Erkek arkadaşımı ben zorladım sextinge, pişmanım. Ne yapmalıyım?

Uzak mesafe 9 aydır beraberiz 2 aydır cok yakınız hiç buluşmadık normalde benimle cinsel muhabbet açmıyordu ben açmaya çalıştığımda kaçıyordu ne
açık fotoğraf ne de beni zorlayacak hiçbir şey yapmadı evlenmek istediğini söylüyor. geceleri beni aradığında sesinden çok tahrik oluyorum dün tahrik oldum ve bir anda sesli kurgu yaptık ben çok pişmanım fotoğraf falan atmadık sadece sesli sizce gözünden düşmüşmüyümdür kendimi çok suçlu hissediyorum bana sürekli iyi misin diye sordu sanki daha cok beni rahatlatmaya çalışıyor gibiydi o mastürbasyon yaptımı bilmiyorum ama ben bıraktığımda devam edelim dedi şu an konuşmuyorum ama seni hiçbir zaman pişman etmicem dedi sizce hakkımda kötü düşünüyor mudur böyle şeyler hiç yapmıyorduk sizce konuşmaya devam edeyim mi yoksa ayrılmalımıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl davranmalıyım sizceee
Erkek arkadaşımı ben zorladım sextinge, pişmanım. Ne yapmalıyım?
Cevapla