Güzellik & Bakım Cildinin bu hediyeye ihtiyacı var, hemen cevapla! ✨ Yazdan yorgun çıkan cildin için neler yapıyorsun? (Sayfa 2) L'Occitane Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1114 Cildinin bu hediyeye ihtiyacı var, hemen cevapla! ✨ Yazdan yorgun çıkan cildin için neler yapıyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
dogikuv Takip Et Xper 1 Yaş: 34 1 yıl valla daha çok egzamayla uğraştığım için böyle şeylere ihtiyaç duymuyorum. genelde dermatit nemlendiriciler 0 0 Yorumla
mutahitfikri Takip Et Xper 2 Yaş: 38 1 yıl Ben de bu ürünleri denemeyi düşünüyorum; mevsim geçişlerinde cildimizin ekstra ilgiye ihtiyacı var 0 0 Yorumla
berfinnn2121 Takip Et Xper 1 Yaş: 24 1 yıl Genelde yazın güneş kremi sürerim bide beyaz dove sabunla yıkarım abdest alırım parlak ve güzel oluyor 🤍🙃 0 0 Yorumla
zehraaskooo Takip Et Xper 4 Yaş: 23 1 yıl Yıkıyom nemlendiriyom makyaj yapıyom sadece kış geldi güneş kremide sürmüyom 1 0 Yorumla
buradaolmaktnmemnun Takip Et Xper 5 Yaş: 27 1 yıl Cildimin çok şeye ihtiyacı var aynı şekilde ruhumunda 0 0 Yorumla
Erdem_Seckin Takip Et Xper 2 Yaş: 32 1 yıl bu tip içerikler bilgilendirme açısından çok faydalı buluyorum 0 0 Yorumla
atomma Takip Et Xper 4 Yaş: 20 1 yıl Cilt bakımi çok önemli cilt bakımınızi ihmal etmeyin 0 0 Yorumla
Aslıhannn12hehehs Takip Et Xper 1 Yaş: 30 1 yıl Bence yüze çok da bi işlem yapmamak gerekiyor 0 0 Yorumla
aleynacanerr Takip Et Xper 6 Yaş: 22 1 yıl Cildiniz için hangi ürünleri ve serumları kullanıyorsunuz 0 0 Yorumla
selcukum Takip Et Xper 2 Yaş: 31 1 yıl Cildime iyi bakamıyorum. İhtiyaç duyduğum bir paylaşım 0 0 Yorumla
NiloyaMoon Takip Et Xper 1 Yaş: 22 1 yıl Yorgun ciltler için L'Occitane çok faydalı gerçekten 0 0 Yorumla
MustafaIşıklar Takip Et Xper 4 Yaş: 36 1 yıl Erkekler için de bu tür paylaşımlar hiç fena olmaz 0 0 Yorumla
birpişman Takip Et Xper 1 Yaş: 23 1 yıl Askine cildime hiç bişi surmesem daha sağlıklı. Ne sürsem sivilce yapıyo 0 0 Yorumla
Yaramaz1991 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 1 yıl Güzel görünmek için cilt bakımı önemli gerçekten de 0 0 Yorumla
Çağın_Ötesinde Takip Et Xper 2 Yaş: 36 1 yıl Suyla detaylıca yüzümüzü yıkıyoruz. Ekstra başka bişeye gerek yok :) 0 0 Yorumla
beyzanurr_ks Takip Et Xper 4 Yaş: 19 1 yıl Harbi yardımcı oluyosunuz böyle paylaşımlarlaaa teşekkürlerr 0 0 Yorumla
handemyyyy Takip Et Xper 4 Yaş: 26 1 yıl Hicbirsey yapmıyorum, sabunla yıkıyorum, misler gibi 0 0 Yorumla
aylasevinc Takip Et Xper 3 Yaş: 25 1 yıl cidden cok yardimci oluyorsunuz cok sevdim bu paylaismiiii 0 0 Yorumla
Neyimvar Takip Et Xper 2 Yaş: 27 1 yıl Sadece duş alıyorum. Birde sabahları yüzümü yıkarim 0 0 Yorumla
DILROSA Takip Et Xper 4 Yaş: 21 1 yıl Sadece su baska bir seye gerek yok işe de yaramıyor zaten 0 0 Yorumla
Ayla2072 Takip Et Xper 1 Yaş: 26 1 yıl Paylaşım güzel teşekkür. ama ne yaparsak yapalım yaşlanıyoruz)) 0 0 Yorumla
şansız33 Takip Et Xper 3 Yaş: 44 1 yıl Bakım önemli neyle olduğu önemli değil temiz olmak önemli 0 0 Yorumla
GülümseÇekiyorum24 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 1 yıl Çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler #Loccitane 0 0 Yorumla
RocknRollcu Takip Et Xper 4 Yaş: 24 1 yıl O sırada yüzünü sadece su ile yıkayıp bebeksi tene sahip erkekler 0 0 Yorumla
user660 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 1 yıl Vücut ürünlerini tavsiye ederim kokuları çok güzel 🤗 0 0 Yorumla
cyprusfeminen Takip Et Xper 3 Yaş: 26 1 yıl Elimden geldiğince nemlendirmeye dikkat ediyorum ve güneş kremi tabiki 0 0 Yorumla
Conconpimpon Takip Et Xper 3 Yaş: 29 1 yıl Cildimin mutluluğa paraya ve aşka ihtiyacı var 0 0 Yorumla
zeyneepyyyy Takip Et Xper 4 Yaş: 22 1 yıl Müthiş bir ürün kullanıyorum ve tavsiye ediyorum alın aldırın 0 0 Yorumla
littlecookies Takip Et Xper 3 Yaş: 26 1 yıl Yazdan yorgun çıkan cildimi L'Occitane ile resetleyip dinlendiriyorumm ✨🤍 0 0 Yorumla
frtnasüio Takip Et Xper 5 Yaş: 58 1 yıl Cildim zaten guzeldegil erkeğim ben bakım sadece dus 0 0 Yorumla
KisacaHido10 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 1 yıl Sabah suyla yıkadın mı yeter bence böyle şeylere gerek yok 0 0 Yorumla
cceliz Takip Et Xper 1 Yaş: 20 1 yıl bol bol su içmek bence en önemlisi onun dışında hiçbir şey yapma gereği duymuyorum 0 0 Yorumla
berfinkılıç Takip Et Xper 1 Yaş: 20 1 yıl Bol su tüketimi önemli sağlıklı beslenmeye dikkat edin 0 0 Yorumla
Dubaiçikolata Takip Et Xper 3 Yaş: 21 1 yıl Duş kremi kullanıyordum ama şu an sadece nemlendirici kullanıyorum 0 0 Yorumla
1998_biri Takip Et Xper 1 Yaş: 27 1 yıl Kokularini aşiri begeniyorum cok guzel kokuyorlar❤️ 0 0 Yorumla
sngl-123 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 1 yıl Makyaj ile uyuma, her sabah akşam yıka kremini sür, bebek gibi cildin olur 🤌 0 0 Yorumla
mustck Takip Et Xper 2 Yaş: 28 1 yıl Cildim yorgum falan değil o yüzden sabah akşam yıkasam kâfi 0 0 Yorumla
ayşegüllllü Takip Et Xper 1 Yaş: 28 1 yıl ben kullanıyorum zaten. gayet memnunum. sizlere de tavsiye ederim. 0 0 Yorumla
bruhistam Takip Et Xper 2 Yaş: 21 1 yıl bence soğuk su ama normalinden biraz daha soğuk suyu 2dakika boyunca yüzüne çarpmak 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Soğuk suyla güzelce yıkadıktan sonra cilt bakımı mı yapıyorum dışarı çıkmadan da genelde nemlendirici ve güneş kremi arada buz aküsüyle ya da buzla masaj yapıyorum onun dışında zaten genel bakım 0 0 Yorumla
FATİH5564 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 1 yıl Erkek adam sabah kalktına suyla elini yüzünü yıkadımı yeter 0 0 Yorumla
gknberk34 Takip Et Xper 1 Yaş: 30 1 yıl bir erkek olarak çok fazla bir şey yapmıyorum. Ama yapılmalı. Önemli. 0 0 Yorumla
bilge49 Takip Et Xper 3 Yaş: 42 1 yıl Günlük duş alıyorum kişisel bakımıma özen gösteriyorum 0 0 Yorumla
Kullanıcı12340000 Takip Et Xper 1 Yaş: 25 1 yıl İçeriği temiz ve çok faydalı bulduğum bir ürün oldu denemenizi tavsiye ediyorum kızlar 0 0 Yorumla
GizemliZiyaretçi78 Takip Et Xper 3 Yaş: 20 1 yıl L’Occitane Immortelle Serisini Çok Beğendim Gerçekten Üzerinde Çok Uğraşmışlar 0 0 Yorumla
DamlaKoçoglu Takip Et Xper 2 Yaş: 27 1 yıl Çok pahalı hiç gerek yok teşekkür ederim indirim uygularsanız neden olmasın 0 0 Yorumla
euphrosinos Takip Et Xper 1 Yaş: 36 1 yıl Yazdan kışa geçişte direkt nemlendiricilerle desteklemeye çalışıyorum 0 0 Yorumla
Aysel585 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 1 yıl Ben mental olarak çökmüşüm yüzüm yorgun olsa ne olur 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
214Cevap
Cildim sert benim ne yaparsam yapayim yumuşamaz
valla daha çok egzamayla uğraştığım için böyle şeylere ihtiyaç duymuyorum. genelde dermatit nemlendiriciler
Ben de bu ürünleri denemeyi düşünüyorum; mevsim geçişlerinde cildimizin ekstra ilgiye ihtiyacı var
Genelde yazın güneş kremi sürerim bide beyaz dove sabunla yıkarım abdest alırım parlak ve güzel oluyor 🤍🙃
Yıkıyom nemlendiriyom makyaj yapıyom sadece kış geldi güneş kremide sürmüyom
var mı bana hediye etmek isteyen
Cildimin çok şeye ihtiyacı var aynı şekilde ruhumunda
bu tip içerikler bilgilendirme açısından çok faydalı buluyorum
Cilt bakımi çok önemli cilt bakımınızi ihmal etmeyin
Bence yüze çok da bi işlem yapmamak gerekiyor
Cildiniz için hangi ürünleri ve serumları kullanıyorsunuz
Cildime iyi bakamıyorum. İhtiyaç duyduğum bir paylaşım
Yorgun ciltler için L'Occitane çok faydalı gerçekten
Erkekler için de bu tür paylaşımlar hiç fena olmaz
Yüz yıkamak bence gayet yeterli bir aktivite
Askine cildime hiç bişi surmesem daha sağlıklı. Ne sürsem sivilce yapıyo
Bu markayı ilk defa duyuyorum, denemek isterim
Güzel görünmek için cilt bakımı önemli gerçekten de
Yazdan çıktığımızı kim söyledi :) hala yorgun
Suyla detaylıca yüzümüzü yıkıyoruz. Ekstra başka bişeye gerek yok :)
Harbi yardımcı oluyosunuz böyle paylaşımlarlaaa teşekkürlerr
Hicbirsey yapmıyorum, sabunla yıkıyorum, misler gibi
cidden cok yardimci oluyorsunuz cok sevdim bu paylaismiiii
Sadece duş alıyorum. Birde sabahları yüzümü yıkarim
Sadece su baska bir seye gerek yok işe de yaramıyor zaten
Paylaşım güzel teşekkür. ama ne yaparsak yapalım yaşlanıyoruz))
Cilt sağlığı kendi elimizde olmayan bir şey bence
Nemli bir cildim var, krem kullanmıyorum hiç
Bakım önemli neyle olduğu önemli değil temiz olmak önemli
Çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler #Loccitane
O sırada yüzünü sadece su ile yıkayıp bebeksi tene sahip erkekler
Vücut ürünlerini tavsiye ederim kokuları çok güzel 🤗
Elimden geldiğince nemlendirmeye dikkat ediyorum ve güneş kremi tabiki
Cildimin mutluluğa paraya ve aşka ihtiyacı var
Müthiş bir ürün kullanıyorum ve tavsiye ediyorum alın aldırın
Yazdan yorgun çıkan cildimi L'Occitane ile resetleyip dinlendiriyorumm ✨🤍
Cildim zaten guzeldegil erkeğim ben bakım sadece dus
Sabah suyla yıkadın mı yeter bence böyle şeylere gerek yok
bol bol su içmek bence en önemlisi onun dışında hiçbir şey yapma gereği duymuyorum
Bol su tüketimi önemli sağlıklı beslenmeye dikkat edin
Duş kremi kullanıyordum ama şu an sadece nemlendirici kullanıyorum
Kokularini aşiri begeniyorum cok guzel kokuyorlar❤️
Makyaj ile uyuma, her sabah akşam yıka kremini sür, bebek gibi cildin olur 🤌
Cildim yorgum falan değil o yüzden sabah akşam yıkasam kâfi
ben kullanıyorum zaten. gayet memnunum. sizlere de tavsiye ederim.
bence soğuk su ama normalinden biraz daha soğuk suyu 2dakika boyunca yüzüne çarpmak
Sadece duş alıyorum bu yeterli vücudum için
Soğuk suyla güzelce yıkadıktan sonra cilt bakımı mı yapıyorum dışarı çıkmadan da genelde nemlendirici ve güneş kremi arada buz aküsüyle ya da buzla masaj yapıyorum onun dışında zaten genel bakım
Erkek adam sabah kalktına suyla elini yüzünü yıkadımı yeter
bir erkek olarak çok fazla bir şey yapmıyorum. Ama yapılmalı. Önemli.
Günlük duş alıyorum kişisel bakımıma özen gösteriyorum
İçeriği temiz ve çok faydalı bulduğum bir ürün oldu denemenizi tavsiye ediyorum kızlar
L’Occitane Immortelle Serisini Çok Beğendim Gerçekten Üzerinde Çok Uğraşmışlar
Çok pahalı hiç gerek yok teşekkür ederim indirim uygularsanız neden olmasın
Yazdan kışa geçişte direkt nemlendiricilerle desteklemeye çalışıyorum
Ben mental olarak çökmüşüm yüzüm yorgun olsa ne olur
Abdest alıyorum parlıyor 😃
Nasıl sipariş falan alacagzi
Bu marka yenimi :) her yerde
bakımlı insanları seviyorum