@kermit evin rahatlığı zengin @OKEY ürünleri ile daha eğlenceli oluyor o kedin de, düşün şimdi loş bir restaurandasın partnerinin ayakkabıdan çıkan temiz ayağı senin çıplak ataklarının arasında bacaklarına dokunarak yükseliyor, karşında gözlerinin içine bakarak elini tutarken… offf… ❤️🔥
Nefret ediyorum bu günden yaaaaa O gün instagrama falan az bakıcam hatta hiçççç terk edilenlerin acısı sızısı o kadar kötü ki Allah kimseyi özlem duygusuyla sınamasın
@sheyma şöyle ki ikimizde çalıştığımız için 14 Şubatı 1 gün öncesinden yani pazar günü kutlamıştık evvelsi gün de ayrıldık farklı bi sebepten dolayı daha doğsusu ben ayrıldım 😑
@Nietzschenededi 10 ay sonra yani 2 ay kadar önce yazdı aradı bi şekilde tekrar görüştük çok pişmandı Allah affetsin dedim ama yeniden birlikteyiz artık exten ne kadar next olur ne kadar sürer hiç bir fikrim yok Tilki diyorum niye hep dönüp dolaşıp kürkçü dükkanına geri dönüyo diyom acep demek ki ben de aradığı ama başkasında bulamadığı şeylerden dolayı ah tilki ah 😃
Sevgili @48kumsal48 cım, @OKEY in afrodizyak etkili uyarıcısını kullandığım bilmiyorum ama o kampı alevler içinde cennete çevirir dene lütfen. Senin şehvetine bir taç daha bir ödül daha gelir İnan bana orezervstifler zaten eğlence aracı oldu hepimiz onsuz yapamıyoruz değilmi. Muhabbetini çok özledim. Mutlu kamplar sana arkadaşım. Aşkım hep zirvede oldunnn seviliyorsun canım.
bence başbaşa kalabileceğin ve duyguların en yoğun yaşanabileceği nezih ve otantik bir ortam olmalı. sesten insandan ve dikkat dağıtabilecek her yerden uzak ve münezzeh bir ortam çok romantik anların yaşanmasına sebep olabilir...
Ellerimle hazırladığım yemekler, mum ışığı ve müzik ile evde olmalı bence.. Eğlenecek isek dışarı çıkıp koptuktan sonra tekrar eve gelebiliriz ve sabaha kadar sevişebiliriz. ;)
Sevgililer günü adı üstünde yemek sinema restoran vs. Günü değil onlar zaten normal günlerde oluyor bence en uygun yerde baş başa olunması gereken bi gün
Medeniyetten uzak bir yer olmalı. Zaten oradaki medeniyeti biz kurabiliriz, hem de kendi kurallarımızla. Yağmur da yağsın hafiften, bir battaniye... Sarılıp uyumak gibisi yok.
Tabiki KS de olmalı. Çeşit çeşit site üzerinden fotoğraflar paylaşabilir, sesiniz için en uygun siteyi seçip ses kaydınızı sevgilinize link olarak gönderebilirsiniz.
Muhteşem buluşma gelinlik ve damatlıkla kendi ellerinle kurduğun yuvana girdiğinde kendin dekore edip her detayıyla özel ilgilendiğin evinde bas basa unutulmaz hatıralar bırakacağın yuvanda olmalı...
klasiktir ama en özel en güzel yerde bir akşam yemeği yemek göz göze bakmak en özel duygu oluşturur efendim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
hayaller sevgililer gününde seksti tabi. ama seksi bırak manita bile olmadı. dısarda bile dolasmadı cogu insanlar evde takıldı. niye sevgilisi olanların psikolojik baskısınıyasamamak ıcın:)
Kızlar Ne Diyor
Romantik olması akşam mum şaraplar müzik kalan Gül yaprakları mükemmel aşkın harmonisi adeta
hoş ortam bence
Evde ya. Dışarıda romantik bir ortam oluşmuyor bence.
Katılıyorum
@kermit dimi bence de
Gari bulduk da
Buluşacak yere karar vermesi kaldı
Peh
@kermit evin rahatlığı zengin @OKEY ürünleri ile daha eğlenceli oluyor o kedin de, düşün şimdi loş bir restaurandasın partnerinin ayakkabıdan çıkan temiz ayağı senin çıplak ataklarının arasında bacaklarına dokunarak yükseliyor, karşında gözlerinin içine bakarak elini tutarken… offf… ❤️🔥
kesinlikle
Nefret ediyorum bu günden yaaaaa
O gün instagrama falan az bakıcam hatta hiçççç terk edilenlerin acısı sızısı o kadar kötü ki
Allah kimseyi özlem duygusuyla sınamasın
Valla araba arkasında sevişmek ama işte cık olmuyor
Olur kız ❤️🔥 @OKEY de olacak ama
Başbaşa özel hissedebileceğim biryerde olmak isterdim tabiki mesela heryerden uzak doğayla başbaşa bir kamp
@OKEY de olacakmış o ortamda?
ha ha tabi ki evde olmalı 🤤🥵
Biz 1 gün öncesinden kutlayıp dün de ayrıldık şaka gibi ya 😁
nasıl yani ya
@sheyma şöyle ki ikimizde çalıştığımız için 14 Şubatı 1 gün öncesinden yani pazar günü kutlamıştık evvelsi gün de ayrıldık farklı bi sebepten dolayı daha doğsusu ben ayrıldım 😑
Şimdi napıyorsun:)
@Nietzschenededi 10 ay sonra yani 2 ay kadar önce yazdı aradı bi şekilde tekrar görüştük çok pişmandı Allah affetsin dedim ama yeniden birlikteyiz artık exten ne kadar next olur ne kadar sürer hiç bir fikrim yok Tilki diyorum niye hep dönüp dolaşıp kürkçü dükkanına geri dönüyo diyom acep demek ki ben de aradığı ama başkasında bulamadığı şeylerden dolayı ah tilki ah 😃
Anladım, hayırlısı olsun bakalım biraz süre ver nasıl gidecek ona göre hareket edersin:)
@Nietzschenededi du bakem 😂
Naber
bana restoranlar hep bi zengin hissetirrrip aşkı seviyeli yaşadığını hissettiriyor bence favorim
Kesinlikle otelde olmalı gerçi benim sevgilim değil.. dostum yatak arkadaşım herşeyim
Ne zamandır birliktesiniz
5sene
5 yıldır birlikte oluyor musunuz
Evet
Evlenmeyi düşünüyor musunuz
Hayır böyle sürücek
Otel en iyisi. Bide deniz manzaralı ise harika 🍆💥
Ev daha iyidir bol bol sekss yapılır
Ben bu yorumu yapacaktım😀
Bunu bi kızdan duymak garip geldi ☺️ biz istesek sapık oluyor 🤣 helal kız
evde sonra sekişiriz off okey iyi ki varsın
Senin ki tavan olmuş 😅
Yalnız kalmak yeterli yeri çok önemli değil
@OKEY eşliğinde Başbaşa offff ❤️🔥
@06romeo Okey tüm özel anlarımızda yanımızda
Basbasa olmak icin bir restorantı kapatirip birlikte romantik bir yerde yemek yiyip dans etmek.
Kampta ormanda bir gece harika olurdu 😈
kesinlikle
Ahirette güzel olabilir fkfkfk
Kzdkldzlslzzlsldl daha iyisi olamazdı
Kamp iyidir başbaşa doğa içinde daha ne olsun
Evde baş başa olmalı mum ışıkları eşliğinde güzel bir yemek
Baş başa evde loş ışık sonrası yatak odası zaten
sessiz sakin bir yer olmalı romantik
Bas basa yan yana ev guzel tercih bence
Hiç biri değil 14 Şubat pazartesi olduğu için yasak elma yı izlicem
Evde yemek yapmak daha iyi
Kamp yapmak güzel bir tercih
Sevgili @48kumsal48 cım, @OKEY in afrodizyak etkili uyarıcısını kullandığım bilmiyorum ama o kampı alevler içinde cennete çevirir dene lütfen. Senin şehvetine bir taç daha bir ödül daha gelir İnan bana orezervstifler zaten eğlence aracı oldu hepimiz onsuz yapamıyoruz değilmi. Muhabbetini çok özledim. Mutlu kamplar sana arkadaşım. Aşkım hep zirvede oldunnn seviliyorsun canım.
Baş başa birlikte olmalı o zaman daha güzel
Hbir sevgililer gününde sevgilim olmadı. Hep günübirlik ilişkiler yaşadım :(
Evinde catıda masada mum işiginda. Ama maalesef soguk oluyor
Evde başbaşa olacağız. Öylesi daha güzel.
Ne sx mis arkadasş herkes doktruuyor ajfj
Kapta muhteşem olurdu. Sessiz sakin sadece ikimiz.
Dışarda şık masa özel günlerde ideal
Erkekler Ne Diyor
bence başbaşa kalabileceğin ve duyguların en yoğun yaşanabileceği nezih ve otantik bir ortam olmalı. sesten insandan ve dikkat dağıtabilecek her yerden uzak ve münezzeh bir ortam çok romantik anların yaşanmasına sebep olabilir...
Ellerimle hazırladığım yemekler, mum ışığı ve müzik ile evde olmalı bence.. Eğlenecek isek dışarı çıkıp koptuktan sonra tekrar eve gelebiliriz ve sabaha kadar sevişebiliriz. ;)
Sevgililer günü adı üstünde yemek sinema restoran vs. Günü değil onlar zaten normal günlerde oluyor bence en uygun yerde baş başa olunması gereken bi gün
Medeniyetten uzak bir yer olmalı. Zaten oradaki medeniyeti biz kurabiliriz, hem de kendi kurallarımızla.
Yağmur da yağsın hafiften, bir battaniye... Sarılıp uyumak gibisi yok.
Evde olsun yeterli, tabi çiftimiz evliyse. Çiftimiz bekarsa sade bir kır gezisi güzel olur. Sadelik gibisi yoktur.
Tabiki KS de olmalı. Çeşit çeşit site üzerinden fotoğraflar paylaşabilir, sesiniz için en uygun siteyi seçip ses kaydınızı sevgilinize link olarak gönderebilirsiniz.
Muhteşem buluşma gelinlik ve damatlıkla kendi ellerinle kurduğun yuvana girdiğinde kendin dekore edip her detayıyla özel ilgilendiğin evinde bas basa unutulmaz hatıralar bırakacağın yuvanda olmalı...
Her zaman hayalim olan bir ortam orman içinde şehirden uzak sadece kuş sesleriyle dolu bir ortam. Artık her şey tek birsey eksik 2. tekil kişi.
Eşim olmadıktan sonra nerede olduğuna bakmam, ayrıca sevgililer gününe inanmıyorum, Hristiyanların yaptığını bizde yapıyoruz.
Kimsenin ulaşamayacağı bir yer olmalı petrol istasyonunda masa açıp yemek yiyebilirsiniz malum son zamlardan sonra kimse ulaşamıyor😊
Ben tipsizim bu yüzden ne sevgilim olur ne de sevişebilirim. Benim için uzak seçenekler.
Tipsizlerin de sevgilisi oluyor
@kermit tamam polyanna
Canlı. müzik ve dans olan , güzel bir gece kulübü..
Önce romantik bir akşam yemegi, sonrasında müzik, dans, eğlence ve bol, bol öpücük.
Ben kesinlikle B diyorum. Hem ev ortamı daha konforlu hem de ateşli saatlere geçiş yapmak daha kolay ve rahat olur.
bence de evde daha rahat olur
@zuzzzu aynı fikirde olmak güzel
Bir simit bir marti denizin sesi el ele tutusan birbirini seven kumrular guzel sohbetin gelecekte ki hayatin dusunceleri gun sonunda bir gül
Sevgiliyle buluşma yeri eğer uzun bir aradan sonra ise İlk buluşma yeri.. hem geçmiş yaad edilir hemde aşk tazelenir
Doganin ve sessizligin icinde onunla basvasa kalip gece gokyuzune beraber bakarak bu guzelliklere beraber sahit olmak ve anı yasamak..
Sevgilim olacak hanımefendi ile olduğum her an için benim için mekanın bir önemi olmaz o nerede ben orada
Baş başa güzel bir dağ evin de kişiye özel dusnlenmis bir şekil de güzelce başlayıp sabaha güzel bir kahvaltı ile son bacak şekil de olmqsi
Romantiklik önemli olmalı bence öküzden romantik bir akşam yemeyi luks bir restorantta değerli olduğunu hissettirmeye sevgiliye
Tabiki araba içinde dar alanda kısa paslasmalarla yakalanma korkusuyla seks yapmadan önce okey açılıp okey esliginde güvenli seks...
Bi dağ evi sıcak bir şömine loş ışık herkesden uzakta başbaşa zincirler kırılmış güven ve rahatlık hat safa
Evde güzel olur bence bir şişe şarap güzel bir yemek ve gerisi kişiye kalmış ya mutfak tezgahı ya masanın üstünde ya da duş veya yatak odasında😍😍😍
Yine yeniden okey nirvanayı buldum hem de bu defası sensi buldum 👀👀
Sevdicegimle daha bugün sahil kenarıyla ilgili konuşmuştuk 😊
klasiktir ama en özel en güzel yerde bir akşam yemeği yemek göz göze bakmak en özel duygu oluşturur efendim
hayaller sevgililer gününde seksti tabi. ama seksi bırak manita bile olmadı. dısarda bile dolasmadı cogu insanlar evde takıldı. niye sevgilisi olanların psikolojik baskısınıyasamamak ıcın:)
Deniz kenarında dolunayda sabahlamak , nirvanaya ulasmak icin harika bi yer bence
Duygu yogunlugu yalniz bi ortamda basbasa butunlesmek en guzeli bence
Romantizmi uçurmak için adres belli! Şık bir restoranda akşam yemeği.
Deniz kenarı bir yerde baş başa olmak yeterli, göz göze diz dize oluruz. 🥰
siz bu günü kutlayın arkadaşlar , biz her yıl olduğu gibi çizgimizi bozmayıp 364 gün kutlayacağız..