önemlisi uyum
Gerçek aşkın temelinde Saygı vardır.
Saygı tüm seçeneklerin ortak noktasıdır.
cut.
Aslında hepsi bir bütün ama öncelik sıcaklık sonra uyum mutluk ve haz diye gider
Cinsel mutluluk vardır
Aşk libidoyla aynı değerde bir his.
Öncelik mutluluk sevgi saygı. Gerisi geliyor zaten.
Kesinlikle uyum vardır. Birbirini tamamlayan çiftler her şeyden büyük haz alırlar
sabır vardır, Çünkü Gerçek bir aşk, Gerçek engeller getilir, Yineden aşılırmaz değillerdir
sabretmek bir yere kadar devam eder iyi bir şey değil bence bu
Öncelikle uyum olmalı ki , mutluluk ve haz yaşanabilsin...
Erkekler şefkat sunar kadınlar şehvet ister. O nedenle mafyalar yalnız kalmaz ama şairleri seven çıkmaz. Mevzu budur.
ben görüşümü sundum siz hakaret ettiniz. Herkes kendine yakışanı yapar.
bir şey eksik kalmış, aşk gerçek olsa da para bitince belli bir süreden sonra da aşk ta bitiyor
bence gerçek aşkta para hesabı yok ya
Maalesef öyle değil, para ve aşk varken her şey mükemmel ama işler ters gidip maddi durum bozulunca yavaş yavaş her şey bozuluyor yaşandı ve tecrübe edildi.
Iliski profesorleri bu soruya dogru cevap verebilseydi bu konuda profesor olmazlardi
Kim demiş gerçek aşk bu seçeneklerden diye? Aşk huzur, para ve ten gibidir.
Tamam cinsellik hayatımızda da varda her şey de olmaz ki sorunun cevabı seks şehvet haz sıcaklık olsun diye sorulmuş
SAYGI vardır kesinlikle sadecee aşkın temelinde değil bütün iyi duygular saygıdan doğar