Güzellik & Bakım Cildinin bu hediyeye ihtiyacı var, hemen cevapla! ✨ Yazdan yorgun çıkan cildin için neler yapıyorsun? (Sayfa 6) L'Occitane Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1114 Cildinin bu hediyeye ihtiyacı var, hemen cevapla! ✨ Yazdan yorgun çıkan cildin için neler yapıyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
измученныйn Takip Et Xper 4 Yaş: 29 1 yıl Otur yaşına geldim elim tenime tenim elime deymedi 0 0 Yorumla
Selinnsssssss Takip Et Xper 1 Yaş: 25 1 yıl Bu saatte uyumayan var mı ? Ve neden? 0 1 Yorumla gizemlileon 1 yıl @Selinnsssssss Yorumla
RateMyBeast Takip Et Xper 1 Yaş: 29 1 yıl Bu markaya bayılıyorum serumları çok güzel kokuyor 0 0 Yorumla
sherlock9090 Takip Et Xper 2 Yaş: 37 1 yıl Cildim temiz pek bir bakıma ihtiyaç duymuyorum 0 0 Yorumla
whoisthisking Takip Et Xper 2 Yaş: 29 1 yıl çok iyi gözüküyor kadın olası geliyori nsanın 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
214Cevap
Abi sabah elini yüzünü yıka tamam ya
Otur yaşına geldim elim tenime tenim elime deymedi
Akışına bırakıyorum en güzeli bu
Tuz sabunu en iyisi Arkasından nemlendir tamam
Kulanan, memnun kalan var mı?
Bakim onemli bir detay herkes icin
İhtiyacım vardı çok iyi oldu paylaştığınız
tam ihtiyacım olan şey buydu
Denemeye çalışacağım bakalım ne gibi etkisi olacak
Harika bir paylasimm olmuss
Peeling, hydra facial yaptırıyorum.
Cildim benim için en önemli şey
Çok güzel paylaşım olmuş gerçekten
Ne yapmamız gerekir cildimşze
Ben sürekli bebek bakım kremi kullanıyorum
Umarım fayda eder ya denerim
Bu saatte uyumayan var mı ? Ve neden?
@Selinnsssssss
İlk defa duydum bu markayı denemekte fayda var
Bu markaya bayılıyorum serumları çok güzel kokuyor
Hiç birsey yüzümü yıkar geçerim
Cilt için hangi maskeyi kullanmaliyim
umarım urunu kullananlar memnundur
Kesinlikle var çok güzel içerik
Kesinlikle nemlendirci kullanırım
Su içmek yeterli fazla kasmayin
Cildim yağlı, iki tane krem aldım kullanıyorum
Cilt bakımı önemli abi öneririm herkese
Buz çok iyi geliyor sabah Akşam yüzüne sür
Elinize sağlık güzel olmuş
Cildim temiz pek bir bakıma ihtiyaç duymuyorum
Güzel olmuş elinize sağlık
Nasıl bir şey bu yeniyor mu?
Teşekkürler ama hiç bir erkek yapmaz
buz tutuyom. sabahları yıkamak şart
Ben bişey yapmıyorum ciddi
Masaj yaparım hafiflerimhhh
ne ilginc bilgiler bunlarrr
yağlıyorum koruyorum bakıyorum
Soğuk su uygulaması en güzeli
Ben hep aloe vera cremimden sürüyorum
Hicbisey yapmıyorum maalesef
Soğuk suyla yıkayıp kurumasını bekliyorum
Teşekkürler güzel yazı olmuş
çok iyi gözüküyor kadın olası geliyori nsanın
Cildimize iyi bakıyoruz her zaman bakmalıyız
Cildimi severim cildim her şeydir
Bilgilendirmeleriniz icin teşekkürler
Ben cildim için hiçbir masraftan kaçınmam
Maalesef hiçbir şey yapmadan bekliyorum
Harika paylaşım olmuş teşekkür ederiz
Çok güzel bir bence olmuş
Sabahları cidim berbat oluyor
ney dicem anlamadimki yauu
Denemeye değer galiba denekeceğim
Sevdim bu yazıyı teşekkürler
Yorgun çıkan cildim için bişey yapmıyorum
Her şeyi yaparım yani elimden geldiğince
Cilt temizliği serum ve maske
Yıkıyorum sadece cildim çok hasas
farkli bi sey yapmiyorum h