Moralim çok bozuk arkadaşlar. Maske taktığım için yüzümdeki sivilcelerde artış oldu. Bu aralar hastanede yoğun çalışıyorum. Nişanlımla dün bohçalık bir şeyler almaya çıktık. Daha sonra arabada maskemi çıkardım ve yüzümdeki sivilcelerin onu rahatsız ettiğini söyledi benim de gözlerim doldu az daha ağlayacaktım. Sivilcelerim midesini bulandırıyor sanırım maskeni geri takar mısın dedi bende üzülerek taktım ve arabadan indim. Daha sonra eve geldim. Şimdi yine mesaj attı dışarı çıkalım diye. Sivilcelerimden midesi bulanan biri sonuç olarak ne yapmam lazım?
Nişanlım yüzümdeki sivilceler arttığı için benimle sürekli maskeli görüşüyor, ne yapmalıyım?
Tarifi: 1 tatlı kaşığı elma sirkesi, 2 tatlı kaşığı bal, 2 çay kaşığı karbonat karşıtırın. Karışımına yavaşça su ilave edin. Kullanımı: Gözeneklerinizi açmak ve makyajınızı çıkarmak için yüzünüzü iyice yıkayın. Yüzünüzü yumuşak bir havlu ile kurulayın. Maskeyi yüzünüze eşit bir şekilde uygulayın ve 5-10 dakika bekletin. Yüzünüzü ılık suyla yıkayıp temizleyin, ardından gözeneklerinizi sıkılaştırmak için yüzünüzü soğuk su ile yıkayın. Cildinizin doğal, sağlıklı ışıltısını geri kazanmasına yardımcı olmak için bu maskeyi haftada birkaç kez uygulayın.
Karbonatın antiseptik ve anti-inflamatuar özellikleri, sivilceleri ortadan kaldırmaya yardımcı olur. Aynı zamanda ciltteki pH seviyelerini dengelemeye yardımcı olarak yeni sivilce oluşumunu önler. Elma sirkesi, sağlıklı ve canlı yeni deriyi ortaya çıkarmak için ciltteki ölü hücreleri arındıran alfa hidroksi asitler içerir. Elma sirkesi aynı zamanda güçlü bir antibakteriyel, anti-fungal ve sivilceye neden olan bakterilerle mücadeleye yardımcı olan antiviral bir malzemedir. Maske içindeki bir diğer malzeme olan bal, antibakteriyel özelliği sayesinde cilde çok iyi gelir. Ayrıca bal, cildinizin doğal ışıltısını kazanmasına yardımcı olabilecek antioksidanlardan da bir miktar içerir. NOT: Burada önemli olan elma sirkesinin asetik (asit) içermemesidir. Sirkeyi marketlerden alıyorsanız asetik asit içermediğini mutlaka kontrol edin. Sivilcelerle mücadele edeyim derken cildinize zarar verebilirsiniz.
@zekimiyizneyiz Yuva yıkmak çok basittir ancak yapıcı olmak ta o kadar zordur. Ben yapıcı yönümü siz ise yıkıcı yönünüzü kullanmaya çalışıyorsunuz. Ben de size başka bir şey demiyorum.
Sevgi; ne kusurları yok saymak ve görmezden gelmek Nede kusur aramak değildir. Sevgi ; iki farklı insanın duygularını birleştirip bir olmak, bütün olmaktır. Sevgi; kendin için düşündüğün iyiyi sevdiğin içinde düşünmek , kendin için sakındığın kötüyü sevdiğin içinde sakınmaktır.
Sevdiği ile insan konuşmalı her şeyi; Sevdiğini de, sevmediğini de Hoşlandığını da, hoşlanmadığını da Eleştirisini de, taktirini de konuşmalı. Kısacası İyi olanı da kötü olanı da söylemeli, söyleye bilmeli Paylaşmalı , paylaşabilmeli.
Üzmeden, üzülmeden İncitmeden, incinmeden
Tüm iyi niyetiyle... paylaşmalı.
Ancak o zaman kadın ve erkekten İki ayrı yarımdan bir bütün olabilir.
××× sen de konuş nişanlıla: bana böyle davrandın, üzdün, üzüldüm , kırıldım de. Ve bu sebeple kendimi senin yanında rahat hissedemiyorum de.. En azından sivilcelerim tamamen iyileşene kadar rahat hissedemeyeceğini paylaş onunla. Tavsiyem o dur ki, kendini rahat hissetmediğin sürece de bir araya gelme nişanlınla. Bu kararını da paylaş. Sonrasını ise nişanlına bırak. Eminim hatasını fark edecek ve Gereğini yapacaktır.
Hemen nişan at demek kolay geliyor insanlara. Bekara karı boşamak kolaydır derler.(argo karı kelimesini sevmiyorum ama söz bu şekilde) İlk başta bunu hiçbir şekilde söylememesi lazım ama bazen insanlar düşüncesiz bir şekilde konuşup karşısındakini kırabiliyor. Bunu konuşarak, diyalog kurarak çözmen gerekiyor. Utanmadan, sıkılmadan o an ne hissettiysen nişanlına söyle. İleride bu adam senin kocan olacak. Aynı evi paylaşacaksınız. Daha yolun başındayken ketum ve içine kapanık olma. Çiftler birbirine sorunlarını dile getirmeli. Anlayış göstermez ve seni kırmaya devam ederse bu sefer hiç düşünme. Ayrıl.
Soruyu hayretler içerisinde okudum gerçekten. Sanırım sağlık çalışanısınız ve çok kutsal bir görev yapıyorsunuz. Size daha minnettar olacağına yaptığı bu hareket ciddi anlamda çok tatsız. Maske taktığımızdan dolayı hepimizin başına gelebilecek ve çözümü olan şeyler için sizi bu denli kırması hiç hoş değil. Evlilik yolunda ciddi bir adım atılmış ve böyle gereksiz ufak bir sebepten sizi üzmüş. Yarın bir gün daha çok sivilceniz çıkabilir, kilo alabilirsiniz ya da vücudunuzda çatlaklar oluşabilir bunlar çok normal. Sizi her halinizle her anlamda seven kişilerle mutlu olmalısınız. Benim size tavsiyem ilişkinizi gözden geçirmeniz olacaktır. Umarım en doğru kararı verirsiniz.
helal olsun ya senin yorumunu görmesem insanlar ne yaşıyor diye çıldıracaktım sivilce kremi öneren var ya bu soruya benim derdim yardımcı olmaya çalışanlarda değil asıl sorunu göremeyenlerde
Bence nişanlın seni pek sevmiyor gadası. Daha yolun başında böyle yapan biri, evlenince neler yapmaz ki.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bir insana önce kendisi değer vermeli ve kendisine böyle kıymetsiz davranan birini hayatında tutmamalı. Sivilce bu, her zaman olabilir, evlendiğinizde yataktan mı kovacak seni? ya da evde maskeyle mi gezmeni isteyecek. Şaşırıyorum böylesine değersiz hissettirebilen insanlara ve değersiz hissettiren insanları hayatında tutanlara. Benimde bazen sivilcelerimde artış olur. Beni çok rahatsız eder, ciddi anlamda kafaya takarım. Çevremdeki herkes takmamam için elinden geleni yapar. Erkek arkadaşım ‘söyle bakayım en çok hangisi rahatsız ediyo’ dediğinde ve gösterdiğimde orayı öper🤓 bu biraz mide bulandırıcı gelebilir ama sivilcelerim aşırı kötü görünmüyor olsa gerek kendisi için... kaldı ki sivilcelerini görmek istemeyip maske taktıran birinden ve bunu kaba bir şekilde yapandan daha mide bulandırıcı olamaz. Sizi her şeyinizle kabul edebilen, seven, sizin iyi hissetmeniz için elinden geleni yapabilecek olan, kendinizi değerli hissettiren ve aynı karşılığı verebildiğiniz insanlarla beraber olun... Hayat aksi için çok kısa. Değersiz hissetmek, hissettirilmek,... bunlar için çok kısa...
Aynen öyle benim sevgilimde öyle Bazen Ciddi anlamda sivilcelerim çoğalıyor bi anda 3-4 tane çıktığı oluyor kafama takmamam için elinden geleni yapıyor seni her halinle seviyorum bunlar gayet normal hepimizde olabilir diyor kendinize değer veren sizi her halinizle seven insanlar olsun hayatınızda yoksa çok üzülürsünüz
Yorumlar kısmı ayrılla dolu, ulan düşüncesizler adam görüşünü belirtmiş. İnsan gibi geri tak demiş. Kadın da tabi alınacak. İkisininde elinde olan birşey değil ki. Ancak sağlık çalışanı olması bir nebze empatiyi gerektirir. Yine ancak, adamın belirtmeyi gerekecek kadar rahatsız olmasını neden basite alıyorsunuz? Bazen gerçekten çok ağır oluyor. Mide kaldırmıyor. Bunun sebebi Tripofobi bile olabilir. Araştırın anlarsınız. Hemen ayrıl. Ulan dengesizler azıcık neden arayın. Bu kadar basit mi? Ayrıl. Tabi kendi ilişkiniz değil, oturma organınızla felan mı düşünüyorsunuz? :D Hanfendi bu durumu alınma olmayacak şekilde nişanlınızla görüşmeniz çok yararlı olacaktır.Çünkü bu gibi durumun bir daha yaşanmayacağının garantisi verilemez. Sonraki seferler içinde size yardımcı olur hemde görüşmeniz.Çünkü eğer dediğim gibi mide kaldırmama gibi ağır bir durum ya da görüntü hastası ise, kısaca elinde olmayan bir durum ise ona göre karar verirsiniz. Ancak sivilce çıkmasını engellemek çok basit neredeyse. Sağlık çalışanı olmanız yüzünden pek bilmiyorum, ne kadar zaman bulabiliyorsunuz? Yinede yedik-içtiklerinize dikkat ederek, bakım malzemeleri (maske, krem, temizlik ürünleri, peeling gibi vs.) kullanabilirsininz. Bu sayede çıkarsa bile azalma olacağını düşünüyorum (genetik olarak ağır bir durum yoksa). Sayfa bile ipucu vermiş daha ne diyeyim? :D (Simple❤ )
Merhaba soruyu okudum da mantıksız geldi maske taktığın için sivilce çıkmaz maske sivilce çıkarmaz sonuçta ten sende yüz sende sivilce çıkmasının bir çok nedeni vardır yeşillerin sivilce çıkartır acı biber turşu domates çok yiyorsan ya da ergenlikten kalan bir şeydir. Çünkü bazı insanlarda kalıyor hakli olabilir nişanlın sivilce mide bulundurabilir sonuçta isteyerek çıkmıyor belki ama sevmiyor demek ki bi insana zorla bisey sevdiremezsin konumuza gelince tedavi görseydin sivilcelerinden kurtulurdun ilaç al kullan geçmeyecek bir şey değil hastane ortamında çalışıyorsun virüs var maske takıyorsun zaten mecbursun takmaya adam senin yüzünden virüs mü kapsın belki pozitifsin herşeyi erkeklere laf etmekten vazgeçin herşeyden önce insan kendini düzeltmeli mantıklı düşünmeli gecipte burda hak veremem. Belki kalbini kırmış olabilir senin o yönden haksız ama sende sivilce nedenlerini bulup tedavi olmalısın kimsede böyle sorunlar olmuyor maske yüzünden bir de çalışma o ortamda bissürü insan tükürükte yapabilir kendine dikkat etmelisin.
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Lutfen kimse yazdigim yazılım altına yorum yapmasin çünkü okumadan siliyorum hiç bir cahille muhatap olmadan :)
Şimdi gençlerin sevgilerinde, genelde ten'sellik ön planda... Yani kalbe inmemiş bir sevgi... Aşkım, hayatım, tatlım,... ağızda laf kalabalığı... Kalbi sevgi, vefa, sadakat ve saygıdan uzak bir ilişki...
İlişkinizi bittirin demiyorum fakat sorgulayın... Sevgisinin sınırları nereye kadar, sizin için-sevgisi için neleri göze alabiliyor... Olumsuzluklarda size ne kadar tahammül ediyor. Bir test edin...
Gösterdiği tepki çok saçma ve çocukça... Olgun ve gerçekten seven birisinin göstereceği bir tepki değil...
Sizin evlilik biraz şey gibi olacak, iyi günde tamam, kötü günde olamaz, hastalıkta yok yok ben almayayım, sağlıkta tabiki seve seve. Ne kadar rencide edici bir nişanlın var, hala sana karşı nasıl davranıp, kırılacak olduğunu bilmiyor ise harbiden yazık ona. Ki sana da yazık, bu kutsal mesleği şu dönemde yapıyorsunuz, tabiki yara olabilir, sivilce olabilir. Gün geliyor 13 saat maske altındasınız. Bunu anlaması lazımdı, sana omuz verip destek olacağına yaptığına bak. Seni sadece güzelliğin için sevecek biriyle beraber olmayı bir daha gözden geçir bence.
Ağzım açık okudum. Ben olsam yüzükleri atardım. Ya tabi fazla rahat olmak gerekmez. Ben nişanlımdan hiç utanmıyorum iğrenmiyorum. Sivilcelerini ben sıkarım. O benim kaşımı bıyığı mı alır. Dlga geçer beyza gel beraber berbere gidelim ne bu bıyıkların ya falan der. Yani şakalaşır kışın tüylerimi aldırmam gel yarışalım bacaklarımızdaki tüylerle der. İçmiştik midemi bozan bişey oldu o kadar kustum. Saçlarımı yüzümü elleriyle yıkadı. Hayretlerim olsun. Yazıklarım olsun. Sana diyim bırak. Gerçekten. Sivilce bide ya. Sen mi koydun. Oraya onları. Tüylerini almak senin elinde mesela ben özen bile göstermem ki sivilce neymiş. Tövbe. Herkes demiş bende aynısını diycem. İleride evlenirsen senin oturduğun klozete bile oturmaz bu. Yolun başındasın bak tanımaya başlıyosun. Sevgiliyken değilde nişanlıyken çıkıyo gerçek yğzğ herkesin. Görüp anladıysan ne mutlu eminim seviyorsun sevmesen niye yüzük takasın ama nişanlılık tanışma evresidir. İyi düşün.
anladığım kadarıyla hastane çalışanısın. böyle zor zamanda ölümü göze alıp hastanede çalışıyorum. belki evliliğe katkım olacak diye. bu fedakarlığıma karşılık yüzümde oluşan sivilcelerim var. ama nişanlımın midesi bulanıyor. ve görmek istemiyor. Yazık!!! benim sevgilimin durumu bu olsaydı sivilcelerinden dolayı ben onunla gurur duyardım ve üzülürdüm ne kadar kötü durumda olsa da ya da benim midem bulanıyor olsa da bunu ona yansıtmazdım. çünkü bu onun bir hatası değil. sevdiğim kadının mutlu olmasını sağlardım. moralini yüksek tutardım. gerekirse bu şartlarda çalışmasını engellerdim. çünkü ben onu her hali ile seviyor olmalıyım.
nişanlısının suratındaki sivilcelerden midesi bulanan bir adam hiç duymamıştım. birşey daha öğrenmiş oldum.
seni her haliyle sevecek biri değil demekki sonuçta keyfi olarak yediğin ictigin seyden olmuyor bu sivilceler cok ayıp etmis sana bence ona kendini açıkla ve utansın yani aynı sekilde kendisi olsaydı senin yerinde eminim sen ona bun yapmazdın onun kusurları yok mu yani hiç? neyse güzelim ben sana instagramda assırı güvendiğim ve ürünlerini kullandigim bi sayfa önereceğim orda sivilceler için kremler var kendine alabilirsin sadece kendin için ama cünkü biliyorum sivilceler insana bir zulümdür ama nisanlının abarttığı kadar değil sayfa: doğadanelinize
Sivilce doğru beslenmemekten de oluşur yediklerine bir süre özen gösterirsen maskeyle bile sivilce oluşmaz. Maske altında olduğunu aklında tutub yağlı yiyicekler yerine sıvı tüketimi, antioksidan içerikli meyveler tükete bilirsin, meyveler lifli yiyecekler olduğu için tok tutar. Abur cuburdan kaçın kendi vücudunu tanı ve dikkatli beslenmeye çalış bu senin sağlığın için sivilce normal değil zaten senin açından da. Geçici süreli şartlara ayak uydurursan senin açından da iyi olur. Nişanlın konusunda bana bir şey demek düşmez. Seviyorsanız ona göre değerlendirirsiniz.
Sivilceler için efsane bir karışım buldum sadece 50tl masraf ile. İlk 2gün suratında hafif kuruma kızarma oluyor geçici bir süre, sonraki günler karışımı gece sürüyorsun sabah suratın bir kaç güne izler ile beraber akneli sivilceler de kayboluyor. Gündüz nemlendirici sürmen yeterli oluyor. Kullanmadan önce yıkaman yeterli oluyor. 1 ay öncesinde bir tane ceviz yesem 3 tane çıkardı, şimdi kendim yaptığım karışımı sürüyorum 2 paket cips ceviz gibi şeyler yesem ya kayboluyor ya da 1 tane çıkıp ertesi gün kayboluyor. Özelden yaz tarifi yazayım, dediğim gibi tek yan etkisi ilk 2 gün kızartabilir geçici olarak bu yüzden gece sür sabah sabunla yıka gündüz de nemlendirici sür.
Seni olduğun gibi sevmeyen birisi ile neden nişanlandık ki? Bunu ona direkt anlatmalısın, nişanlın da anormallik var insan sevdiği, ömrünü paylaşacağı kişiden midesi bulanır mı? Bu sadece sivilce ile geçerli değil, Allah korusun ilerde bir şey olsa midem bulanıyor diye sana bakmayıp bırakacak mı?
Ne zaman daha kötüsü olmaz desem burda daha kötüsünü okuyorum. Gözden geçirilmesi gereken ilişki modeli. Yarın evlendiğinizde hamileyken kilo aldığın için iğrenecek senden mesela. Ya da ne biliyim hasta olduğunda iğrenecek bir sürü örnek eklenebilir buna.
Yani ne varki bunda sivilce bu geçer bi zaman sonra, bunun için kalp kırmaya değer mi. Sende çekseydim resti, hadi sana bi sonraki hayatında mutluluklar diye. Gerçekten acınası bir durum, yaa onun sevgisi bu kadarmiymış. İnsan bu zamanla dış görnüş değişebilir, ama önemli olan kalp.
özellikle bu dönemde size çok çok minnettarız. yaptıklarınız ve çabalarınız için. böyle kutsal bir görev yaparken nişanlınızın sizinle gurur duyması gerekiyorken sivilcelerinize takılması ne kadar sağlıklı sizce? siz bu adamla evlilik hayali kuruyorsunuz. evlendikten sonra kilo alabilir, verebilirsiniz. yüzünüzde daha fazla sivilce tarzı şeyler çıkabilir. evleneceğiniz kişi sizi her halinizle sevmeli, yani olduğunuz gibi. bugün yüzünüzdeki ufacık bi sivilceden bunu diyen biri, ileriki zamanda siz onun çocuğunu doğurduğunuzda sizin kilonuzla alakalı size çok ağır, kırıcı kelimeler kullanır. hatta belki de çareyi dışarıdaki kadınlarda arar. yol yakınken dönün lütfen. böyle bir şeyi sormanız bile normal değil. kendinize değer verin.
Terk et hemen o Nişanlını Yarın Allah göstermesin Hastalandın Yatalak oldun ya da yardıma muhtaç ne olacak ozaman Seni terk eder. ya da 2 çi bir Kadın alır. Bu nasıl bir Adamlık. Adam gibi Adam olsa kırıcı olmadan imkanlar dahilinde çözüm arar. Doktora gidelim der. Sivilceler Stress kaynaklıda olabilir
Çok ilginç. Regl zamanı sivilce çıkıyo çopu kadın yaşar bunu hayatının bir döneminde e illaki karşılaşırsın kendisinin başına da gelebilir. Tedavisi de olan bişey. Yine de sen bilirsin aranızdaki ilişkinin boyutunu bilmiyprum burdan hemen ayrıl demek de istemiyprum ama konuşmalısın onunla.
Bence bunu kafana takıp kendının moralı nı bozuyorsun nişanlık çok anlayışsız senınle sadece guzellığın için mi birlikte insan bugun sağlıklı bureyız ama ilerde başımıza ne gelebılır bılemeyız yuzumuz yana bılır kaza gecırebılırız hayatta olacak seyler o zaman bırakacak mı bence cok cahılce bi düşüncede kaç yaşındasınız senin adına gercekten üzüldğm nişanlın seni hak etmiyor bence
Sivilceler için doğal çözümler var. Bunları denemedin mi? O kullandığın maskede alerji olduğu birşey var belliki. Bunu doktora danışarak neyin alerji yaptığını öğrenebilirsin. Bundan sonra da alerji tetiklemeyen bir maske sipariş etmen daha iyi olur. Benimde ağzımı kurutuyor.
Bence nişanlın yanlış yapmış sana maskeni tak derken hani ortam virüs dolu aşkım ortalık çok kötü virüs var maskeni takar mısın tatlı dille söylese tamam sivilcelerine gelince seni dış görünüşün için seviyor diye düşünüyorum çünkü gerçekten seven insan her haliyle sever dış görünüşüne bakmaz Bir de sivilcelerinden rahatsız oluyor muş midesi bulanıyormuş bunu sBir de sivilcelerinden rahatsız oluyor muş midesi bulanıyormuş bunun sana söyleme tarzı yanlışana söyleme tarzı sana derki aşkım yüzümde çok sivilce var hani bunun bir çaresi olmalı hani bir şekilde tedavi olabilirsin diyebilir sen memnunsan sivilcelerinden istersen tedavi görmezsin diyebilirdi sana bence iyi düşün yol yakınken
Benim de kız arkadaşımın sivilceleri çok tu. Ve ben sivilceleri ile ilgili tek kelime etmedim kız arkadaşım ilaç kullandı kendi çok rahatsız oluyor ama ben hiç rahatsız olmuyorum
Merhaba, Neuroformat duydunuz mu bilmiyorum ama nişanlınız size kendinizi değersiz hissettirmiş. Yüksek ihtimal sivilceleriniz daha da artacak. Bundan yaklaşık bir sene sonra da değersizlik hissinden dolayı bilinçaltınızda sıkışan duygunun sebep olacağı bir hastalık meydana gelebilir. Araştırıp bir an önce neuroformat uygulamanızı tavsiye ederim. Ayrıca bu sorundan çoğu insan muzdarip. Kendinizi yalnız hissetmeyin. Nişanlınıza da bunu açıkça söylemenizi öneriyorum. Bana kendimi değersiz hissettirdin diye. Vereceği tepkiye göre de geleceğinizi planlamanızı öneririm. Allah her şeyin hayırlısını nasip etsin 🙏🏼🌸
Bunu duymak hiç hoş olmamıştır üzüldüm gerçekten. Bende şu an bu problemle uğraşıyorum ergenlik çağında çok aşırı sivilce vardı yüzümde 6 ay ilaç tedavisi gördüm yüzüm tertemiz oldu gerçekten işe yarıyor, fakat tekrar sivilceler çıktı yüzümde bu durum psikolojik olarak da çok rahatsız ediyor anlıyorum sizi. Nişanlınızın tepkisine gelecek olursak bu konu hakkındaki düşünceleri daha iyi anlamaya çalışın önce ve açık konuşup sorun kendisine çünkü ilerde insanın başına her şey gelebilir eğer bu tarz durumlar size karşı böyle yaklaşımlar yapacaksa eğer ilerde daha zor olabilir sizin için. O yüzden önce konuşsak anlayarak halletmeye çalışın ama tavrı bu şekilde devam edecekse eğer umarım en doğru kararı vermiş olursunuz. Kendinize iyi bakın mutlu olun ☺️
Nişanı atma hemen, aranızda konuşun neden böyle bi salaklık yapıyor. Ben değil, sevdiğim kız kendi sivilcelerinden rahatsız oluyor bende özellikle onu öperken sivilcesinden öpüyorum o kendini kötü hissetmesin diye...
Olur mu öyle şey iyi günde kötü günde diyosun ama daha bi sivilceye bile katlanamıyorsun. Güzel iş.
Merhaba ben de maske taktığım için sivilce konusunda artık oldu. Maalesef nişanlınız ile yaşadığınız olaya çok üzüldüm. Davranışı çok kırıcı. Umarım kendiniz için doğru kararı alırsınız. Sivilceleriniz için ise size önerebileceğim bir kaç şey var. Eczanelerde satılan Clindoxyl jel var. Sabah yüzü temizledikten sonra ve akşam yüzü temizledikten sonra uygulamanız gerekiyor. Bu jel soğuk saklandığı için sürekli buz dolabında durmalı. Bana dermatoloğum önermişti. Ayrıca yüzü temizlemek için clinique’nin türkiyede bulunmayan anti-blemish temizleme sabunu var. Ben ingiltereden alıyordum fakat seyehat durumu malum bu yüzden trendyolda 1 sayfada var ve fiyatı yaklaşık 200tl. Stoğa geldiği anda bitiyor haberiniz olsun. Önerilerimi araştırıp size alerjen bir madde içermiyorsa kullanmanızı öneririm. Cidden şu an sivilcem yok. İkisi bir haftada etkisini gösteriyor. Ve ayrıca dermatoloğum bana maskemi 2 saatte bir nemlendir değiştirmemi söyledi. İyi günler.
Ya sen napıyosun ya direk terket ayrıl bundan varya bu daha işin başında böyleyse yarın neler gelir başımıza çok acımasız ağır ve hakaret niteliğinde bir durum bu karakterin kişiliğin buna Yarabbi şükür diyebiliyorsa bu kadar aşağılanmak hoşuna gidiyorsa devam et belli ki arabası var parası var onun için mi katlanıyorsun yoksa sözlerim sana ağır gelmesin dost acı söyler unutma senin iyiliğini düşünüyorum geleceğin için mutluluğun için konuşuyorum
Şimdi Tengri korusun senin yüzün yansa bu adam seni terk mi edecek yani? Ya da o felç olsa sen ona bakmayacak mısın? Bu sevgi ile alakası yoktur sevgi bağlayıcılık ile ön plana çıkar. İnsaniyettir bu. Sivilcen çıkıyorsa sana şu şekilde demesi gerekirdi. '' Aşkım yüzün biraz deforme olmuş, acaba cildiyeye mi gitsek?'' Senin alınmaman içinde doktora seni kendisinin götürmesi gerekirdi. Kusura bakma ama nişanlın insanlıktan nasibini almamış klasik bir TÜRK erkeği. Nişanı at kızım.
Açıkçası bu duruma çok üzüldüğümü belirtmek isterim ki bu çok kötü hür durum olmuş, ama bu kırgınlık durumunu kendisine açık bir şekilde anlat yani üzerini kapatmaya çalışma, yaptığı büyük saygısızlık ama anlattıktan sonra eminim hatasını anlayacaktır.
Vücudumuz bozulabilir, yüzümüzde stresten sivilce çıkabilir hatta bambaşka sağlık sorunları da yaşayabiliriz. İlerde hayatınızın en önemli insanı olacak insanın sizi olduğunuz halinizle de sevebilmesi normal olanıdır. Asıl normal olmayanı şu an nişanlım dediğin insanın en ufak bir cilt sorununda seni bu derece rencide edecek kadar üzmesidir. Evlenseniz hamile kalsan o zaman da vücudunu mu beğenmeyecek mesela? Seni kırdığını ona ifade etmeni öneririm. Kimse mükemmel kalamaz. Bunu ya anlar ya da anlamaz ama bu ilişkiyi zedeleyen bir durum haberin olsun. Şimdi bunu diyen sonra neler der düşünmek gerek.
Tabiki de bu çok kırıcı yani size hissettirmeden hadi alışverişe gidelim diye bakım malzemeleri de alabilirdi çok rahatsız oluyorsa. Ama şahsen ben hiç böyle şeylerden rahatsız olmam eğer birini gerçekten çok seviyorsam ne kilosundaki ne de cildindeki değişiklikler beni rahatsız etmezdi. Ki böylesine kutsal bi görev yapıyorsunuz hiç rahatsız olmaması gerek. Ama yüzünüzü görmek midesini bulandırsa bi yandan da hemen ertesi gün buluşmak istemezdi diye düşünüyorum belki de sizi kırdığının farkına varmıştır. Yeniden hareketlerine bi bakın bence.
Merhaba öncelikle çok üzücü bir durum. Ben de sözlüyüm ve sözlümden ne yazıkki kiloluyum pcos hastasıyım bu yüzden kilo veremiyorum bazen yüzümde o kadar çok sivilce çıkıyor ki. Ama yine de sözlüm bunu dert etmiyor istese çok çok daha güzel biriyle olabilirken beni seçti. Bi ömür geçireceğin insanı seçerken çok dikkatli olmak gerekiyor. İlişkini gözden geçir derim bir ömür mutsuz olacağına doğru kişiyi bulamadığı için nişan atmış kız diye lafını etsinler hiç bir şey senden daha önemli değil. Hele ki şu dönemde senin gibi sağlık çalışanlarımız en en değerlimiz ülkece işinde ve ilişkinde kolaylıklar dilerim 😊❤️
Gerçekten çok garipsedim çünkü ben bile (çok aşırı titiz birisiyim ailem dahil hiç kimsenin bardağını bile kullanamam) sevgilimden asla yüzünde sivilce çıktı diye kilo aldı diye terledi diye burnu aktı diye vs vs hiç iğrenmedim iğrenmem de. Asıl iğrenirsem bu garip olur yarın bir gün belki de aynı evde yaşayacağız ve onun her haline tanıklık edeceğim. Eğer birini her haliyle sevmiyosan onunla gerçekten bir evliliğe hazır mısın biraz düşünmen gerekir. Nişanlın senin sivilcelerinden rahatsız olmuş ya aynı sivilceler onda olsaydı sen de rahatsız olur muydun?
Bence bir süre mesafe koyun. Trip atmayın kesinlikle ama her buluşmak istediğinde gitmeyin. Eğer ki sivilceler sizi rahatsız ediyorsa buna çözüm arayabilirsiniz. Ama siz halinizden memnunsanız bunu problem olarak görmeyin. O rahatsız olduğunu söylediği zamanlar bunun normal bir durum olduğunu ve rahatsız olmadığınızı söyleyin. Eğer ki mahçup, kötü hissederseniz nişanlınız bunu daha sık yapacaktır. Bunu kusur olarak görmeyin. Bunun yanında kendinize daha çok bakın. Makyaj yapın sürekli gülümseyin ve dediğim gibi sınır çizin. Bırakın o düşünsün neler olduğunu. Siz çok kutsal bir görev yapıyorsunuz Allah yardımcınız olsun🤍
Ne kadar kaba bir nişanlın var seni kırdığının farkında değil mi? Doğru biri mi diye bir kez daha düşün bence bugün böyle yapan yarın sen hamile kalınca da midesi bulanır her şeyinden tiksinir sivilcen için de tedavi görebilirsin kendin için🌸🌸
Benimde bi erkek arkadşm vardı ayakkabı numaramla dalga geçmisti sonra ben sessiz kaldikca alay konusu edecek birsuru sey bulmuştu ben onu biraktım severken biraktim cunku sevgi kusur aramak degil kusursuz bulmaktir kusurlariyla sevmektir kalbinle sevmektir yuzunle veyahut herhangi biyerinle degil cok yanlis birsey yapmis seni hayatina es seciyor birde cok uzuldum ona bunu söyle anlamiyorsa devam ediyorsa vazgec derim sonradan cok sorun yasarsiniz her olayda
Bu yaptığı resmen sana saygısızlıktır bacım. Bence yol yakınken geri dön. Kimse senin fiziksel kusurların için seni aşağılayamaz. İster sivilceli ol , ister kaşın bıyığın çıksın, ister çatlakların selülitlerin olsun. Bu onun sana hakaret edebileceği anlamına gelmez gelemezde. Yarın bir gün evlenirseniz daha fazla yapıcaktır böyle şeyleri.
Hala onu kullan bunu kullan vs diyenler var. cidden çok şaşkın okudum soruyu böyle bir insan olamaz ayrılmalısın kesinlikle. Bu adam nişanlıyken böyle patavatsız ve iğrençken evlenince hayal bile edemiyorum. Sivilce çok doğal bir sey bundan rahatsız olsa bile ki (sevdiğin insanın sivilcesinden asla rahatsız olmazsın) söylenmez. yol Ver
Öyle bir insanla bence vaktini harcama seninle güzelliğin için mi beraber iki sivilce cıktı diye sana böyle davranmasi çok yanlış bence hem bide kendi tipine baksinyq öyle davrananlar genelde tiplerini biliyoruz pek birşeye benzemiyorlar sen canını sıkma kuzum
Seni üzmek istemem ama bundan hayır gelmez çok şekilci bir insan evlenirken hastakıkta sağlıkta denir bu saplıkta yanında olur ama hastalıkta arasan da bulamazsın yarı yolda bırakır yol yakınken dön derim
Senin dış görünüşüne bakıp da böyle bir yola kalkışmış demek ki şimdide sivilcen çıkınca utanmadan maskeni geri tak diyormuş bence uzaklaşmalısın ondan seviyesiz biriymiş.
Seni her haline kabul etmeyen biriyle evlenme. İleride nerden biliyorsun başına daha kötü bir hastalık gelmeyeceğini. İnsan birini gerçekten severse böyle şeyler dikkatini çekmez. Ben eski sevgilimin herkesin çok kötü dediği fotoğrafına hayranlıkla bakıyordum. Kendini kurtar.
Keşke tavsiye verseydi ilaç alsaydı ama bunu yapmasaydı. Keyfinizden olan bir durum değil, onun sizin mesleğinizle gurur duyacağı, size tavsiyeler verip ilaç önereceği halde kalbinizi kırması çok acımasız ve sevgisizce.
Sivilce icin senden igrenecekse at kızım nişanı sürünsün biraz * fiziginyicin seni seviyorsa yürümez zaten temkinli ol tedbirli ol iyi tanı amn yanlış yaparsın sonra.
Yaptığı çok ayıp ve gurur kırıcı. Hele ki sevdiğin insandan duymak bunu çok incitici. Bu onunla yüz yüze konuş bence birbirimizi her halimizle sevmiceksek birlikte olmamızın ne anlamı var de ileride başına kötü bişey gelse veya başka bir leke falan olsa beğenmeyecek demek seni. İlişkini gözden geçir, hakkın hayırlısı olsun:)
Aklın varsa lütfen dön bu yoldan. Benimde aşırı derecede sivilcelerim vardı ve bir gün sevgilime ne yapıcam bu sivilcelerle demişliğimi hatırlıyorum. Yüzümde 50 tane sivilce varken bana “senin sivilcen mi var? Ben onları görmüyorum bile” dedi. Seninkinin böyle yapması hiç ama hiç hoş değil
Ayrıl. Biran önce ayrıl ondan. Seven her türlü sever o sadece senin güzelliğin ve ya vücudun için senle birlikte olmuş. Sırf o yüzden. Böyle bir salakla evlenmekle Dünyanın en büyük hatasını yaparsın.
Öncelikle hastanede çalıştığın için bir kahramansın başarıyla tebrik ederim, sevgilin dediğin kişi belki anlık ya da ağzından kaçırarak demiş olabilir sen bilirsin ama biraz ara ver derim
Senin bir umur birlikte yaşamayi duşundugun adam daha simdiden bir sivilceden midesi bulaniyorsa yarin bir gun hamile kakdiginda dogum yaptiginda kilo aldiginda senin yaninda nasil duracak nasil yasayacak merak ediyorum boyle biri icin kendine ozmeye degmez
Bence bunun bi açıklaması yok çünkü hic kimse kusursuz drhildir alt tarafi sivilce yani sonra k. b ama senden istediğini aldıktan sonra gözü dışarıya kayabilir ama şunu da deneyebilirsin sende onu kusuruyla vurabilirsin. Yinede kalbinin sesini dinle biz ne desek boş
şimdiden tatsızlıklar başlamış ilişkini gözden geçir insanin binbir türlü hali var hastalıkta ve sağlık ta diye boşuna denilmiyor gene iyi sabretmissin duygusal davranma
İlk öncelikle nekadar üzgün olduğumu belirtmek isterim.. ama ben bunu anlıyorumki nisanlinız sizin içinizi değil bedeninizi sevmiş ve şimdi de sevdigi görüntüyü ufacık bozulması onu rahatsız etmiş yarin öbür gün başka şeyler de olabilir size tavsiyem ilişkinizi gözden geçirmeniz olucak. Gözlerim doldu ya gelince seni en iyi anlayan benim emin ol çünkü bendede bazen çok fazla sivilce çıkıyor bende bazen bazı şeyler maruz kalıyorum o insanlar kendilerinden utansinlar canını sıkma 😊
Yok artık sivilcen geçer güzelim ama insanlık baki kalır üzülme tam tersine onun inadına mutlu ol mutlu ol ki kendini her halinde sevdiğinin başka birinin sevgisine ihtiyacın olmadığını anlasın
Bir sivilce yüzünden ayrılık olur mu? Bu bir bahane kesinlikle ayrılacak yer aramış. Boşverin hiç takmayın kafanıza, şunu unutmayın. "Siz değil, o sizi kaybetti".