benim öyle sorunum yok kaç aydan beri maske takıyorum bir tane sivilce çıktığını görmedim yüzümde yüzüm gayet güzel ve sivilcesiz bir tane bile sivilce yok
Kuru cilt problemim olduğu için Simple su bazlı nemlendirici ürününü kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. Bezelye büyüklüğünde sıkıp yüzüme hafifçe uygulayarak yediriyorum. 15-20 saniye sürüyor zaten anında derime işliyor ve cildim mükemmel oluyor
Simple benim her zaman birinci tercihim olacaktır. Karma yağlı bir cildim var. Ve hem su bazlı hem de cilt sağlığına önem veren ürünler kullanmak zorundayım. Bu yüzden birinci olarak simple kullanıyorum.
Maske sonrası yağlanma çok oluyor ve bazı maskeler kurumaya başlıyor ve cildimi aşırı rahatsız ediyor tercihim maske sürdükten sonra rahtlatmasi yüzün gözeneklerini açıp ciltdeki rahatlığı bence
Maske takınca suratım hava alamıyor hissine kapılıyorum. Bu yüzden her sabah kalktığımda ve akşam yatmadan önce mutlaka nemlendirici kullanırım. Ferah bir his verir. Rahatlatır.
biz muhafazakar mazbut bayağanlar en muhim gorevimizx olan beyimize hizxmet etme ve ihtyaclarini karşılama da gözel gözüxmeliyz sizin ürünlerinizi çokx beğeniyem
gerçek den hassas bi ciltim var ama kizarikxlik ya da sivilce yapmadi iste kokusuz olmasida hoşuma gitti bi aydir yüz yikama cellerini kullaniyorum bitince yenisini aliçam
Maskenin altindaki sivilcelenme ve terden dolayi olusan yaglanma icin bire bir! Hassas bir cildim var cok cabuk iritasyon gosterebiliyor bu yuzden simple benim en iyi cult bakimi dostum <3
Bunların hepsi çok değerli ip uçları ama maskenin de kalitelisini kullanmak lazım. Bir maske üreticisi olarak bunun önemi en az bu bilgiler kadar kıymetli arkadaşlar
aslında yaşımız gençken çok da oynamamak lazım ben sadece günde bir sefer yüzümü sabunlayıp nemlendirici sürüyorum ve herkes cildimi çok beğeniyor avakadolu sabun tavsiye ederim
Keisnlikle cilt bakimi cok onemli ozellikle disari cikmadan iyi nemlendirmeli ve disarida geldikten sonra peeling yapip gizenekleri temizlemek gerekiyor
Cilt bakımlarıma aynen devam ediyorum ama maskeyi çok uzun süre kullanmak zorunda kalsam bile hiçbir olumsuzluk yaşamadım. Maskeyi sık sık değiştirmek en önemlisi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
399Cevap
#smpledailyskindetoxserisi nin içeriği dikkatimi çekti yeni bir bakım önerisi için teşekkürler
Maske çok fazla cildime zarar vermedi ama kulaklarımı fena ağrıtıyor :/
Yüzüm cilt tipim yağlı olduğu için çok zorlanıyorum maalesef. Ekstra yani.
Faydalı bilgi olmuş, yağlı cildim var, bir de havasız kalıyor malesrf maskeden.
Maskeyi uzun süre kullanmaktan kaçınıyorum ve maske kullnadıgım icin makyaj yapmıyorum
Cilt görünümü ve bakımı sadece kadınlar için değil erkekler içinde çok önemli,,
Yüzü maskelemek kaoatmaktan çok yüzü beslenmek dirençli canlı tutmak gerekir 😉😊
maskenin altında kızarık bir cilt yüzümün kenarlarını kesiyor maske. buna da çözüm bulamadım
Mahvetti bu maske bizi
Normale dönsek de kurtulsak
Cilt bakımıma aynı şekilde devam ediyorum bunuda kesinle deneyeceğim
Sakal tıraşından sonra özellikle peeling cok iyi geliyor.
Güzel ipuçları var herkesin mutlaka işine yarayacaktır.
Cildimde sivilce çıkmaz genelde yani sorun olmuyor benim için
Bence kimyasallar cildin dengesini cok daha fazla bozuyor
benim öyle sorunum yok kaç aydan beri maske takıyorum bir tane sivilce çıktığını görmedim yüzümde yüzüm gayet güzel ve sivilcesiz bir tane bile sivilce yok
Günlük hayatımızda bu maddeleri kullanmamız lazım normalde ama yapan çok az kişidir
Bsşarılı bir ürüne benziyor güzel açıklama ve iyi bilgilendirilme teşekkür ederim
Simple Daily Skin Detox Serisi’ni hemen deneyeceğim.
Erkekler biz de biraz çeki düzen mi versek acaba kendimize! 🙄
Simple ürünleri yeni yeni kullanmaya başladığım ve vazgeçemediğim bir marka haline geldi. İyi ki varsın Simple
Simple marka maskemi severek kullanıyorum. Çok güzel nemlendiriyor. Ne zaman indirim olsa stok yapıyorum.
Maske yüzünden benimde cildim çok yağlanıyor genelde peeling yapıyorum
Bol su içmeli, vitamin almalı ve haftada 1 peeling yapmalı
Kuru cilt problemim olduğu için Simple su bazlı nemlendirici ürününü kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. Bezelye büyüklüğünde sıkıp yüzüme hafifçe uygulayarak yediriyorum. 15-20 saniye sürüyor zaten anında derime işliyor ve cildim mükemmel oluyor
demem o ki Allah tan erkek olmuşuz kadınların Allah yardımcısı olsun
Simple benim her zaman birinci tercihim olacaktır. Karma yağlı bir cildim var. Ve hem su bazlı hem de cilt sağlığına önem veren ürünler kullanmak zorundayım. Bu yüzden birinci olarak simple kullanıyorum.
maske takmadığımız zamanlarda cildimizi havalandırmalı ve beslemeliyiz
Yüzümün yağlanması benim için çok büyük bir sıkıntı
cildi havasız bırakan maskeleri nereden buluyorsunuz. benimkiler dışarıdakı havayı virüsle birlikde içine çekiyor kaldı ki havasız kalsın
Maske sonrası yağlanma çok oluyor ve bazı maskeler kurumaya başlıyor ve cildimi aşırı rahatsız ediyor tercihim maske sürdükten sonra rahtlatmasi yüzün gözeneklerini açıp ciltdeki rahatlığı bence
Maske takınca suratım hava alamıyor hissine kapılıyorum. Bu yüzden her sabah kalktığımda ve akşam yatmadan önce mutlaka nemlendirici kullanırım. Ferah bir his verir. Rahatlatır.
biz muhafazakar mazbut bayağanlar en muhim gorevimizx olan beyimize hizxmet etme ve ihtyaclarini karşılama da gözel gözüxmeliyz sizin ürünlerinizi çokx beğeniyem
gerçek den hassas bi ciltim var ama kizarikxlik ya da sivilce yapmadi iste kokusuz olmasida hoşuma gitti bi aydir yüz yikama cellerini kullaniyorum bitince yenisini aliçam
Maskenin altindaki sivilcelenme ve terden dolayi olusan yaglanma icin bire bir! Hassas bir cildim var cok cabuk iritasyon gosterebiliyor bu yuzden simple benim en iyi cult bakimi dostum <3
Bunların hepsi çok değerli ip uçları ama maskenin de kalitelisini kullanmak lazım. Bir maske üreticisi olarak bunun önemi en az bu bilgiler kadar kıymetli arkadaşlar
aslında yaşımız gençken çok da oynamamak lazım ben sadece günde bir sefer yüzümü sabunlayıp nemlendirici sürüyorum ve herkes cildimi çok beğeniyor avakadolu sabun tavsiye ederim
Keisnlikle cilt bakimi cok onemli ozellikle disari cikmadan iyi nemlendirmeli ve disarida geldikten sonra peeling yapip gizenekleri temizlemek gerekiyor
Bu bilgilere ihtiyacım vardı. Teşekkürler 💚💙
Cilt bakımlarıma aynen devam ediyorum ama maskeyi çok uzun süre kullanmak zorunda kalsam bile hiçbir olumsuzluk yaşamadım. Maskeyi sık sık değiştirmek en önemlisi
Güzel bilgiler için teşekkürler.
Fikirlerimi sdegistirdiniz söylediklerinizi not alacağım
Maskenin altında kusursuz bir cilde sahip olmak için her sabah yüzümü yıkıyorum...
Valla cilt pek sorun değil de inşallah ilerde nefesle alakalı sorunlar olmaz
aklıma tuhaf bir şekilde yüze jel uygularken yüzün tip değiştirmesi geldi :D
Keşke fiyatlar biraz sahan uygun olsa tadından yenmez
Kullanmadım ama ozelliklerini okuduktan sonra mutlaka kullanacam
Makyaj temizleyici ve arindirici super bir ürün arindirici yikama jeline cok guveniyorum kesinlikle tavsiye ederim
Bazı jeller ilk gün yüzümü tertemiz yapıyor yumuşacık oluyor pürüzsüz falan ama 2,3 gün sonra acayip fazla sivilcem çıkıyor
Güzel bir yazı etkileyici olmuş tesekkurler bu bikgiler icin
Güzel bilgiler tşkler bu zamanda da herkez bakımına dikkat etmiyor
Cilt bakimi çok önemli pürüzsüz bir cildimiz olsa keske
maskeyi kullanıyorum ve hiçbir cilt sorunu yaşamadım
En ucuzundan yemek jelatinine az su koyun on kat yüzünüze sürün yavaşça çıkarın kirler ve siyah lekeler azalacaktır
@Simple sayesinde cildim daima diğer insanlardan önde maske altında olması benim için bir şey değiştirmez çünkü cildim i ve kendimi seviyorum 😊
Biz bunlarla uğraşırken yüzünü sıradan sabunla yıkayan erkeklerin yüzü pürüssüz biz yıkasak kuru ve mayın tarlası gibi olur
Ben sabahları ılık su ile birlikte yüz temizleme jellerini kullanıyorum arkasından nemlendirici sonra bakım kremini kullanıyorum.
Ayda bir cilt bakımına gidiyorum ve iyi bir yüz temizleme jeli, peeling, nemlendirici sorunlarımı çözüyor 👌🏻
siz daha cilt görmemişsiniz bunlar ne ki ben neler yapıyorum neler fayda yok artık simpleskin kıllanmaya başlayacağım
Wow cok iyi teşekküreler cok yardimci oldu inanamiyorum cildimde artik sivilce kalmadi con mutluyum yasasin. Keske bunu daha once bilseydim
Cildi nemli tutmak önemli özen le bakmak da lazım sabah akşam bakimi öyle herşeyde yüzümüze uygulamamaliyiz
İhtiyacım olan bir zaman dilimine denk gelmesi güzel oldu. Cildime uygun olanı araştıracağım hemen. Teşekkürler.