Eşcinsellik doğuştan geliyor ise neden İslamiyete göre günah?

Bir çok psikoloğa danışmam ve kaynaklarca araştırmalarıma göre eşcinselliğin doğuştan gelmesi kanısına varmış bulunmaktayım. Peki ya eşcinsellik doğuştan gelme bir durum ise neden İslamiyette günah olarak nitelendiriliyor? Sonuçta doğuştan gelme bir durum ve insan iradesi sonucu seçmiyor?
Eşcinsellik doğuştan geliyor ise neden İslamiyete göre günah?
Eşcinsellik doğuştan geliyor ise neden İslamiyete göre günah?
Cevapla