Erkek arkadaşım seksting yapmıyorum diye surat yapıyor, ne yapacağım?

Uzak mesafe ilişkisi yasıyoruz. saatlerce her konuda konusup iyi anlasıyoruz. Sadece cinsellik odaklı değil. Ama o her gün hatta belki günde bir kaç kez konuyu oraya getirip birlikte yaşayalım istiyor. Tamam zateb her gün yasıyoruz. Ama bazen o hava olmadıgımda sevgilim biraz asık bir suratla peki tamam o halde diyor. Bu konuda modunun düşmesine suratının asılmasını haklı buluyor. Ben ise o halde bu konuda bu noktada gösterilen saygının anlamı ne kalıyor diyorum surat yaparak tamam peki diyeceksen diyorum. O da saygı göstermemekle ne alakası var diyor. Bu arada sonrasında normal yine konusuyoruz. Ama o anlık yaptıgı surat beni rahatsız ediyor.

Erkek arkadaşım seksting yapmıyorum diye surat yapıyor, ne yapacağım?
Cevapla