Nişanlanlıyım görümcem çok gıcık birisi ama hep ben göze batıyorum ne yapmalıyım?

Nişanlımla sorunum yok suriyede görevde onu üzmek istemiyorum ama. Ben orta yolu bulmaya çalışıyorum karşi dan küçük düşürücü tepki alınca sessiz kalamıyorum. Sonra ortalığı karıştıran gelin oluyorum.
her şey bana mantıklı geliyor bi o aileye benim yaptıklarım mantıksız geliyor
Nişanlanlıyım görümcem çok gıcık birisi ama hep ben göze batıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla