Amaç lüks yerleri ziyaret olmamalı, bu evde olabilir...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Yalnızlıkta kıdemli olduğum için 14 Şubatı ben kişisel sanatımla ve entelektüel çalışmalarımla süsleyip, tüm sevgililere mutluluk tüm yalnızlara da huzur dileyeceğim... 😊
Bence evde olmalı yani sevgilim yok. Ama çadırda veya evde olsa daha iyi olur. Hem evde kendimiz yaparsınız ya da çadırda. Evde yemek sonrası flim izlenir. Kötü bişiler olmaz inşallah
Bence ev de başbaşa güzel bir yemek yenmeli şarabıyla beraber daha sonra güzel bir aşk filmi açılmalı film izlerken filmden etkilenip temasta bulunulma sonrası ise OKEY ile kaçınılmaz :)
Kızlar Ne Diyor
Romantik bir akşam yemeği
Muhteşemdin, @OKEY de varsa her şey sınırsız olur değil mi ❤️🔥
kesinlikle böyle olmalı bence de
Olmamalı bence...
Sevgiler 😊
Evde olmalı daha güzel...
Sapızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Aynı ben😂
Sevgilim yok 🙄 kalbim boş
Merak etme aynı duygulardayiz jfjf
Olsun, @OKEY in afrodizyak etkili uyarıcı jelinden fındık büyüklüğünde parmağına al ve sür masaj yapar gibi gir derinlere uçacaksın… 🙈❤️🔥
@06romeo M G cumhuriyet başsavcısı izlemede herseyi
Sevgilimle olayım da farketmez nerde olduğumuz
Deniz kenari en güzeli bence
Artık seneye sevgililer gününe cevaplarız
Pariste olmalı bence eyfer kulesinin orada
D diyom ben cnmm yhaa bence özel kalmak daha ii
Nirvana sense, kesinlikle denerim 🔥
Aynen ♥️
O ipeksi dokuyu hissettin değilmi? 🤗🤪
Bence evde baş başa bir yemek ve guzel bir sohbet
Hiç ilgilenmiyorum sevgililer günüyle
Evden dışarı çıkmayı düşünüyorum
Çıkmamayı*
Şık bir restoran iyi fikir
Hikayelerime bile bakmıyor artık
Neden?
Instagram da sona almış sanırım
Geçmiş olsun
Güzel bir mekanda yemekteydik.
Baş başa kalınabilecek heryerde...
Sen sonuç odaklısın sanırım ☺️
Şık bir restoranda akşam yemeği iyi olur.
Her zaman Okey tercih ederim
Muhteşem ve isabetli bir tercih. @OKEY varsa her şeye okey değil mi? ❤️🔥
Okey en iyisi zaten
favorin hangisi
OKEY kalitesi 💫
Güzel bir yerde olduuu...
Neredeeee
Anlatılmaz yaşanır sjsjs
Vuuu
Pek iddialıyız heee
Unutulmazdı
Neredeeeee işte
Deniz kenarı
Ne oldu tam olarak
Nirvanaya çıktık
Vuuu
Zevkten kanatlandim desene şuna
Şezlongun üzerinde yıldızların altında 😀
Seninki nasıldı
Buradan mı anlatayım 😒
Yoksa içerden mi
Buradan
Utanırım buradan
nasıldddııı
@zuzzzu berbat 😀
Sjjkssss 👇👇👇
Deniz kenarı olabilir el ele
Onun yanında olmak en güzel yerdir bence ❤️
O se ve @OKEY
Şık restoranda olsun derim
yemekte mi olmalı bence yani
Yani bu şekilde olabilir oy kıllandım
Uçuk zevk olmalı ❤️🔥
Olmayacak bu gidişle benim psikoloji nanayy
Rüyada buluşulmalıdır bence
Mutlu son da olsun ama ❤️🔥
Deniz kum güneş ve sevgili daha baska ne olsun..
Ahh ah evde masa aynı o sekilde kutlicaz
Erkekler Ne Diyor
Kamp olabilir , bu mevsimde karavanla daha da güzel olabilir
Karavanla çok iyi olur cidden ya
Kiralamaktan biktim artik , olursa kendi karavanim. kendi dizaynim olsun artik.
@kermit 👌
Her şey bütün olmalı. Tutku aşka aşk sevgiye dönmeli
Ev rahat olur bence yani evde güzel bir zaman geçirmek iyi olur
Medeniyetten uzak bir yer olmalı, mesela kadınlar pazarında büryancılar 😂
Amaç lüks yerleri ziyaret olmamalı, bu evde olabilir...
Yalnızlıkta kıdemli olduğum için 14 Şubatı ben kişisel sanatımla ve entelektüel çalışmalarımla süsleyip, tüm sevgililere mutluluk tüm yalnızlara da huzur dileyeceğim... 😊
Karadenizde yeşillikler içinde jakuzili bungalov evlerde
Bence evde olmalı yani sevgilim yok. Ama çadırda veya evde olsa daha iyi olur. Hem evde kendimiz yaparsınız ya da çadırda. Evde yemek sonrası flim izlenir. Kötü bişiler olmaz inşallah
çadırda rahat edemiyorum ben ya
Hm. O zaman evde yemek yapın ama dikkat et kendine. Karşındaki kişiye
@zuzzzu 👌👌
Bence ev de başbaşa güzel bir yemek yenmeli şarabıyla beraber daha sonra güzel bir aşk filmi açılmalı film izlerken filmden etkilenip temasta bulunulma sonrası ise OKEY ile kaçınılmaz :)
Vallahi sevgililer günü umurumda bile değil.
Muhteşem buluşma olmuş zaten kalpleri buluşmuş ve sevmiş birbirini 😊👍
Bence başbaşa kalınacak romantizm yaşanabilecek her ortam iyidir.
Bence sinemadan daha iyi bir yoktur. Film izlerken film yönetmeni olabilirsiniz 😂
Kız kulesinde güzel bir akşam yemeğinden sonra güzel bir king suitte hiç bitmeyen bir gece
güzel geliyo kulağa
@zuzzzu hemde çok
tek başımıza kalıp zevkli zamanlar yaşamak gfibisi yok
sevgili yanımda olsun da ister mağara olsun ister metrobüste onunla her yer güzel olur
Evde güzel bir yemek masası hazırlanıp yanına güzel bir kırmızı şarap ve kadehler güzel olurdu
Güzel bir dağ evinde yüksekte güzel bir manzarası olan
Tabiki romantik bir akşam yemeği için şık bir restorana gideriz👍👍👍
Sevgililer günü evde buluşma olmalı bence, daha eğlenceli olur
Kamp yapmak güzel ama beraber olduktan sonra her yer olur.
Başbaşa yemek yenildikten sonra evde devam edilmeli
Bir kamp alanı tercihim. Baş başa kalabalıktan uzak.
Güzel bir yaz havasının yaşandığı bir plaj olabilir
En çok kendiniz olabileceğiniz yer ev olduğuna göre en özel seçim yine kendi yuvanız olacaktır.
Cunku herseyın ötesinde sadece sevdıgını hissetmek cok guzel bir duygu
Sevgililer gününde yanlz geçirmek iğrenç bir sevgililer günü geçirdim jdjdjd
Valla bende bilemedim nerde olmalıki? Yanlizim dostlaaaar yanlizzz😁
Biz stada gideceğiz o akşam sekizde beşiktaşı kucaklayacağız inşallah güzel bir galibiyetle
Sevgilim yok ama evde mum ışığında kırmızı şarapla olmalı