Cinsel Yaşam Sevgililer Günü Yaklaşıyooor! Muhteşem bir Sevgililer Günü buluşması sence nerede olmalı? (Sayfa 9) OKEY Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 5078 Sevgililer Günü Yaklaşıyooor! Muhteşem bir Sevgililer Günü buluşması sence nerede olmalı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 128 kişi beğendi
doanylmz Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 919 cevap paylaştı. Evde veya dışarı da bir mekanda olabilir bence. 0 0 Yorumla
33dertli33 Takip Et Yoda Yaş: 55 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 374 cevap paylaştı. denızde olduk bundan daha ıyısı yok 0 0 Yorumla
FitGenç2 Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 20,5b cevap paylaştı. Önce bir restaurantta oradan da eve geçilmeli 0 0 Yorumla
Burock61 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Minibüste indi bindi 5 lira hangi şık restorant... 2 1 Yorumla kermit +1 yıl :D :D Yorumla
lonelymansz Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Güzel bir akşam yemeği olabilir sonrası doğaçlama 0 0 Yorumla
Murattr21 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl rezidansta olmalı bence güzel ortam 0 1 Yorumla zuzzzu +1 yıl ohoo o parayı kim bulucak Yorumla
üye645226 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Zero en iyisidir, tavsiye ederim. 0 1 Yorumla zuzzzu +1 yıl kesinlikle bence de Yorumla
Kartalgibikartalll Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Kullanmaya gerek yok sevmiyorum ben öyle şeyler 0 0 Yorumla
Alone_Live Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Egzotik ve romantizm dolu pukhet adasında olabilir 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Erkekler Ne Diyor
Deniz kenarında olsun isterim
Evde veya dışarı da bir mekanda olabilir bence.
Baş başa olabileceğin heryer
Ona sevildiğini hissettirebileceğim her yer.
Restoranda ve sinemada bence
denızde olduk bundan daha ıyısı yok
Kullanmayı sevmiyorum ben kendime güveniyorum.
Önce bir restaurantta oradan da eve geçilmeli
ferahlık doruklarda oktabiki (:
Minibüste indi bindi 5 lira hangi şık restorant...
:D :D
Harika değil mi ya sizce de
Kamp tercih ederim şahsen.
Bence sakın bı yer olmali
Mevzu Okey’se mekan belli
Güzel bir akşam yemeği olabilir sonrası doğaçlama
Benim gönlüm sarhoştur yıldızların altında.
Evde olması daha güzel olue bilimum yerlere göre
Başbaşa olalım mekan isterse mağara olsun
Doğayı tanımak için kamp yapalım.
Bence akşam yemeği olursa daha iyi olur
Gerçekten mükemmel bir his veriyor
rezidansta olmalı bence güzel ortam
ohoo o parayı kim bulucak
Zero en iyisidir, tavsiye ederim.
kesinlikle bence de
Açıldenizin ortasında bir sandalda
yatak odasında tabiki nerde olacak başka
Evet mantıklı yani katiliom
bence en iyisi içten kutlamak
Trabzonun yaylaları başka yer tanımam
Kullanmaya gerek yok sevmiyorum ben öyle şeyler
Egzotik ve romantizm dolu pukhet adasında olabilir