Güzellik & Bakım Cildinin bu hediyeye ihtiyacı var, hemen cevapla! ✨ Yazdan yorgun çıkan cildin için neler yapıyorsun? (Sayfa 4) L'Occitane Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1114 Cildinin bu hediyeye ihtiyacı var, hemen cevapla! ✨ Yazdan yorgun çıkan cildin için neler yapıyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
Sinirrr Takip Et Master Yaş: 43 , eic 96% 1 yıl Teşekkürker #Loccitane #immortelle serisi 0 0 Yorumla
gamsız-kedersiz46 Takip Et Xper 5 Yaş: 45 , eic 100% 1 yıl Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık 0 0 Yorumla
SheWolfWoman Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Nemlendirici yağ bakımı severim ben. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl nemlerici, cilt bakımı, detoks 1 1 Yorumla bambam3490 1 yıl yeterli bence Yorumla
r3uqiu0634 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 1 yıl Herkesin ihtiyacı güzel bir paylaşım emeğe sağlık 1 0 Yorumla
fhtvofficial Takip Et Xper 2 Yaş: 29 1 yıl L'Occitane benim de her zaman favorim tabiki. 😎 1 0 Yorumla
GülşahUzun Takip Et Xper 4 Yaş: 30 1 yıl bu markanın her ürünü çok iyiii, çok beğeniyorum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
214Cevap
Teşekkürker #Loccitane #immortelle serisi
Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Yüz kremi, sonra yine makyaj
Nemlendirici yağ bakımı severim ben.
Güzel bir içerik olmuş emeğinize sağlık
Henüz hiçbir şey yapmadım
Çok etkilendim denemeyi çok isterim
Elinize sağlık çok güzel bir bölüm
Bu güzel bilgiler için teşekkürler
nemlerici, cilt bakımı, detoks
yeterli bence
Cildimim güzel olmasını istiyorum
Çok iyiymiş bu ürünler, beğendim
Hiçbir şey yapmıyorum
Siyah nokta kremi kullanılır
Bu güzel bence için teşekkür
mutlaka alıp hemen deneyeceğim
Güzel bir yazı olmuş tebrik ederiz
çok güzel görünüyor. denemek isterim.
Güzel paylaşım olmuş teşekkürler
Bu markayı hiç kullanmadım
Cildimizi koruyalım kesinlikle
düzenli cilt bakımımdaki şeyleri yaparım
Benim cildim yağlı hiç memnun değilim
Cilt bakımı yapiyorummve çok iyi geliyor
Çok teşekkürler faydalı bilgiler
Denemek lazim 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Teşekkür ederim güzel bir yazı
Herkesin ihtiyacı güzel bir paylaşım emeğe sağlık
L'Occitane benim de her zaman favorim tabiki. 😎
Cildim çok temiz maşallah nazar deymesin
retinol ve bol güneş kremi
Nemlendiricisi bir harika
Paylasim icin tesekkurler
bu markanın her ürünü çok iyiii, çok beğeniyorum
Doğal olmak her zaman iyidir
#Hükümdar
Bakımlar önemli cilt için
Sabah elini yüzünü yıka yeterdir
Ben genelde tonik yaparım
Bol bol su içiyorum o kadar
İyi, kaliteli beslenmeye çalışıyorum
Sadece nemlendirici kullanıyorum
ay bayiliyorum bu urune
Genelde hiç bir şey yapmam
cilt bakimina gidiyorum cogu zaman
En güzeli soğuk uyguluma yatmadan önce
içeriği doğal içerikli mi acaba
Aslında pek bir şey yapmıyorum
Mükemmel cilde uygun bir yazı
Çok aydınlatıcı emeğine sağlık
Cildim en sevdiğim şey ve deneyeceğim
Soğuk su ve huz iyi gelir
Cilt bakımı çok önemli yapılmalı
nemlendiriyorum makyaj yapiyorum
Bakım kremi sürüyorum cildime iyi geliyor
Hiç bşy yapmıyorum gene cok guzl cildim var
Teşekkür ederim bu tavsiye için.
Yazın güneş kremi kışın nemlendirici
Soğuk su ve buz kullanıyorum
benim cildim çok kuru ya ne önerirsinn
Gereksiz