Bu gece kötü bi uygulama otelinde kalmak için 400 tl ezdim. Üzülmeli miyim?

Gün boyu apart gezdim sabah 9dan itibaren ve fiyatı 3 binden aşağı bulamadım. Saat 2de eşyalarımı onun yanına koyabileceğimi söyleyen bi apartçının yanına bıraktım. Yine bi Kadın aldı emlakçı şıktı 2 yer gezdirdi bana ordan da ger bırakmadı kendin yürüyerek git dedi bilmediğim yerden.5ten itibaren o eşyalarımı koyduğum elin aparatında durdum akşam 10a kadar.10da emlakçı bi abi bana 2 bin TL yaptığı bi apartı gösterdi. Onu da annrm komisyon depozito istemediği için itiraz etti olmadı. Gece 11 buçukta döndüm. Hala o adamın bile gittiği alartın önündeki siyah cam alandayım. Annem bana belediyenin yerlerinde kal dedi ve onalr da hepsi dolmuş bulduğum 200 tl. Bunu bile verdim. Taksici beni falez uygulama otelinin önüne bırakmış. Bunu 15 dakka bekleyip sonra resespsiyonşst amcayı arayınca anladım ve nasıl ağlayasım geld orada. Uyguma aoteli konyaaltındayfı. Sonrabi taksi geldi aldı beni ordan götürdü yerime ve 100 tl tutmuş. Toplamda taksiye 150 tl verdim. Yarın giderken de 50 verirsem bugğn 400 gitti.

Güncellemeler
+1 yıl
Sağolun ya😂
Bu gece kötü bi uygulama otelinde kalmak için 400 tl ezdim. Üzülmeli miyim?
Cevapla