Esim benimle birlikte olmak yerine mastürbasyon yapmayi tercih ediyor neden
Zaten ilgisiz sürekli tlfda tek yaptigi ise gidip gelmek evde hep bagiris cagiris var ve herseyden sucu bende ariyor.
Esim benimle birlikte olmak yerine mastürbasyon yapmayi tercih ediyor neden
Zaten ilgisiz sürekli tlfda tek yaptigi ise gidip gelmek evde hep bagiris cagiris var ve herseyden sucu bende ariyor.
Bu yaşıma geldiğimde öğrendiğim en önemli şeylerden birisi hiçbir olayı tek taraftan dinleyerek bir kanıya varmamak gerektiğidir.
Amacım eşini savunmak değil ama bu konuyu burada sormak yerine eşine bu durumu bildiğini ve seni çok rahatsız ettiğini buna bir çözüm bulmak istediğini açık ve net şekilde söylemen gerekiyor
Bende sade ondna oluyo demiyorum.
Ama. Esimle konusulmuyor sordugumda bazen yapiyorum ya diyo gülüyo nedenini söylemiyor benimi begenmiyoajn ya da nebileyim baska seyler mi istyiosun diye sordum yanit yok.
Daha napabklirim bilmiyorum. Esimle sade bu konus degil hicbir konuda konusulmuyor hosuna gitmeyn bisey olunca konu kapaniyo tm gitmiyorum ya da . Tm yapmiyorum oluyor.
Evlenmeden öncede aynımıydı?
Yeterli etkileşim olmayınca herkes kendi işini kendi görür hale gelmiş aslında ikinizde ateşlenen zevkli ilişkiyi birlikte yapıp karşılıklı hazza yonelmelisiniz
Bu bildiğin boşanma sebebidir mahkemeye bile gitsen haklı çıkarsın ama senin söylediğin kadarıyla bu şekilde kendini ona cazip gösterebilmek de önemlidir
Cevap
25Cevap
Gay mi o?
Aşırı kilo sorunun mu var? Beğenilmeyecek bir durumun mu var?
Hamilelik yenimi bitti?
Kilom hic yok. Begenilmeyec nerem var bilmiyorum.
5ay önce dogum yaptim ama eski halime döndüm.
sen kendine bakmazsan tabi mastrbsyon yapar seni yapcağına, sen güzel , çekeci olmaya çalıştında adam seni yapmadı da mastürbasyon mı yaptı? hep onu kötülüyosun kendi kusurlarına hiç bakmıyon.. empati biraz.
Ben kendime bakiyorum asil o bakmiyor tiras olmuyor sacini absini kesmiyor sade ise gittignde yoksa yok. Ben güzelde giyiniyorum ya da süreklk kas biyik heryer temiz alinmis herhaman.
Demek ki korkuyor seni rahatlatamayacağını düşünüyor ya da isteği fazla ve bunu sana anlatamıyor. En olmazı da senden o performansı alamıyor. İçindeki hayat kadını tercih ediyor
Ya kalkmıyordur ya da başkadı vardır. canım işte sonra seni kaybedince başkasına gidince neden gitti derler. İşi gücü bırakıp sabah akşam üstünden kalkmması lazım
Adam soğumuş senden ve eski alışkanlıklarına dönmüş. Muhtemelen netten birileri ile görüşüp mastürbasyon yapiyor. Sizin hayatınız monotonlasmis. Bir sekilde heyecan lazım. Bunu saglaman gerek. Yoksa hep böyle gider maalesef...
Tatmin mi edemiyorsun sekste isteklerinimi karsilayamiyorsun
O acaba beni tatmin edebiliyomu bikere bile orgasm olamadim 8 yilda
Uyumsuzluk vardir yaa
Herkes herkesle seks yapacak ve doyacak diye birsey yok cinsellik seven sevmeyen istekli olan olmayan ve bencil olan olmayana gore çok ama çok farklilik gosteriyor
Bilmem
maalesef pyle bende eşimden memnun olmadigin ic8n partner bakan sanalda arkadasliklar tercih eden biriyim. Yani herkesin farkli istekleri beklentileri.
Belki birbirinize karşı ilgi eksikliğiniz duygusal yakalımınız az gibi
Ben yanina gidiyorum ama o yorgunum diyo halsizim basim agriyo götüm agriyo
Bikere bile yanima gelipte sarilmiyo
Ilgisiz kalmışsın şeninde ruhunun okşanması lazım
Konuştuğun dertleştiğin seni anlayan biri var mı?
Konuşmak anlatmak iyi gelir mi?
Kaç yıldır evlisiniz
Yaşlarınız kaç
Aranızda soğukluk başlamış olabilir
Hangi konularda tartışıyorsunuz
Sendeki heyecanı bitmiş... Dışarıda Mutlu olmak istiyor...
mastürbasyon daha zevkli sen yap masti ona yoksa ayrilirisniz
itici gelen soğuduğu bişeyler var demekki
Iyi söylesin konussun ozaman benimle
konuşabilirlik oranınızın çok olduğunu düşünmüyorum
Konusmuyor
ortak noktanız yok ki sizin
Neden derken doyumsuz birimi
Sende baskasıyla sevış
Biraz mal lik var galiba
Hanzonun biri demekki
Nerden biliyorsun yakaladinmi
Sana benden bana senden lazım
Başkalarını düşünüyor
Sevmiyor seni
Evet belkide
Oyüzden sen yokmuşsun gibi davranıyor
Yaşı kaç?
Mutlu değil
Kaç yıllık evlisin
Sorunlu bır evlilik
Sorunu genelde o yaratiyor sonra tabiki bende surat asik geziyorum
Çözülür çok kolayl
Yaşlar nedir
Kaç yıllık evlisiniz.
Çocuk var mı
8oldu
Cocuk 2 tane var 5ay önce dogum yaptim
Ikimizde 35
Doğumdan önce nasıldı
Pek vark yoktu yani
İlk zamanlarda nasıldı
Daha iyidi
Performans nasıl peki
Kac yıllık evlisin
8
Ilgenmiyormu
Hayir
yetmıyorsun demek
Kaç senelik evlisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?