Eşimle birlikte olamıyoruz, ben de farklı yollara gidiyorum. Ne yapmalıyım?

Başlikta gördüğünüz gibi eşim sürekli yorgun bir de taşınma süreci var evet adam haklı vs diyceksiniz ama bu 2 haftadan fazla oldu ben artik ne zaman yapacağız diye sorular soruyorum gerçekten bir kadin olarak utanıyorum
Genelde sözde erkekler çok istekli vs derler ama asla böyle değilmiş şimdi bile kös kös yatıyor günaha girmemek için artık cirpiniyorum resmen bunun bu hantallığı beni çok yordu artik bişeyler izleyerek kendimi rahatlatiyorum bu çok büyük günah dimi ama ne yapabilirim lütfen bana der misiniz yani onu yapma bunu yapma ben de bir kadın da olsam nefsim var ne yapabilirim ne? Lütfen abazalar yazmasın insanca bir soru soruyorum yaşlarımız ben 24 o 27
Eşimle birlikte olamıyoruz, ben de farklı yollara gidiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla