Görümcem yüzünden nişanlımla başbaşa kalamıyoruz. Ne yapmalıyım?

Nereye gitsek dibimizde bitiyor. Iki aydır nişanlıyız daha öpüşemedik bile.
Evde de başbaşa kalamıyoruz hep o oluyor.
Görümcemi çok seviyorum. Onu kırmak istemiyorum fakat bazen keşke bizi başbaşa bıraksa. Kendisi 30 yaşında evde kalmış biri bu arada.
bir yere gidince gelme diyemem ona. Nişanlımada bişey demedim. Oda rahatsz degil bu durumdan zaten. Ne yapmalıyım?
Görümcem yüzünden nişanlımla başbaşa kalamıyoruz. Ne yapmalıyım?
Cevapla