3 senelik sevgilim beni artık sevmediğini söyledi ve ayrıldı?

Sevgilim Bu zamana kadar benim için bir çok fedakarlık yaptı beni her zaman mutlu etti beni çok sevdiğini her zaman gösterdi beni hep şımarttı. Ama 3 sene geçtikten sonra erkek arkadaşlarıyla daha fazla takılmaya başladı telefonda hep hayallerinden bahsediyordu sevdiğini aşık olduğunu söylüyordu bende biliyorum hissediyordum zaten ama benimle bir şeyler yapmak için çaba göstermez oldu yanıma gelmiyordu ve ben bunları dile getirince hep kötü ben oldum. Bir kaç kere susayım dedim görüşelim diye ısrar etmeyeyim dedim 2 hafta boyunca hiçbirşey söylemedim ama o yine görüşelim bir şeyler yapalım diye söylemedi. 8 gün önce gün boyunca beni hiç aramadı aradım onu beni istemiyorsan söyle dedim çok kavga ediyorduk o aralar. Oda evet istemiyorum sevmiyorum artık dedi. Ben inanamadım o anki şokla yanına gittim gözyaşlarım sel oldu aktı tek taş almıştı bana onu verdim oda aldı. Ve ailevi sorunlarının olduğunu söyledi ailevi problemlerinin olduğunu biliyordum zaten herşey üst üste geldi çok tartışıyoruz yoruldum artık dedi. Beni her yerden engelledi. Yengesini aradım onun yanına gittim yengesinin yanında da aynı şekilde istemediğini söyledi. Ben o kadar çaba gösterdim ki bitmemesi için peşinde koştum resmen 4 gün boyunca sefil oldum yengesinin yanında ağladım durdum. nişan yapacaktık hayallerim vardı. Sevgi değil bizimkisi alışkanlık dedi. Ama öfkeyle bağıra bağıra söyledi öfkeliydi. Yengesinin yanında da aynı şeyi söyledikten sonra çok gücüme gitti bavulumu toplayıp İstanbul’a gittim kız arkadaşlarımın yanına. Sıkıldığını düşünüyorum evet ama beni sevmediğini düşünmüyorum özler mi beni bilmiyorum. Sizce beni arar mı?
3 senelik sevgilim beni artık sevmediğini söyledi ve ayrıldı?
Cevapla