Hepsi önemlidir de vakti geçmeden herşeyi iyi düşünmek gerekir. Yani kıymet bilmek gerekir. Çünkü geç kalınırsa herşeyin önemi yoktur. Yani en önemlileri zaman ve daima sevdiğinin kişiyle, birbirlerini kırmadan güzel vakit geçirmek gerekir.
aslında yazan her şey ilişkiyi oluşturan şeyler. ilk başta uyum olmak üzere yazan her şey ilişkiyi yürüten unsurlar. aynı bir puzzle gibi aslında, yukarıda yazanlardan biri eksik olsa o puzzle tamamlanmıyor.
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Anketler > Sorumuz ilişki profesörlerine geliyor: “Gerçek aşkın temelinde … vardır!” cümlesindeki boşluğu nasıl doldurursun?
Kızlar Ne Diyor
Gerçek aşkın temelinde E hepsi vardır. Saygı da çok önemli, olmazsa olmaz.
Güven olmazsa olmaz. Bi ilişkinin temeli. Daha sonra ten uyumu tabikii.
Ten uyumu ne
Herseyin basi uyum. uyum olduktan sonra hersey olur
"Gerçek aşkın temelinde "aşk" vardır!"
Tabi aşk da artık paralı olduğu ama neyse umudumuzu kaybetmeyelim
Haz ne kadar etkili olursa olsun mutlu olmaya yetmez o yüzden mutluluk daha önemli diye düşünmekteyim.
Nasıl yani aşk daha mı önemli
Bence öyle
Uyum ve sıcaklık kesinlikle
uyum olmazsa olmaz ya
Gercek askin temelinde sicaklik vardir arayi sogutursan aşk ölur
Gerçek aşkın temelinde bir şey yoktur. Çünkü gerçek aşk diye bir şey yoktur
Haz vardır gerisi yalann ben zevk almak isterim ve zevk vermek sevgi bunun içindedir bence
Hepsi önemlidir de vakti geçmeden herşeyi iyi düşünmek gerekir. Yani kıymet bilmek gerekir. Çünkü geç kalınırsa herşeyin önemi yoktur. Yani en önemlileri zaman ve daima sevdiğinin kişiyle, birbirlerini kırmadan güzel vakit geçirmek gerekir.
Kıymet bişlmek lazım
aslında yazan her şey ilişkiyi oluşturan şeyler. ilk başta uyum olmak üzere yazan her şey ilişkiyi yürüten unsurlar. aynı bir puzzle gibi aslında, yukarıda yazanlardan biri eksik olsa o puzzle tamamlanmıyor.
aynen öyle ama temelde uyum var bence de
Bir ilişkide uyum olduktan sonra haz, mutluluk, sıcaklıkta olur. Önemli olan uyumlu olabilimek.
Öncelikle temelinde seks yoktur sayın soran.
Gerçek aşkın temelinde güven sadakat ve saygı vardır.
ay görseldeki adamın adı ne acaba çok yakışıklı aşırı yükseldim ona
hahahah hepimizin derdi farklı :D
hepsi vardır bence ama en önemlisi uyumun olması tabi
Bence aşkın temelinde aşk vardır başka bişey yoktur
Aşk nedir işte onu soruyo soruda
Açıklansa aşk olmazdı
ne olurdu :D
Uyum olmadan aşk olmaz. Bir de heyecan şart tabii.
Uyum olması lazım, aşk biter ama uyum bitmez
Burada mısın
@Cielos evet
@Cielos nedenmiş
Neyse boş ver iyi akşamlar
@Cielos iyi aksamlar
Bence mutluluk vardır çünkü insan mutlu olduğuyla ölene dek yaşayabilir
Mutluluk seçsem de, aslında gerçek aşkta her şey olmalıdır. İlla tek bir nokta da düşünmemek lazım
cinsellik vardır kesinlikle
Ne kadar cinsellik?
sadakat , sevginin getirisi bir duygu olup, bir iliskide "olmazsa olmaz"lardandir
Mutluluk haz sıcaklık🥰😘
Huzur, saf sevgi ve güven.
Haz almak istiyorumm artık 💋💋
Ne zaman kim bilir
tutkuu vardir tabi kiiiii
en başta uyum olması gerekir
Direkt seks vardır diye okudum ama mutluluk diyim
Güven vardır elbette... ne yazsam kısa kalıyor
Erkekler Ne Diyor
Uyum
Haz
Sıcaklık
😌
Sonrasında biraz huzur.
Gerçek aşkın temelinde anlaşma sadakat sevgi ve cinsellik vardır
Erkek erkege sikilirken vazgeçilmez geçirsin bana akıntısı aksın
hepsi tabikide NEDEN secim yapılsın ki hepsi olmalıdır.
Gerçek aşkın temelinde 🔥POMPA 🔥 vardır.
Aşk pompayı sever 😏💃
Bu görüşü bir pembeli yazsaydı, bir sürü like alırdı. Bu nasıl bir ayrımcılıktır yahu.
Haz, sıcaklık geçicidir. Uyum mutluluğu da getirdiğine göre uyum en önemlisidir.
Isteyene hersey tam istedikten sonra hersey mubahhhhh
Sevgi saygı güven vardır. Çıkar ilişkisi değilse bu seçeneklere ben katılmıyorum
uyum olmadan olmaz bence
Tamamlarlar genelde birbirlerini
Bunun sadece Rötar olanı kullandım gerçekten mükemmel bir şeydi
diğerlerini de dene mutlaka
Diğerlerini deneyecek patner bulamadım henüz 😅
Gerçek aşkın temelinde güven sadakat tutku ten uyumu vardır
Zamane ilişkilerin birçoğunda olmayan şey; yani yürek...
Gerisi boş...
nerede eski aşklar heyy
Gerçek Aşk yıllanmış şarap gibi olmalı, yıllar geçtikçe tadı daha da güzelleşmelidir...
Gerçek aşkın temelinde kalın bir cüzdan ve seksi bir fizik vardır. :)
sanmıyorum ya gerçek aşk cüzdana bakmaz
Gerçek aşkın temelinde sadakat ve güven kavramları vardır
çok doğru
👍
fedakarlık tabıı okeyciğim ama cinsel yaşam yonunden bakarsak ten uyumu önemli
kesinlikle uyumdur, bu onemli cunku uyum yoksa birsey olmaz
çok haklısın
Gerçek aşkın temelinde İLETİŞİM ve entelektüellik vardır..
iletişim önemli doğru iletişimm
Ben bir prof değilim ama bence uyum vardır diyorum. Her konuda uyum şart 👍👍
doğru
uyum mutlaka olmalı
Gerçek aşkın temelinde uyum ve mutluluk vardır uyum yoksa ilerlemek zordur
Bence en temelinde sıcaklık ve uyum vardır olmazsa olmazı
bir ilişkide samimi kafa denkliliği ve çoğu kişi red etse de seks vardır.
kafa dengi olmalı cidden
Bence bir ilişkide Duygu zevk ve gerçek hisler olmalı.
ne hissediyorsa söylemeli insan
Uyum olursa geri kalan tüm seçenekler zaten kendiliğinden olur :)
kesinlikle katılıyorum
uyum vardır. diğerleri geçici uyum ve ortak gelecek hayaller ve hedefler kalıcıdır.
Bence elektrik alma olayı vardır. O yoksa hiçbir şey olmaz
tabi hoşlanmayla başlar zaten
Tabi bir çok nedeni var, ama en önemlisi bence ilk izlenimler. Biz insanlar biraz onyargiliyiz
Bence gerçek aşkın temelinde kadının erkeğe itaat etmesi vardır.
Aşk mutluluk huzur biter ama uyumun varsa o zaman Ayrılmasın tutkuyla sarılırsın ilişkine
Gerçek aşkın temelinde, "plansızlik, sıcaklık, fantezi, heyecan ve ayaküstü tıklama" vardır.
Sadece empati gerekiyor bu saydıklarınız sadece sevdiğini sanan insanlar için geçerlidir
Gerçek aşkın temelinde saçmalamak vardır. saçmalamıyorsa bir insan aşık değildir.