Cinsel Yaşam Sevgililer Günü Yaklaşıyooor! Muhteşem bir Sevgililer Günü buluşması sence nerede olmalı? (Sayfa 5) OKEY Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 5078 Sevgililer Günü Yaklaşıyooor! Muhteşem bir Sevgililer Günü buluşması sence nerede olmalı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 128 kişi beğendi
gaymakcocuk Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Herkes sevgilisiyle guzel vakitler gecirmek ister ama ben sevgilimle huzur buldugum namazda gecirmek isterim 0 2 Yorumla zuzzzu +1 yıl Allah kabul etsin Yorumla gaymakcocuk +1 yıl @zuzzzu tesekkur ederim allah razi olsun 😊 Yorumla
doyumsuz_insan Takip Et Xper 6 Yaş: 45 +1 yıl güzel bir restourantta romantik bir akşam yemeği harika olurdu. yazlık bir yer olursa sonrasında sahil kenarı yürüme ve final evde :) 0 0 Yorumla
Yoldakidermiss Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl ilk buluşma yalnız olmayacağınız kadar kalabalık ama birbirinizi duyabileceğiniz kadar sessiz sakin bir yer olmalı 0 0 Yorumla
Ernur98 Takip Et Xper 7 Yaş: 51 +1 yıl Sevgilim olmadığı için herhangi bir hayalim yok. Sevgilisi olanların değişik, yaratıcı süpriz yapmasını yeğliyorum. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bi sevgilimiz yok o yüzden evde kendime romantik yemek yaparak geçiririm 😁 0 0 Yorumla
Gözlerinsessizliği Takip Et Bilge Yaş: 33 +1 yıl Deniz veya orman manzaralı güzel bir bungalov da güzel olurdu. 1 0 Yorumla
yusuf201 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl sevgililer günü mü o da neymis sevgililere özel gün mü var keşke saplar günü de olsa 1 1 Yorumla kermit +1 yıl Yalnızlar gününde kim kime hediye alacak peki :D Yorumla
helebidur0808 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Şık bir restoranda olmalı kesinlikle ya da sessiz bir dağ manzaralı biryer😅🙏 1 1 Yorumla kermit +1 yıl Neden dağ manzarası Yorumla
Az777 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Şık bir restoran, romantik bir ortam, özel insan için özel hediye. İkinize ait özel bir gece 0 0 Yorumla
komanchi5959 Takip Et Yoda Yaş: 51 +1 yıl Otur evinde beyaaaa :) bu hayat pahalılığında dışarıda da ne işimiz var? 0 0 Yorumla
PeggingGaye Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Ev gibisi var mı zaten sevgiliyle buluşmanın kendisi bile muhteşem bir şey.. 0 0 Yorumla
denizbs1 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl sevdiğimle başbaşa kalmak dünyanın pahabiçilemez bir şey 0 0 Yorumla
Halil_İbrahimm Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Sevgililer günü, güzel manzaralı bir mekânda, hoş bir mum ışığında olmalıdır. 👌 0 0 Yorumla
Goynem Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Romantik bir ortam ve güzel bir yatak icieride koltukta olsun lütfen 0 0 Yorumla
Aradıgınkisiyim Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Gün batımına tam 10 dk kala sahile iki sandalye atıp denizin sakinliğiyle gün batımını izlemek. 0 0 Yorumla
NİGHTSTALKER1996 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Sevgililer günü diye bir şey yok dinimizde o sapıkların işi. 0 1 Yorumla kermit +1 yıl ne alaka Yorumla
hadigelbiraz Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 59% +1 yıl Ah birde sevgili olsa daha güzel olurdu 😂 2 2 Yorumla kermit +1 yıl ahahha :D Yorumla hadigelbiraz +1 yıl @kermit Maalesef sevgili olmayınca pek bir anlamı kalmıyor. Yorumla
serdar_topraktepe Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Başbaşa ve evde yatak da. 😊 sabaha kadar. 2 0 Yorumla
emree90 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 67% +1 yıl Başbaşa deniz kenarı en iyi seçenek bence 2 0 Yorumla
kurpagiribanzarşi Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Restoran veya sinema. Sonra da eve geçmece. 1 0 Yorumla
Yerin7katdibi Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 94% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 2,2b cevap paylaştı. Ev iyidir prezervatif istemez 😀 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Erkekler Ne Diyor
Herkes sevgilisiyle guzel vakitler gecirmek ister ama ben sevgilimle huzur buldugum namazda gecirmek isterim
Allah kabul etsin
@zuzzzu tesekkur ederim allah razi olsun 😊
güzel bir restourantta romantik bir akşam yemeği harika olurdu. yazlık bir yer olursa sonrasında sahil kenarı yürüme ve final evde :)
ilk buluşma yalnız olmayacağınız kadar kalabalık ama birbirinizi duyabileceğiniz kadar sessiz sakin bir yer olmalı
Sevgilim olmadığı için herhangi bir hayalim yok. Sevgilisi olanların değişik, yaratıcı süpriz yapmasını yeğliyorum.
Bi sevgilimiz yok o yüzden evde kendime romantik yemek yaparak geçiririm 😁
Deniz veya orman manzaralı güzel bir bungalov da güzel olurdu.
sevgililer günü mü o da neymis sevgililere özel gün mü var keşke saplar günü de olsa
Yalnızlar gününde kim kime hediye alacak peki :D
Şık bir restoranda olmalı kesinlikle ya da sessiz bir dağ manzaralı biryer😅🙏
Neden dağ manzarası
Şık bir restoran, romantik bir ortam, özel insan için özel hediye. İkinize ait özel bir gece
Otur evinde beyaaaa :) bu hayat pahalılığında dışarıda da ne işimiz var?
Ev gibisi var mı zaten sevgiliyle buluşmanın kendisi bile muhteşem bir şey..
sevdiğimle başbaşa kalmak dünyanın pahabiçilemez bir şey
Sevgililer günü, güzel manzaralı bir mekânda, hoş bir mum ışığında olmalıdır. 👌
Romantik bir ortam ve güzel bir yatak icieride koltukta olsun lütfen
Gün batımına tam 10 dk kala sahile iki sandalye atıp denizin sakinliğiyle gün batımını izlemek.
Sevgililer günü diye bir şey yok dinimizde o sapıkların işi.
ne alaka
Ah birde sevgili olsa daha güzel olurdu 😂
ahahha :D
@kermit Maalesef sevgili olmayınca pek bir anlamı kalmıyor.
Başbaşa ve evde yatak da. 😊 sabaha kadar.
Başbaşa deniz kenarı en iyi seçenek bence
Evde olmalı bence en iyisi
nirvana çıktı 😂😂😂 sabahlar olmasın
Ev iyidir bence.
Özel olur böylece.
Restoran veya sinema. Sonra da eve geçmece.
Elime bi sorayım ne diyor
Otelde sıcak bir jakuzi de
Yatakta olmalı tabiki de 😍😍😍
Sevgilim yok bilmiyorum, olsa söylerdim
Ev iyidir prezervatif istemez 😀
C şıkkı güzeldir ve iyidir
Açık hava yıldızlar ve sevdiğim, miss