Bu üç madde en önemli etken elbette diğer maddelerde önemli ancak temel olarak bu üçüdür taşıyan. Aşksız seks olabilir mi? Bana göre hayır. Aşk, uyum, haz ile tadında bir seks yaşamak mümkün.🖤
bilmem hislerime güvenirim farklı birisiniz gibi geliyor da yapı düşünce olarak. sorgulama değil yakın bulma diyelim düşünce olarak. siz neden bu kadar çekingensiniz?
güvensizlik konusunda yalnız değilsin ama böyle dürüstçe kendini bir tek kişiye saklamak için gerçek sevgiyi aradıkça hep kırıldık ve üzüldük ama onu nasıl yapacağız. neyden dolayı güvensizlik sende hakim mesela
Gercek askin temelinde cinsellik cekim vardır. her aşk birgun bitmeye mahkumdur. iliskinin devamı açısından gerekli olan sadece saygı ve güvendir. Saygı ve güvenin olmadığı yerdeki hersey insanın kendisine yaptığı haksızlıktır
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Aşk yanlış tanınlanmıştır. Aşk iki insan arasında olamaz. O hoşlantıdır, heyecandır, hevestir, sevgidir, tutkudur bla bla blaa
Toprağı sevmeyen uyum sağlayaman bitkinin solması.. Karşılıklı dönen iki çarktan birinin diğerine göre hızlı ya da yavaş dönmesi... Ve daha bir çok örnek misali tekrar yineliyorum UYUM.
İnsan Sevgisi kişide olursa saygıda, anlayışta olur ama insan sevgisi yoksa gerçek aşk zaten olmaz. İnsanı sevgisi olan saygıda, sevgide, anlayışta gösterir.
Gerçek aşkın temelinde ''arada soluk almak'' yatar. Soluksuz bir aşktan soluksuz daima devam eden bir mutluluktan yalnızca Türk filmlerinde bahsedilebilir.
Karsi iki cinsin birbirine karsi uyumu cekimi yoksa ne haz alabilecekleri iliskileri olur nede mutlu olabilirler kendimden ve goz onunde olan iliskilerden bunu gorebiliyorum uyum guven sadakat yeterli
Gerçek aşkın temelinde bu seçeneklerin hepsi vardır başta uyum olmak üzere fakat gerçek olan aşk mıdır? Biraz da bu soruyu sormamız gerekiyor kendimize...
Bu seçeneklerden birini seçmek çok zor ama temelde sıcaklık vardır diyebilirim. 2 insanın birbirine ısınması, yakın hissetmesi, o elektrik, sanırım her şeyin başlangıcı.
Uyum önemlidir. Uyum olunca zaten mutluluk da olur. Zaten sevgi ve saygı ilişkiyi ayakta tutan şeyler ama uyum olunca da zaten senin kafandan olduğu için iyi anlaşıp zaman geçirebilirsiniz.
Gerçek aşkın temelinde uyum vardır. ve uyumla birlikte gelen mutluluk, sıcaklık ve haz vardır. İşte bu da mükemmel aşkın, ikiz alevin, ruh eşinin tanımıdır. :)
Cinsellik dicektim ama hepsi cinsellikmiş :D haz diyelim insanın temel dürtüsü hazza ulaşmak sonuçta haz diyince direkt cinsellik beklemeyin haa hasta annenizin iyileşmesi de bir hazza giree
Güven sonra anlayış sonra saygı sonra sadakat sonra uyum sonra ise sevgi vardır. Ama ilişki güven saygı ve anlayış olmadan hayatta yürüyemez. İsterseniz aşkınızdan ölün yine olmaz.
Gerçek aşkın temelinde kendin olmak vardır. Günümüzde maalesef herkes taktiklerle ilişkilerini biryerlere getirmeye çalışıyor ve işe yarar gibi gözüksede sonuç hep hüsran oluyor
Aşkın temelinde "Sebepsiz bir istek" vardır. Uyum, çekim, güven vs bunlar tanıdıktan sonra beklenen özellikler fakat istek olmadan hiçbir ilişki başlamaz.
Haz hayvani bir duygudur, öncesinde mutluluk gelir diye düşünüyorum, çünkü uyum sağlandığın insan sana mutluluk vermeyebilir, kusurları olabilir bir insanın önemli olan, bununla mutlu olabilmek.
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Anketler > Sorumuz ilişki profesörlerine geliyor: “Gerçek aşkın temelinde … vardır!” cümlesindeki boşluğu nasıl doldurursun?
Kızlar Ne Diyor
Tabiki cevap hiçbiri sadaket ve güven varsa koyununu açarsın türk edebiyat sınav sorusu gibi çıkmış 😄😁
haz ve sıcaklık aynı şıkta olsaymış iyiymiş ikiside aynı yere geliyor sonuçta ve oylama da daha yüksek sonuç verirdi çoğunluk yani
Mutluluk vardır.
Çünkü eğer mutluysan uyumuda, sıcaklığıda be hazzı da en derinden yaşarsın.
Mutlu değilsen hiç bir şeyden zevk almazsan.
Salt mutluluk yeterli midir?
Aşkın temelinde haz sevginin temelinde saygı vardır
Tutku ve heyecan. Söz konusu aşk değil sevgi olsaydı güven ve bağlılık olacaktı
Gerçek aşkı bilmemde gerçek sevginin temelinde güven vardır...
... Bakışlar, ses tonu, koku, tutku.
Ve birbiri için atan kalpler.
Bence uyum ve anlaşma yalnız sondaki resimde heyecan verici sıcaklık olabilir 🌼
Uyum ve mutluluk kesinlikle. Cinsellik daha sonra olacak şey.
Bence mutluluk var. Mutluysan gerisinin pek önemi yok.
Bence haz bir de uyum ama tabi aşk bir bütün
Bence kesinlikle uyum vardır gerçek aşkın temelinde
Bence de
Gerçek aşkın temelinde;
Aşk
Uyum
Haz
Bu üç madde en önemli etken elbette diğer maddelerde önemli ancak temel olarak bu üçüdür taşıyan. Aşksız seks olabilir mi? Bana göre hayır. Aşk, uyum, haz ile tadında bir seks yaşamak mümkün.🖤
Uyum, güven, sıcaklıkla birlikte nefesin kesilmesi vardır...
Gerçek aşkın temelinde: sevgi, saygı, sadakat, hoşgörü, mutluluk ve uyum vardır.
Mutlu değilseniz uyumunuz hiçbir işe yaramaz bence. Mutluysanız o seçeneklerin hepsi olur
Sevgi
başka me olabilir ki
Her güzelliğin, her iyiliğin altında sevgi yatar
Sıcaklık 🔥 diyorum. (görüş çok kısaymış, napim ne diyim şimdi...)
Uyum diyorum. Cinselliğin aşk olarak gösterilmesinden sıkıldım.
Gerçek aşkın temelinde güven vardır güvenn eyy okeyyy
Uyum çok önemli o olmazsa mutluluk, sıcaklık, haz vb. hiçbiri olmaz.
burcun ne
@Hayatnediyorsun neden?
uyum tarifin farklı geldi de acaba dedim doğru mu hissediyorum burcunu diye sormuştum söylemek istemezsen de sorun olmaz.
@Hayatnediyorsun Yay burcuyum
hımmmm ilginçmiş
evli misin peki?
@Hayatnediyorsun Yok, niye ilginç olsun
yani güzel detaylara önem veren yay ile karşılaşmadım ama tabi ki her insanın kendi dünyası başka ve özel tabi.
arkadaş ortamında veya hayatında ki seçimlerde de böyle farklı detaylara önem verir misin
@Hayatnediyorsun kesinlikle evet
NE gibi uyumlar önemli senin için mesela sevgi mi farklı bir şey
*ne gibi uyumlar önemli senin için mesela sevgi mi farklı bir şey mi bu uyum?
@Hayatnediyorsun Genel olarak her şey için dedim neden bu kadar sorguluyorsunuz?
bilmem hislerime güvenirim farklı birisiniz gibi geliyor da yapı düşünce olarak. sorgulama değil yakın bulma diyelim düşünce olarak. siz neden bu kadar çekingensiniz?
@Hayatnediyorsun Anladım.. yani evet çekingen biriyim.
neden dolayı çekingensin peki? yoksa erkeklere karşı mı bu çekingenliğin genel mi?
@Hayatnediyorsun Genel kendimi bildim bileli öyleyim
hımmm anladım peki böyle güzel tarif ettiğin bir ilişki yaşadın mı yoksa hep hayalde ve beklenti de mi kaldı yaş kaç bu arada
@Hayatnediyorsun Yok yaşamadım ve bi hayalim de yok yani ve yaşım 26
hımmm sende kendini evliliğe mi saklıyorsun yani ne güzel. evliliğe dair bir düşüncen niye olmadı peki veya var mı öyle bir durumun
@Hayatnediyorsun Tabii ki var öyle bi durum da evliliğe kendini saklamak bence daha iyi. Şimdiye kadar evliliği düşünmediğim hep güvensizlikten...
güvensizlik konusunda yalnız değilsin ama böyle dürüstçe kendini bir tek kişiye saklamak için gerçek sevgiyi aradıkça hep kırıldık ve üzüldük ama onu nasıl yapacağız. neyden dolayı güvensizlik sende hakim mesela
@Hayatnediyorsun Anlatamam o kadarını ya boş ver işte
sohbet olurdu ya aslında. senin için de mahsuru yoksa tabi.
@Hayatnediyorsun Sevmiyorum yorumlarda sohbeti
saygı çerçevesinde olursa özelde düşünür mü sohbeti
Gercek askin temelinde cinsellik cekim vardır. her aşk birgun bitmeye mahkumdur. iliskinin devamı açısından gerekli olan sadece saygı ve güvendir.
Saygı ve güvenin olmadığı yerdeki hersey insanın kendisine yaptığı haksızlıktır
Aşk yanlış tanınlanmıştır.
Aşk iki insan arasında olamaz.
O hoşlantıdır, heyecandır, hevestir, sevgidir, tutkudur bla bla blaa
Yaş doğru mu
Temelde uyum..
Toprağı sevmeyen uyum sağlayaman bitkinin solması..
Karşılıklı dönen iki çarktan birinin diğerine göre hızlı ya da yavaş dönmesi...
Ve daha bir çok örnek misali tekrar yineliyorum UYUM.
E hepsi
Birbirinin tamamlayıcısı bütün etkenler
A) haz dedim. Ama asıl cevabın tutku olurdu şiklarda yok.
Güven, Saygı, Sadakat. Bunlar olursa kolaylıkla yürür buyur o sevgi de aşk ta.
Gerçek aşkın temelinde uyum vardır. O olursa diğerleri de oluyor zaten.
Gerçek Aşk eşittir uyum uyum yoksa o cinsellik tek taraflı sonuçlanır
doğru valla
Sevgi, seks, aşk, ilişki hep ayrı şeyler...
Aşk tek başına tutku demektir.
Tutku varsa diğer her şey pek yoğun yaşanır.
Efsane yorum
Erkekler Ne Diyor
İnsan Sevgisi kişide olursa saygıda, anlayışta olur ama insan sevgisi yoksa gerçek aşk zaten olmaz. İnsanı sevgisi olan saygıda, sevgide, anlayışta gösterir.
bence sevgi olunca anlayış da oluyor a otomatik
Gerçek aşkın temelinde ''arada soluk almak'' yatar. Soluksuz bir aşktan soluksuz daima devam eden bir mutluluktan yalnızca Türk filmlerinde bahsedilebilir.
nasıl soluk almak
@Aleyna İki tarafın da birbirini sıkboğaz etmemesi
Karsi iki cinsin birbirine karsi uyumu cekimi yoksa ne haz alabilecekleri iliskileri olur nede mutlu olabilirler kendimden ve goz onunde olan iliskilerden bunu gorebiliyorum uyum guven sadakat yeterli
Gerçek aşkın temelinde bu seçeneklerin hepsi vardır başta uyum olmak üzere fakat gerçek olan aşk mıdır? Biraz da bu soruyu sormamız gerekiyor kendimize...
Bu seçeneklerden birini seçmek çok zor ama temelde sıcaklık vardır diyebilirim. 2 insanın birbirine ısınması, yakın hissetmesi, o elektrik, sanırım her şeyin başlangıcı.
Gerçek aşkın temelinde …. vardır
• Haz
• Tutku
• Şehvet
• Seks
• Saygı
• Sevgi
• Hoşgörü
• Eşitlik
• Hayranlık
en çok hangisi
Uyum önemlidir. Uyum olunca zaten mutluluk da olur. Zaten sevgi ve saygı ilişkiyi ayakta tutan şeyler ama uyum olunca da zaten senin kafandan olduğu için iyi anlaşıp zaman geçirebilirsiniz.
kafa dengi olması çok iyi ya diğer türlü hep tartışmalar anlaşmazlıklar
Kesinlikle
Gerçek aşkın temelinde uyum vardır. ve uyumla birlikte gelen mutluluk, sıcaklık ve haz vardır. İşte bu da mükemmel aşkın, ikiz alevin, ruh eşinin tanımıdır. :)
bence de uyum hepsinin temeli
@Ashıık ❤️🌷
Cinsellik dicektim ama hepsi cinsellikmiş :D haz diyelim insanın temel dürtüsü hazza ulaşmak sonuçta haz diyince direkt cinsellik beklemeyin haa hasta annenizin iyileşmesi de bir hazza giree
Güven sonra anlayış sonra saygı sonra sadakat sonra uyum sonra ise sevgi vardır. Ama ilişki güven saygı ve anlayış olmadan hayatta yürüyemez. İsterseniz aşkınızdan ölün yine olmaz.
Gerçek aşkın temelinde kendin olmak vardır. Günümüzde maalesef herkes taktiklerle ilişkilerini biryerlere getirmeye çalışıyor ve işe yarar gibi gözüksede sonuç hep hüsran oluyor
Aşkın temelinde "Sebepsiz bir istek" vardır. Uyum, çekim, güven vs bunlar tanıdıktan sonra beklenen özellikler fakat istek olmadan hiçbir ilişki başlamaz.
Haz hayvani bir duygudur, öncesinde mutluluk gelir diye düşünüyorum, çünkü uyum sağlandığın insan sana mutluluk vermeyebilir, kusurları olabilir bir insanın önemli olan, bununla mutlu olabilmek.
Gerçek aşkın temelinde karşı konulamaz bir tutku vardır.
Gün gelecek ben nerede yanlış yaptım? diye düşüneceksin. Kafan karışmasın: Elini kalbine götür, anlarsın.
Mutluluğun olmadığı hiç bir yerde diğer seçenekler olmaz kalan her şey anlamsız boş bir kelimeden ibaret yaşanmaya devam eder.
gercek askın bir temeli yoktur :)
zira butun efsane ask hikayeleri kavusulamayanlari anlatir :)
Herkes Aşkı meşki sevdi düşünüyor…Ölüm var ve bu hiç kimsenin umrunda değil sanki…İyice batılılaştık tam bir modern köleler olduk…
Aşkın temelinde aslında karşılıklı saygı, güven ve özveri vardır.. Bu üç ögenin olmadığı aşkta mutlulukta olmaz haz da..
fedakarlık
seçenekler arasından en mantıklı olani bu
çünkü eğer ten uyumu varsa bu size haz, mutluluk vs getirir
uyumu mu seçtin
seçtiğim gözükmüyor ama o olmalı zaten.
ten uyumu diğer unsurları meydana getirir. cogu kişi basite alır ama uyum çok önemli
Her secenegi sun kadına yine aşk olmaz. Kadın da aşk vefa yoktur. Çıkar ve hoşlanma vardır oda geçiçi dir
Güven varsa temel sağlam olur kimsenin lafına bakmayıp kendi gözleriyle gören bir insan gerçek aşka sahiptir.
Kim ne derse desin, gerçek aşkın temelinde iyi bir kimya vardır. O kimya olmadan ne hormonlar harekete geçer, ne istek olur ne de uyum...
Gerçek aşkın temelinde;
- Sevgi
- Saygı
- Hoşgörü
- Fedakarlık
- Edep
-
-
... gibi güzel davranışlar vardır.
Gerçek aşk nedir aşk birtane dir. Temelinde 2 insan (Kadın & Erkek) vardır. Bunun için profesör olmaya gerek yok.
Ben bunlara hepsine ok derdlm.. fakat eksik nefes yok tutku yok.. aç kalmak hiç yok.. ve daha bı sürü sey
Güven ve uyum. ikiside önemli olmazsa olmazdir. herkesin guvenebilecegi uyum içinde yaşayabileceği bir insan nasip etsin yaradan.
Hiç... İşin içine bir yer girerse o çıkara döner bu yüzden aşk olmaz efenim.
Gerçek aşkın temelinde kesinlikle tutku vardır. İnsan karşısındakine canlı olduğu müddetçe yaptığı her şeyi keyif alarak yapar.
tutkunun da temelinde uyum vardır bence
Gerçek aşkın temelinde uyum olur her şey sadece cinsel ilişki değildir.