Sizce otel parasının yarısını ödemem kötü mü olmuş?

Sevgilimle ilk kez tatile gideceğiz ve otel rezervasyonunu o yaptı. Ben de yarısını ödemek istediğimi söyledim. O benden daha çok kazanıyor ve kolay kazanılmadığını bildiğimi söyledim. O da ilk başta hesap numarasını atmadı. Sonrasında bende dedim ki ben böyle bişin bana yapılmasından hoşlanmam başkasına da o yüzden yapmak istemem dedim. Sonuç olarak bana hesap numarasını verdi. Sizce ayıp mı olmuş? Bana böyle olması doğruymuş gibi geldi ama?

Sizce otel parasının yarısını ödemem kötü mü olmuş?
Cevapla