Güzellik & Bakım Cildinin bu hediyeye ihtiyacı var, hemen cevapla! ✨ Yazdan yorgun çıkan cildin için neler yapıyorsun? (Sayfa 5) L'Occitane Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1114 Cildinin bu hediyeye ihtiyacı var, hemen cevapla! ✨ Yazdan yorgun çıkan cildin için neler yapıyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
Sarısınguzel7546 Takip Et Xper 1 Yaş: 31 1 yıl Sabun la yıkadıktan sonra güzelce nemlendiririm 0 0 Yorumla
maviyildizlipijama Takip Et Xper 4 Yaş: 25 1 yıl cildiyeye gitti. ama bi ise yaramadi bu yararmj 0 0 Yorumla
melihhh0408 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 1 yıl Soğuk su ve buz uygulamadı oldukça etkili oluyor 0 0 Yorumla
Huzur_var_gelsene123 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 1 yıl aloeveralı kremler kullanırım nemlendirici 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
214Cevap
Ne yapacağız ki İhtiyacımız varsa
Hiçbir şey yapmıyorum
Pek bir şey yapmam
Cildin parlaması lazım bencede
Kremler kullanıyorum cild bakımı önemli
Yazdan yorgun çıkmıyorsa peki
Cilt bakımı önemli kaliteli ürünler ile
Buz ve soğuk su uygulaması
Paylaşım için çok teşekkürler
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler.
Valla sadece su ve nemlendirici 😂😂
Zeytin yağı avakado yağı ile karışım
Doğal takılıyor su sabun öyle
Sabahları suyla yıkıyorm 😃
Hiçbir şey yapmıyorum ki ya
Denemedim bilmiyorum ama merak ediyorum
hicbir sey yapamiyorum..
Temizleme nemlendirme mis gibiii
Krem kullaniyorum çok iyi geliyor
Cilt bakımı önemli gerçekten de
Sabun la yıkadıktan sonra güzelce nemlendiririm
Cilt bakımı sağlık içinde önemli
Cilt bakımı çok önemli her zaman
Çok bir yapmıyorum
cildiyeye gitti. ama bi ise yaramadi bu yararmj
Soğuk su ve buz uyguluyorum
Soğuk su ve buz uygulamadı oldukça etkili oluyor
Çok iyi bir krem teşekkür ederizz
Denemeyi düşünüyorum. öneren olmustu
Güzel paylaşım. Herkesin ihtiyacı
Cildimi temiz tutarim gerek kkalmaz
Harika görünüyor süper duruyor
Cildine düşkün olanlar için birebir
Aciklayici bir sunum hazirlamissiniz
Bu markanın ürünlerine bayılıyorum.
severek kullanıyorum müthiş
Süper olmuş nemlendirici kullanıyorum
Genelde yüz temizleme sabunlar ile yıkıyorum
Güzel bir paylaşım teşekkürler
Vitamin ilaçları kullanıcan
Teşekürler. verdiğin bilgiler için
Herzman soğuk suyla duş almak
Çok güzel bir paylaşım olmuş.
Parasının hakkını veren bir ürün
Cildin bakıma ihtiyacı vardır
İki avuç su sabun sonra bebek poposu gibi bir yüz
şöyle güzel kremlere ihtiyacımvar açıkçası
aloeveralı kremler kullanırım nemlendirici
Nemlendirici sürüyorum sadece
Cildimin cok şeye ihtiyacı var
kill maskesi kullanıyorum
Pek bakım yapmıyorum. Maalesef
En iyisi düzenli ve sağlıklı beslenmek
Yazdan yorgun cildim yokki güneş görmedi
Çok güzel ürün ya almam lazım
Teşekkür ederim. Iyi yazmışsın
Su ile yıkıyorum yeter işte
Ben top surat nasıl incelir ya
asitleri kullanmaya basladim
Daha iyisi yoktur kesinlikle