Son bir aydır her gün kavga etmeye başladık her ayrıldığın da 1 gün olmadan dönerdi ya da ben ayrıldığım da barışana kadar beni arardı ama bu sefer yapmadı olmadı 1 hafta geçti en son dayanamayıp mesaj attım cevap bu ne yapmalıyım?
3 senelik sevgilimle ayrıldık sevdiğini söylerdi en sonda söyledi ama terk etti? Sonra mesaj attım?
Bende aynı yollardan geçtim aylarca yalvardı seviyorum dedi şöyle böyle sevgisi bitince ayrıldı bende dayanamadım bende 5 gün sonra yazdım biz bitmişiz hediyeleri istiyormusun dedim istemiyorsan çöpe at ben istemiyorum dedi ya bunun başka hiç bir açıklaması yok sevgisi bitmiş sıkılmış öyle insanlarda yürekten sevemez zaten yollarının erken ayrıldığı iyi olmuş
Benimde 3 yıla yakında son 1 yıl kötü bir şekilde soğuktuk konuştuk bağırdık saygımız kalmadı birbirimize çirkinleştik yani arama ısrar etme yarın öbürgün birbirinize bakacak yüzünüz olsun
Sevmiyo istemiyo demeyin kırıcı olmayın bak 3 yıl uzun bir süre ve bir süre sonra insan biraz kendi kendine kalmak istiyo sıkılmış olabilir bu normal kendi haline bırak yazma eğer gerçekten sevmişse o zaten sana geri dönecektir ama sen zorlama
En İyi Cevaplar