Eşimle artık sadece karşılıklı mastürbasyon yapıyoruz sizce neden?

Yani ilişkiye ne yazık ki artık nadiren giriyoruz
. Neden böyle yapıyo sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinizi trolledim
Eşim bile yok 🤣🤣🤣🤣🤣
Eşimle artık sadece karşılıklı mastürbasyon yapıyoruz sizce neden?
Cevapla