Güzellik & Bakım Cildinin bu hediyeye ihtiyacı var, hemen cevapla! ✨ Yazdan yorgun çıkan cildin için neler yapıyorsun? (Sayfa 3) L'Occitane Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1114 Cildinin bu hediyeye ihtiyacı var, hemen cevapla! ✨ Yazdan yorgun çıkan cildin için neler yapıyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
Birkadınıngunlugu06 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 91% 1 yıl Siparişi nasıl vereceğiz bilgi verir misinz 1 0 Yorumla
Yazgı-Acar Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Faydasi oluyormu acaba ya boyle seylerin 1 0 Yorumla
iceman20 Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 67% 1 yıl kaliteli ve güzel kesinlikle tavsiye edilir 0 0 Yorumla
Ölmek_isteyenbiri Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 94% 1 yıl Soğuk suyu 3kez yüzüne vur bitti kardeş 0 0 Yorumla
neptun_q Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 96% 1 yıl bakım kremleri kullanıyorum ama pek işe yaramıyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl dinlendiriyorum cildimi kimyasal veya baska bişi sürerek yormuyorum 0 0 Yorumla
Wantutriforooo Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% 1 yıl Türk usulü hamam time başka biseye gerek yok 0 0 Yorumla
YalnizAkincı Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Ekstra bir şey yapmıyorum normal bakım 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Doğal ürünler tercih ediyorum :D elimden geldiğince az makyaj yapıyorum :D 0 11 Yorumla meraklıbirpandaa 1 yıl Doğal güzelsin demek fjdkks Yorumla Cevap sahibi 1 yıl @meraklıbirpandaa evet :) :) Yorumla meraklıbirpandaa 1 yıl Seni alan ne şanslı öyle 😊 Yorumla 8 yorumu gör Cevap sahibi 1 yıl @meraklıbirpandaa Her güzelde kusur bulurlar :)) Yorumla meraklıbirpandaa 1 yıl Kendilerine baksalar bir de 😊 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl @meraklıbirpandaa :D :D Yorumla meraklıbirpandaa 1 yıl Keşke gizli olmasaydınız diyorum şuan😊 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl @meraklıbirpandaa neden kankaya mı istiyacın var :D Yorumla meraklıbirpandaa 1 yıl Evet iyi birisin😊 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl @meraklıbirpandaa yazdım Yorumla meraklıbirpandaa 1 yıl Teşk Yorumla
GirişimBilişim Takip Et Xper 4 Yaş: 39 , eic 100% 1 yıl Aydınlanması lazım ve güneş yanıkları 0 0 Yorumla
ayçiçeği72001 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 76% 1 yıl Yorgun evet ve T bölgem aşırı yağlı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 0 0 Yorumla
İkiKereİkiBeşEder Takip Et Xper 1 Yaş: 41 , eic 100% 1 yıl Kuruduğunda nemlendirici kullanıyorum 0 0 Yorumla
blue_lion Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 57% 1 yıl Bu kadar uzun yazıyı okumak çok zor geldi 0 0 Yorumla
Wolverine59 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl bakıma özen gösteriyorum mümkün olduğunca 0 1 Yorumla Wolverine59 1 yıl kazananlarda torpil var gibi Yorumla
infiniterelationship Takip Et Master Yaş: 43 , eic 69% 1 yıl Güzel içerik olmuş, ben bir şey yapmıyorum 0 0 Yorumla
satkomando0734 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Bence en güzeli dogallik guzellik 0 0 Yorumla
Pool34 Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Yağlı cilt bakımı için l'occitane alıyorum 0 0 Yorumla
YorForger Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Masaj yaptırıyorum, bakımlari ihmal etmiyorum. 0 0 Yorumla
by_kultur2 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Erkeklere önerebileceğiniz bir ürün yok mu? 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Dinlendiriyorum, bol bol nemlendiriyorum. Kışa hazırlık yapıyorum yani :) 0 0 Yorumla
by_kültür Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Cildim zaten temiz benim teşekkür ederim 0 0 Yorumla
dilaylaylla Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Yüz temizleyici ve nemlendirici kullanıyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
214Cevap
Bilgilendirme için teşekkürler
Siparişi nasıl vereceğiz bilgi verir misinz
Faydasi oluyormu acaba ya boyle seylerin
Alıp deneyeceğim sonucu görelim
kaliteli ve güzel kesinlikle tavsiye edilir
Tamamen stressiz bir yaşam
Süt banyosu yapılmasını tavsiye ederim
Çok başarılı olmuş ellerine sağlık
Soğuk suyu 3kez yüzüne vur bitti kardeş
Sabahları yüzümü yıkıyorum 👍
bakım kremleri kullanıyorum ama pek işe yaramıyor
Cildimin ihtiyacı var
Almaya para yok
Ne varsa kadınlar için zaten.
Cildimize iyi bakmamız gerekiyor
dinlendiriyorum cildimi kimyasal veya baska bişi sürerek yormuyorum
Temizle nemlendir yetiyor
Cildime çok fazla şeyler surmuyorum
Katılıyorum çok doğru bir tespit
Türk usulü hamam time başka biseye gerek yok
Ekstra bir şey yapmıyorum normal bakım
Camur banyosu iyi geliyor
Harika cildin gerçekten ihtiyacı olan şeylerden biri
Peki cildimiz kışa hazır mı :(
Cildim ışıl ışıl harika oldu
Doğal ürünler tercih ediyorum :D elimden geldiğince az makyaj yapıyorum :D
Doğal güzelsin demek fjdkks
@meraklıbirpandaa evet :) :)
Seni alan ne şanslı öyle 😊
@meraklıbirpandaa Her güzelde kusur bulurlar :))
Kendilerine baksalar bir de 😊
@meraklıbirpandaa :D :D
Keşke gizli olmasaydınız diyorum şuan😊
@meraklıbirpandaa neden kankaya mı istiyacın var :D
Evet iyi birisin😊
@meraklıbirpandaa yazdım
Teşk
Severek kullandigim urunler
bol su ve sabunla yıkıyorum
Kesinlikle harika ve parasını sonuna kadar hakkediyor
Aydınlanması lazım ve güneş yanıkları
Yorgun evet ve T bölgem aşırı yağlı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Şu an ihtiyacim var tatildeyim
Kuruduğunda nemlendirici kullanıyorum
Teşekkürler çok iyi olmuş
Bu kadar uzun yazıyı okumak çok zor geldi
Bence güzel bir yazı olmış teşekkürler
bakıma özen gösteriyorum mümkün olduğunca
kazananlarda torpil var gibi
Güzel içerik olmuş, ben bir şey yapmıyorum
şu an yaptığım hiçbir şey yok
Bence en güzeli dogallik guzellik
Yağlı cilt bakımı için l'occitane alıyorum
Masaj yaptırıyorum, bakımlari ihmal etmiyorum.
Cildimin neme ihtiyacı var
Bilgiler için teşekkürler
Erkeklere önerebileceğiniz bir ürün yok mu?
Dinlendiriyorum, bol bol nemlendiriyorum. Kışa hazırlık yapıyorum yani :)
Valla bir şey yapmıyom abi
Cildim zaten temiz benim teşekkür ederim
Krem kullanıyoruz bazen gerekli
Çok güzel olmuş elinize sağlık
Bakım yapıyorum bakıma ihtiyacı var
Yüz temizleyici ve nemlendirici kullanıyorum
Güneş kremi en iyi ilaç aslında
Gayet güzel bir içerik tebrik ederim
Hicbirsey yapmıyorum hiç yapmadım
cildin neme ihtiyacı her zaman var
Her gün ceviz tüketiyorum
Eline sağlık güzel paylaşım
Salatalık kabuğu yapıştırıım
Güzel ürünler başarılı 💯
L'Occitane varsa cild sorunu yoktur..