Cinsel Yaşam Sevgililer Günü Yaklaşıyooor! Muhteşem bir Sevgililer Günü buluşması sence nerede olmalı? (Sayfa 7) OKEY Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 5078 Sevgililer Günü Yaklaşıyooor! Muhteşem bir Sevgililer Günü buluşması sence nerede olmalı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 128 kişi beğendi
cantanes_ii Takip Et Xper 6 Yaş: 99 , eic 44% +1 yıl İhtiyacım yok yeterli performans a sahibim 0 1 Yorumla kermit +1 yıl Neye ihtiyacın yok Yorumla
papagligocik Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 80% +1 yıl Sevgililer günümü kaldi geçti sevgili pazari 0 1 Yorumla kermit +1 yıl Olsun her gün sevgililer günü sevgilisi olanlara :D Yorumla
Delidolu254 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 45% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 369 cevap paylaştı. Bişey alamafım maalesef çünkü yok 0 0 Yorumla
Tuğberk_Bey Takip Et Master Yaş: 32 , eic 48% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 791 cevap paylaştı. Kamp yapmak muhteşem bir fikir doğa ile iç içe 0 1 Yorumla kermit +1 yıl Baş başa bir de üff Yorumla
Sertsevenadammm Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 62% +1 yıl 1000 tl masraf yaptım bu nedir ya 0 4 Yorumla yünçoraplıkız +1 yıl neye yaptınız o kadar :D Yorumla Sertsevenadammm +1 yıl Kocaman bir ayı aldım birde orkide yaptırdım hepsi 1000 tl tuttu Yorumla kermit +1 yıl Her şey çok pahalı Yorumla 1 yorumu gör Sertsevenadammm +1 yıl Aynen o kadar pahalı ki birde bu kadar özene bezene hediyeler alıyoruz bari değer görseydik oda yok zaten 15 şubatta ayrıldık Yorumla
HüSeYiN_3301 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 68% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 800 cevap paylaştı. Sevgilisi olanlar düşünsünler. 0 0 Yorumla
AtınıArayanKovboy Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 54% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 699 cevap paylaştı. Sevgilim mi var ki kutlayayim. @OKEY 0 0 Yorumla
Baranliveme Takip Et Guru Yaş: 47 , eic 72% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 976 cevap paylaştı. Ambiyans , şarap ve mutlaka müzik 0 0 Yorumla
drifter00 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 85% +1 yıl Evde tabi ki ev ev evv ev gibisi yok canım evim 0 0 Yorumla
bilemedimx7 Takip Et Xper 5 Yaş: 105 , eic 100% +1 yıl Olacaksa evde baş başa olsun daha iyi 0 0 Yorumla
CENK_XXL Takip Et Bilge Yaş: 43 , eic 59% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı. Doğada kamp alanı nefesinle ısıtıcaksın 0 0 Yorumla
Ubeydullah34 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yemek ve bir konser güzel tercih olur 0 0 Yorumla
bycon06 Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 78% +1 yıl Ben tiyatro bileti aldım hoşuna gider sanırım 0 0 Yorumla
Soyersoyer Takip Et Master Yaş: 38 , eic 51% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,6b cevap paylaştı. Yatakta olmalı 👅👅 amaç bu diil mi zaten 🙄 0 0 Yorumla
mazlum_21 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 70% +1 yıl Evde olmalı sinemada piknikte 0 1 Yorumla kermit +1 yıl Sinema pek hoş değil ya Yorumla
kavanozdaki_adam09 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 78% +1 yıl Deniz kenarında bir restoran süper olurdu 0 0 Yorumla
Grininelli1tonu Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 97% +1 yıl Okey Nirvana ile Rotar arasindaki fark nedir? 0 0 Yorumla
emreJ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 32% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 574 cevap paylaştı. Kamp iyidir sessiz sakin herkesten uzak 0 0 Yorumla
cagınkaraman Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 53% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 2b cevap paylaştı. Deniz kenarında güzel bir yemek 0 0 Yorumla
sordumsoruyu4520 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 73% +1 yıl Sevgili yok sevgili nerde buluşması 0 0 Yorumla
xihtiyarkurt Takip Et Xper 5 Yaş: 61 , eic 33% +1 yıl ben kullanıyorum sıkıntıyok memnunum 0 0 Yorumla
kibarvenaif Takip Et Xper 6 Yaş: 45 , eic 99% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 665 cevap paylaştı. Karı koca buluşmaları olsun 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 3,8b cevap paylaştı. Deniz kenarı harika bir yerde olmalı 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 , eic 31% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 853 cevap paylaştı. sevgililer günü nün bede karşılığı yok 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Erkekler Ne Diyor
İhtiyacım yok yeterli performans a sahibim
Neye ihtiyacın yok
Sevgililer günümü kaldi geçti sevgili pazari
Olsun her gün sevgililer günü sevgilisi olanlara :D
Bişey alamafım maalesef çünkü yok
Kamp yapmak muhteşem bir fikir doğa ile iç içe
Baş başa bir de üff
1000 tl masraf yaptım bu nedir ya
neye yaptınız o kadar :D
Kocaman bir ayı aldım birde orkide yaptırdım hepsi 1000 tl tuttu
Her şey çok pahalı
Aynen o kadar pahalı ki birde bu kadar özene bezene hediyeler alıyoruz bari değer görseydik oda yok zaten 15 şubatta ayrıldık
Sevgilisi olanlar düşünsünler.
Kampda olmak gayet etkileyici geliyor
Sevgilim mi var ki kutlayayim. @OKEY
Kimsesizler ülkesinde yapayalnızım
Ambiyans , şarap ve mutlaka müzik
Evde tabi ki ev ev evv ev gibisi yok canım evim
Olacaksa evde baş başa olsun daha iyi
Doğada kamp alanı nefesinle ısıtıcaksın
Yemek ve bir konser güzel tercih olur
Ben tiyatro bileti aldım hoşuna gider sanırım
Tabiki restorantta olmalı
Evde güzel bir yemek be romantizm
Yatakta olmalı 👅👅 amaç bu diil mi zaten 🙄
sevgilim yok xd sadasdasd
Evde olmalı sinemada piknikte
Sinema pek hoş değil ya
Deniz kenarında bir restoran süper olurdu
Okey Nirvana ile Rotar arasindaki fark nedir?
Kamp iyidir sessiz sakin herkesten uzak
Deniz kenarında güzel bir yemek
Sevgili yok sevgili nerde buluşması
Denize karşı olabilir ama gece
ben kullanıyorum sıkıntıyok memnunum
Karı koca buluşmaları olsun
Deniz kenarı harika bir yerde olmalı
sevgililer günü nün bede karşılığı yok