3 senelik sevgilim benden ayrıldı beni sevmediğini söyledi bu zamana kadar hep sevmeye çalıştım dedi?

bizim ilişkimiz biraz sıkıntılıydı sürekli psikolojik şidder tehditler gördüm ama yinede katlandım sürekli ayrılıp barışıyorduk bir ara 5 ay ayrı kaldık ben unuttum derken kendisi geldi buldu beni herşeyine rağmen kabul ettim mal gibi benden bir ton şey saklamış öncelikle sakladığı şey ayrı kaldığımız müddet boyunca başka insanlarla birlikte olmuş (2kişi) buna sorun edecek insan değilim sonuçta ayrıyken ne tamam yemiş ama o iki kişiden birisi eski sevdiğiydi ve ilişkinin ilk başlarında bana karşı sürekli ondan bahsediyordu ilk kavgalarımız öyle başladı git gide ona giderim diye tehditler savurmuşluğu bile olmuştu yeri geldiğinde yeminler edip sözler vermişliğide olmuştu asla ona gitmem senden ayrılsam bile istemiyorum onu filan demişliği vardı neyse konuma dönelim işte bana söylemedi filan ilişkimizde kız arkadaşımın arkasından demediğini bırakmamış ve eski kız arkadaşım bana bunu söylemiyip benden ayrılıyor ta ki yanlız kaldığında yanında insan olmadığında benden yardım istiyor benim duygularımı düşüncelerimi hiçbirşekilde önem vermeyen bir insana karşı yardımcı olayım derken bile kendi bencilliğiyle sırf mutlu olmak istediği için beni kullandı yani sevgili olalım tekrardan işte nişan yapalım bilmem ney vaatlerle kandırdı bende mal gibi yedim inandığımı gördüğü zaman çekip seni sevmiyırum dedi ve gitti bunu bir kaç defa daha denedi ve inanın artık psikolojim kalmadı kime güveneceğimi şaşırıyorum ve kendini haklı çıkarmaya çalıştı ben bunları yakın arkadaşlarıma bile anlatamıyorum sizce ne yapmalıyım cidden 3 sene içinde psikolojimi çok bozdu artık kendimi tanıyamıyorum içimde o kadar büyük bir nefret varki geçmiyor her aklıma geldiğin ateşleniyor öfkem ne yaparsam yapayım geçmiyor acı çekmesini sürünmesini istiyorum ağlamasını hayatımı nasıl bu hale getirdiyse aynı acıları çekmesini istiyorum daha beteri olmasını ama bir o kadar da istemiyorum seviyorum cidden iyi değilim ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
bunu yazalı çok oldu güncelliyorum hayattan bezdim engellesemde bir şekilde bana ulaşıyor yaptıklarını sanki hiç düşünmemiş yok saymış gibi davranıyor ve ben yapamıyorum ondan uzak duramıyorum dün çağırdı yanına durduk yere gittim sevmediğimi söyledim ve daha çok üstüme düştü beni sevmediğini söylüğyor ama kendini mutlu etmek için beni kullanıyor ve ben ondan uzak duramıyorum kendime zarar veriyorum biliyorum ama elimde değil terapiyede gidemem hiçbir şekilde gelirim yok ve ailem bu duruma
Güncellemeler
+1 yıl
karşı baya ön yargılılar ne yapacağımı bilemez oldum kafayıu yemek üzereyim
3 senelik sevgilim benden ayrıldı beni sevmediğini söyledi bu zamana kadar hep sevmeye çalıştım dedi?
Cevapla