yatakta mutluluguda bulmak elinde olmadı deyip kestirmek ya da seviyorum deyip ilgisiz kalmakk vs vs vs mutlulugu istyen bulur istemeyen mutluluguda bozar
10 yıl sonra dul kalırsın, birde öyle ahım şahım cinsellik bekleme, ilişki sırasında adamın kalpten gitme ihtimali yüksek, özellikle hap falan kullanırsa çok riskli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Nedeni yok ama gerçekten bir çok kadın bu takliti istemsiz yapıyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Et ete degmeli ama hijyen sart bencillik yapmicak iki tarafta ve final on numara
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yani mutlu sona ulaşmak için iki tarafta çabalamalı diye düşünüyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çekinmemeli ve gereksiz sınırlar konuşmadığı sürece her şey yolunda ilerler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
nelerden hoşlanıldığı konuşulmalı ve göz ardı edilmemelidir
@albatrosibo evlilik çocuk oyuncağı mı önüne gelenle evlen seks yapmak için bir ömür pişmanlık yaşa. Bizim toplumumuz çok cahil evliliğe sadece cinsellik gözüyle baktıkları için evliliği yurutemiyorlar evlilik bir uyumdur her anlamda uyumdur bu uyumu bulmak da o kadar kolay değil
en önemlisi evet uyumdur ama ondan önemli sevgi saygı ve güvendir. bu güven olayını aşamıyoruz daha malesef herkes aynı anda bir sürü kişi ile konuştukça daha çok sıkıntılar olur zaten mesleğiniz ne ki en azından olaya mantıklı yaklaşıyorsunuz da
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
392Cevap
fantezilerin hayatımıza olumlu ve olumsuz etkileri nelerdir
Bakireyim. Bilmiyorum.
O yüzden olgun paralı bir erkek yeter.
Çok duygusuz, menfaat ilişkisi diyorsun 👎
paralı bulursun sonunda para biterse ne olacak başka paralı diyorsun nölemii
Bence eşler partnerler nelerden hoşlandığını söylemeli ve iki tarafta birbirinin hoşlandığı ne varsa onu yapıp karşılıklı mutlu olmalılar
Ankete katıldım ve E diyorum 🌸
Neleri sevdiğimizi konuşmalı mıyız şıkkı.
Ankara mı?
Neler seversin
İnsanın kafası rahat olmadığı sürece hiçbir şekilde mutlu olamaz.
Kesinlikle 👍
Ruh mutluysa bedende mutlu edilir
Kadınlar orgazm numarasi yapar çünkü erkegin morali bozulmasin diye acik ve net
İlişkiye hazdan daha fazlasını kattığına eminim tecrübe ile sabit
Hersey rahatca konusuldugunda arzulanan cinsel yasama cok daha kolay ulasilir
Yatakta mutsuzsan büyük bir sorun vardır çözülmüyosa ayrılığa kadar gider
Yatakta mutlu olamayanlar dışarda mutlu olamaz çünkü ten uyumu dediğimiz şey aslında aşkın ta kendisi
yatakta mutluluguda bulmak elinde olmadı deyip kestirmek ya da seviyorum deyip ilgisiz kalmakk vs vs vs mutlulugu istyen bulur istemeyen mutluluguda bozar
bence kadın hap kullansa daha iyi olur. prezervatifle pek bişey hissedilmiyor.
Çekininmemeli hersey konuşulmalı insan rahatlatiyor
Tabusuz bir ilişki türkiyede cinsel manadaki en büyük tabu
Konuşmalıyız çünkü pantnerker konuşur anlaşırsa daha iyi uyum ve daha iyi orgazım olurlar
Harbi kadınlar neden taklit yaparki bu tamamen erkeğin beceriksizliğimi merak konum şu an
Hepsinin cevabını biliyorum. C şıkkı diyorum
#Hükümdar
taklit yapıyorlar orgazm oluyorum gibisinden erkeğini azdırmak veya o mutlu olsun tarzı bişi düşünüyor
Maalesef orgasm takliti yapar halaa kadınların bir çoğu vaginal orgasmi yaşamayı bırak varlığına bile inanmıyor
Nelerden hoşlandığını konuşmalı mıyız
Nelerden hoşlandığımızı partnerimizle konuşmalıyız
Neler sebersin
Açıkçası benden mennun kalmayani görmedim 😀 ama ince olması onemli bence ya da ne bilim et ete degecek ☺️😀👍
10 yıl sonra dul kalırsın, birde öyle ahım şahım cinsellik bekleme, ilişki sırasında adamın kalpten gitme ihtimali yüksek, özellikle hap falan kullanırsa çok riskli
Nedeni yok ama gerçekten bir çok kadın bu takliti istemsiz yapıyor
Et ete degmeli ama hijyen sart bencillik yapmicak iki tarafta ve final on numara
Yani mutlu sona ulaşmak için iki tarafta çabalamalı diye düşünüyorum.
Çekinmemeli ve gereksiz sınırlar konuşmadığı sürece her şey yolunda ilerler
nelerden hoşlanıldığı konuşulmalı ve göz ardı edilmemelidir
Nirvana diyorum bende okey harika bir marka
Okey güvenilir ve hiç korku olamadan rahatça mutlu sona gidebiliyorsun.
Iki tarafında ne istediğini bilip mutlu olması için.
çok iğrenç birşey yatakta abuk subuk bel altı yapmak ayıp
Mutlu son olması için partner olması gerek baştan kaybetmişiz 😂😂
Hepsinin cevabını bilsem de D diyeyim hadi :D
ahh okey güzel de onu dolduracak lazım bana
Doldurmak kolay önemli olan zevk almak 😋
Demek öyle
@GevezeGenc hangi kafayla yazmışım bunu sorguluyorum şu an
Benimki sığmaz okeye durexe temas önemli
@GevezeGenc sığmasın zaten
Kadının ne istediğini bilmeliyiz hazzı zirveye çıkarmak için şart birde ten tene değmeli.
Tabuları yıkmak heyecan yaratır.
nasıl yıkıldığı önemli ama süprizlerle dolu olması mühim mesela
Aynı kişiyle ilişki hazzi azaltır mı
nasıl yani
Kaç kişi öldü hayatinda
@sonnisim daha yaşayan hiç olmadı alginin kıt olduğu yaptığın yorumdan belli çok kişi olsa hayatımda bu soruyu sorar mıydım sence
hahaha sakin ol şampiyon yaş kaç ki neden evlenmeyi düşünmediniz bu zaman kadar 30 üstü gibi duruyorsunuz doğruysa yaşınız burda
@albatrosibo evlilik çocuk oyuncağı mı önüne gelenle evlen seks yapmak için bir ömür pişmanlık yaşa. Bizim toplumumuz çok cahil evliliğe sadece cinsellik gözüyle baktıkları için evliliği yurutemiyorlar evlilik bir uyumdur her anlamda uyumdur bu uyumu bulmak da o kadar kolay değil
en önemlisi evet uyumdur ama ondan önemli sevgi saygı ve güvendir. bu güven olayını aşamıyoruz daha malesef herkes aynı anda bir sürü kişi ile konuştukça daha çok sıkıntılar olur zaten mesleğiniz ne ki en azından olaya mantıklı yaklaşıyorsunuz da
Oldu demek istedim embesil
Yatakta her şeye @okey 👌
İstediğim gibi bir cinsel yaşamım olmadı hayat bana aşk acısı yaşattı istediğimi elde edemedim
Cinselligi çikolata yer gibi tadini cikara cikara yaşamak lazım 🚀
nelerden hoşlandığımızı konuşursak iyi bie sexs olabilir
Herşey konusulabilmeli. Bu şekilde ciftler birbirini her anlamda daha iyi tanır:)
Fazla irdelemeden D diyorum yoksa hepsinin cevabı var
Mutlu sonlar türk filmlerine benzemez ama ona dikkat etmek şart :)
saat gibi tıkırında işleyen düzen her zaman kazanır
Birbirlerinin istekler doğrultusunda hareketler olunca çok iyi olur
Bence karsilikli hersyi konuşmak gerekir mutlu olmak icn cinsellikte
Kadınların en az yarısının taklit yaptığına inanıyorum.
Hepsinin cevabını biliyorum. E şıkkı diyorum 🤭
ojeli sen süper bişisin yaa var mı bir tane daha senden=)))))))))) bende snn gibi e dedimm bildin cevabı aldın ojeliyi cıktı?=))))))
Herşey konuşmak gerekiyordu
Böyle bir problemim yok benim
Ger sorunun cevabını biliyorum o yüzden E şıkkı diyorum
A şıkkı mutlu sona ulaşmayı engelleyen tabular nasıl yıkılır
Partnerimden çekineceğimi düşünmüyorum..
Ruh halime göre değişiyor
Ben son seçenek derim. Bazı durumlarda kadını mutlu etmek zor oluyor. Teşekkürler prezervatif listeme bir yenisi daha eklendi
Nelerden hoşlandığımızı partnerimizle konuşmalıyız
Karşı tarafında keyif ve zevk almasını sağlayarak mutlu sona hep ulaşırım
Beklentilerimizi Bilerek Daha Mutlu Bir Birliktelik Yaşamış Oluruz
Her şeyin en güzeli samimiyetle finale gider her şeyine varım demek en guzeli