AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
172Cevap
Kadinlara mustehak ya. Benim sevgilimde 350 liralik otele cok diyip 150 liralik otele goturdum diye sen pintisin benim icin para harcayamiyorsun diyip ayrilmisti
Kötü olmuş ama hayat müşterektir bir gün de sen ona bi şeyin fiyatını ücretini ödetirsin ödeşirsiniz para el kiridir önemli olan aşkınız fazla kafaya takma bence
Saçmalama kızı hem otekr gitme fikrini vermiş hem kizls birlikte oluyo hem parayı ödetiyor Saçmalama demi
Senin adına üzüldüm ilişkini gözden geçir derim sevgilin baya bencillik yapmış
Resmen iki kere geçirmiş
adam hem bedava şeftali yiyor hem de otele para ödemiyor 🤔 delikanlı adammış 😂
Acaba diyorum, sen onun sevgilisi olduğuna eminmisin?
Mini bara saldırdıysan uyuz olmuştur. Ondandır her şeyin arkasında kötü manalar aramamak gerek.
Trole gel... Bu olanlara kim inanir, elbette Kadir 😄😄😄
olur mu ya öyle şey ne olursa olsun bir bayana para ödettirilmi saçma uyuz oluyorum böyle tiplere
Sonuna kadar haklısınız hanımefendi. Sadece otel değil yol masraflarını da ödetmeliydi bana göre.
umarım tr8l sorudur yoksa böyle bi adamla bi kadının birlikte olduğunu düşünmek bile hoş d3ğil. bu kadar öküz biri yalnız ölmeli. insan bi evine bırakır bari.
Midem bulandı soruyu okurken ulan insanda biraz utanma olur parası olmasa anlarımda
Adam her anlamda faydalanmış senden hâlâ sevgilim diyorsun
Hem manevi , hem de maddi durumları demek ki. İlginç bir ilişkiymiş.
Kimler kimlerle beraber bize denk gelmedi ki şöylesi 😂
Evlilik öncesi ilişki yaşayan kişilerin bu yaşadıkları artık beni hiç şaşırtmıyor
otelin parasını madem sen ödedin baş ucunada zarfla bir miktarda sevgiline vereydin :)
neden kötü düşünüyorsun ki?
o ödeseydi sana mı kitlemiş olacaktı?
ayrıca otele götürülen bir kadın olmak, sizi rahatsız etmedi mi?
Parayı boş ver de insan bi eve bırakır ya bundan sevgili falan olmaz.. üzer seni ayrıca baksana kullanıyor işte görmüyor musun
Kızların yorunlarına çok güldüm kullanıyırlar sizi hala cinsel hayat özgürlüğündesiniz bence zavallı bi durum gurur zedeliyici o feminşst toplantılarında ya o zaman bizi kim götürecek diyen kadın gibi hepsi
Oylelerine nasil para yediriyonuz ayril ondan sende bir borc tak ayril
Maddi manevi kullanmis seni hem zevkini almış hemde elini cebine atmamış öküz herif bu kadar safmisin sende yaa
Bence ayrıl. Hic hos bisey degil erkegin oldugu yerde kadinin para odemesi. Hani tm kadinda oder bagzen ama o sevgilin adam olsaydi sana boyl bisey yapmazdi. Kullaniyor gibime geldi
Bu adam yerleştirme sınavlarını yapsın çok iyi yapıyor 😂
Ne olduğunu öğrendin artık bundan sonra kendini kullandırırsan sıkuntı yol ver gitsin
Yok artık ya benim sevgilim de bazen böyle yapıyor ben ondan önce çıkarıyorum bazen bi denemek amaçlı ama bakıyorum o parasını filan yerine koyuyo bekliyo açıkcası çok sinir bozucu ayrıl git ya bi de otel masrafı yani Çek hadi ordan ya
Bende yapmıştım bir kez ama gerçekten yoktu kızda çok istiyordu 😁
Bunlari neden en basta soylemedi sana hemde o davet etmisken
Evet gerçekten zor duruma düşürdü otogara atıp gitti yetmez gibi insan sorar Bi yol paran var mı diye sonuçta tüm paramı otele verirdi
Verdirdi*
Guncellendikce durumun vehametin durumu ortaya çıkıyor
Buyuk yanlis kabalik ayip terbiyesizlik cok afedersin yanlis anlama kusuruma bakma insan bunu otelde beraber kaldigi escort hanimefendilere bile yapmaz
Evet maalesef çok kötü hissediyorum kendimi bide herkes kötü yorum yapmış tamam saflık yaptım ama orada ısrar etti kasada dedi parayı ver diye beni zora düşürdü son paramı oraya verdim veni eve bile bırakmadı otogara bırakıp kaçtı kaldım orada 😔
Yorumlara bakma sen sevgilin israr etmis para yok demiş ödemişsin iyi niyetle yanlis dusunmeden cikarsizca aeni eve birakmamasi otogara birakmasi biletini almamis olmasi en buyuk sorun bu boyle bir insan seni her an yari yolda birakmaya musait yola ciktigini yolda bulduğuna degisir o zihniyette birisi belli ki
Kesinlikle öyle yarın ilk işim ayrılmak Olcak çok doğru söyledin.. Katılıyorum sana iyi niyetle yaklaştım ama beni eve bırakma durumu vardı çünkü 2 saatti yol ama ona rağmen atıp kaçtı paramı da harcattı çok kırıldım
Seni eve birakmamasi olacak is degil dedim ya insan escortu bile evine birakir ya da taksi parasi verir kacmak nedir ya cok ucuz basitce sana yasattiklarina bak inanilir gibi degil sinir oldum
Benimde çok zoruma gitti hemde yapmak istemediğim halde ilişkiye zorladı beni ben kabul etmedim sonra da bıraktı gitti düşündükçe sinir oluyorum
Düpedüz hanzoluk yapmis neler diyorsun sen oyle ya bir an once kurtulmalisin onunla bir gelecegin olmazmis gibi anlatıyorsun cok egoist birisi galiba
Kendini bişey sanıyo ama hiçbir şey bugun ayrılmak için yazdım cevap vermedi uyudu heralde yarın mecbur vercek ayrılcam tiksiniyorum gerçekten
Keşke sohbet edebilse sansimiz olsaydi daha iyi dertlesebilirdik daha iyi tespit edebilirdik durumu sana yaptiklarinin kabul edilebilir hic bir tarafi yok
Tam da ben söyleycektim.. Hesabını açmak istersen istek atarım sana konuşuruz
..
Kalp kalbe karsiymis dedikleri bu olsa gerek actim bile :)
Normal ne var ki bunda 🙄🤷♀️Para kimde ise o öder lafı olmamalı
Eğer anlatılanlar gerçekse ve şu yorumdan da belli oluyor (Kadının en birincil düşmanı yine kadındır.)
Düşmanlık ne alaka? Para varsa ödersin kadınları bu kadar küçümsemeyin işinize bakın
Ben para ödeme konusunu cevapladım geriye kalan trol gibi geldi zaten
çok özür dilerim de otele de yine kendi amacı için cinsellik için mi götürdü seni?
Yani tabiki
Benden birisi daha
ben fiziksel olarak değil de duygusal olarak kullanıldım
Nasil
Birini çok sevdim o beni sevmedi
Eski sevgilisi ile evlendi
Seni yolmuş gibi biraz
Kim ne derse desin kadına para ödetmek erkeğe yakışmaz.
Tamam guard
Hem maddiyat olarak hem diğer açıdan kullanıyor seni resmen, sana değer de vermiyor. Ayrıl.
ulen bu tip heriflerle takılmaya da devam ediyonuz şaka gibisiniz 😂😂
Daha çok işini görüp, bi köşeye bırakmış gibi.. Sevgili adı altında, yatak anısı.
Yok artık eski sevgilim olur
En iyisini yapmış, bu şekilde seni sadece fiziksel değil, maddi anlamda da zikmiş. İyi etmiş.
Neden böyle konuştunuz
Doğru çünkü. Eger çocuk bunu yapmasaydı kız zevk almazdı
Ama fiziksel kızın bişey yaptığını nerden bilebilirsiniz görmediğimiz bişey bu
Ki yaptıysa da kimi ilgilendirir önemli olan burada çocuğun karaktersizliği
Bir kadın ne olursa olsun yolda birakilmaz eve bırakılır sonra yoluna devam eder ayrılır mı eder mi ona kalmış mesele bu
Yanlis anlaşılmasın. Kızın seks yapmasına lafım yok herkes ne isterse yaşar kimse de yargılayamaz. Fakat kızlar bu tip erkeklere gidiyor ya, hak ediyorlar anlamında söyledim. Beter olsunlar. Karakteri 2 kuruş etmez zibidilere kendilerini ezdiriyorlar.
İşte o türden erkekler de kandırıyorlar maalesef yoksa kim ister böyle bir şeyi
Kızlar istiyor valla kim ne derse desin. Adam olan erkekten keyif almıyor kızlar. Ben çok şahit oldum. Nerde işe yaramaz erkek var onlara gidiyorlar. Onu düzeltmeye çalışıyorlar. Sana yazmıştım cevap vermedin msjdan
Demekki iyi erkekler kendilerini iyi anlatamıyor ki bu gibilere yol veriyor
Alakası yok. Kızlar eziyetli atraksiyonlu yaşamı her daim tercih etmiştir. Sevgilisi kocası aldatan çapkın biri olacak sürekli onu takip etmek isteyecek, diğer kızları değil de kendisini tercih ettiğini bilmekle iyi hissedecek falan filan. Hak ediyorlar sonuna kadar kimse kusura bakmasın. Senin yaş kaç
Demek ki aranızda bişey yaşanmış. Hoşlanmadığı bi durum olmuş. Yatmamışsındır inşallah
İnşallah ne alaka hahahaha
@Yomeyamo hangisi ne alaka
Yatmamışsın inşallah dedin ya ona güldüm.
@Yomeyamo e yani 2 kere s*klmemiştir umarım diye))
Cok kötü ya kullanıliyor olabilirsin ayrıl ya da konuş durumu hoşuna gitmediğini söyle
Bazen bazı zevkler için kadınlarda bedel ödemeli diye düşğnüyorum.
Düşünebiliyor Musunuz ya olamaz böyle bir şey bence o arkadaş senin ile olan düşüncesini bir kez daha düşünmesi gerekiyor
Gerçekten olamaz ya aklım almıyor yarın ayrılcam
Ayrıl ayrıl ben burdayım konuyu daha derli toplu konuşıruz sonra
Ne adamlar var be, eğer bu olay gerçekse var ya 😀😀😀😀
Vay anasını sayın seyirciler Adam resmen operasyon çekmiş
Otele gidiş nedeniniz düşündüğüm gibiyse o şahıs sizden epey bir faydalanmış…
sen nasil bir serefsize gidip onunla beraber oldun ve sonrada yuz ustu birakildin. delimisin sen oyle bir p,,, sevgilim diyosun bide. aferin sana
Vay hain
Üstüne üstelik birde onunla beraber oldun demi siz kadınlara mübah çünkü insan gibi adamlara değil nerede pic varsa ona hasta oluyorsunuz oh olsun
Resmen seni kullanıyor gibi. Sana bunu yapması son derece kötü bir şey. Bu konuyu onunla konuşabilirsin.
Bu sey değil mi ya benim eski sevgilim kskdjdj
Bende evin parasını ödüyorum kanka bide adam patron kdkkddk
Cidden buda öyle şaka gibiler demekki sadece bende yokmuş Allahın cezası
Seni kullanıyor bence acilen uzaklaş ondan
İlerde senin paranı daha çok kullanır
Eve bile bırakmayan paran var mı diye sormayan erkekse ondan bir şey olmaz direk ayrıl
Otele geliyorsa ucuz kız her türlü kullanırım demiş. Ne işin var senin de otelde haketmissin
Ne alaka sevgiliyle otele gidince ucuz mu oluyoruz
@xCuppycake cafe mi yok ev mi yok yandınız mi o kadar ucuzluk tabi ne sandın kılıfınız da hazır. Sizin gibilere müstehak
Evet evlerimiz surekli dolu ve cafeye gitme amacımız kahve içmek muhabbet etmek sevişmek neden kötü bir şey olsun şaka mısınız
@xCuppycake o kadar yandiysan evlen. Ortalık rospu kaynıyor. Ondan ona kimin kucağında olduğunuz belli değil. Erkekler için muhteşem oyuncaksiniz. Sen de o hamurdansin gerçi. Bu işi paraya dok sana iyi kazanç sağlar. Mezhebi geniş yangın Ayşe.
Katiliyorum sonra bu tipler sonradan zırlıyor bişeylerin değeri olmalı bu kadar basit yaşanmamalı
@naberbebeyiiiim tek olmadığıma sevindim teşekkür ederim
Sadece seni kullanmakla kalmayıp paranıda kullanıyor ama bunu anlayamiyorsunuz işte...
Seninki demekki beğenmemiş oyuzden sana kitlemis yani bunun başka özeti yok geçmiş olsun
Durumu iyi ise ya pinti ya da pinti bunun başka açklaması yok
Deveye diken insana s*** yaranır demiş atalarımız. Haklı demişler
Ben seninle gideyim otele otel ücreti Yeme içme tüm masraf benden artı 2k vereyim
Sana demedim zaten gizli arkadaşa dedim hani köle olarak kullanıyor dediği için
Puhahha hep karılar mı yicek parayı biraz da erkekler yesin beleşçi kızlar sürünün
İçinde yalan, bencillik, düşüncesizlik... olan bir ilişki zaman kaybıdır.
hep kızlar mı erkeklerin parasını yicek oh canıma değsin :D
Ya senden sıkılmış ya da sovumuş kaçacak yer arıyor heralde