Her kadın gibi ben de çamaşırlarımla gurur duymak, yıkadığım çamaşırlarımı asarken beyazlığı , güçlü renkleriyle göz doldurmak istiyorum.
Sizler için uzun arayışlar sonucu gerek temizlik, gerek marka, gerek kalite, gerekse fiyat olarak karar kıldığım; gerek deterjan, gerekse yumuşatıcı olarak güvenle seçtiğim Rinso'dan beklentilerim ve aldığım karşılığı toparladığım bir bence hazırladım.
Dilerim keyifle okursunuz :)
1 - Çamaşırlarım hijyenik temizlensin

2 - Çamaşırlarımdaki lekeler düşük derecede de çıksın

3 - Çamaşır makinesinden çıktığında renkler birbirine karışmasın

4 - Çamaşırlarım makineden çıktığında yumuşacık olsun

5 - Asmaya girince kokusu şekli bozulmasın

6 - Kurutmaya girdiğinde koku ve yumuşaklık özelliklerini kaybetmesin

7 - Çamaşır eğlencem eziyet olmasın

8 - Askıdan aldığımda katlarken misler gibi koksun

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Deterjanda doğallık denilince ilk akla hiç kuşkusuz Rinso geliyor gadası. İçeriğinde limon ve karbonatın gücünü barındırdığı için oldukça tercih sebebi oluyor.
emeğine sağlık bu konuda gücünü doğadan alan Rinso akla geliyor
Güzel kokması, derinlemesine temizlemeli, leke bırakmamalı, birde kurutucudan çıkınca dediğin gibi kazık gibi olmamalı. Emeğine sağlık. Sen hepsini söylemişssin zaten..
Ben yeterince mikropları kırılıyor mu diye biraz endişeleniyorum ondan doksan derecede yıkıyorum
neden başlarken her kadın gibi dediniz yanlız yaşayan erkekler yok mu 😂 teşekkürler bilgiler için
Çamaşır Yıkarken Aklıma Takılan 5 Şey: 1, makine nasıl çalıştırılır?
Deterjanlar tehlikeli aslında ama mecburuz
Herzaman aynı d eterjani kullaniyorum
yoğun kokulu ariel kullanıyoruz valla...
Harika, çok teşekkür ederim
Güzel paylasım olmus emegine saglık
Çok sağolun
Guzel paylaşım