Sevgilimle aramız bozuktu yine kavga ettik ne yapmam lazım?

Sevgilim bana çok emek verdi çok ilgi gösterdi ve yapmadığı iyilik kalmadı, üzerime çok düştü
ben önceden halk dilinde kardeşim bir erkektim, onun sayesinde yavşaklığımdan uzaklaşıp ona sadık kaldım yani bir nevi adamda etti çocuğu gibi baktı büyüttü sanki öyle sevdi sahiplendi, çok duygusal biridir bana haliyle yüz verince benimde özgüvenim tavan yaptı hiç bir tribine çekmedim hiç bir bağırmasını çekmedim susturdum umursamıyorum açıkcası yaptığı tripleri kavga ederiz bağırırım sinirli biriyim bu yüzden çok bağırırım oda aksine duysal sessiz kalan biri yani her neyse yine mesafe koyduk ilişkimize akşamı kız arkadaşı ve kız arkadaşının yakın erkek arkadaşı ( sevgilisi değil ) aynı kafede oturmuşlar, swarmdan check-ini görüp arabaya atladığım gibi kafenin yanındaki otoparka çekip ne yaptıklarını izledim sonra kalktım gittim akşam bana mesaj attı tartıştık mesafe hakkında herşeyin düzeleceğini söyledik birbirimize sabah uyandık günaydın mesajı attı bana bende hemen cevap verdim o sıra uyanıktım normal muhabbet ettikten sonra bir muhabbet girdi ve dün akşam onu uzaktan izlediğimi söyledim halbuki görmedi bile beni sen nasıl böyle salakça bişey yaparsın dedi ve röntgencimisin sen falan filan dedi bilemediki ben onu merak ettiğim kimle ne yaptığı için mesafe koyduğumuz için gidip rahatsız etmek istemediğim için uzaktan izledim aptalmısın cart curt bir sürü laf etti bende en sonunda;
-Aynen aptalım ya
-Ya ayrılalım daha iyi ya
-Bu ne ya
Dedim ve tamam dedi bitirdim ilişkiyi içten içe sıkıldım ama onu hala çok seviyorum o gittiğinde bir yanım eksik hissediyorum elinden şekeri alınılmış çocuk gibi oluyorum, kaçmak istemiyorum çünkü beni hiç kimse bu kadar sevmemişti, ne yapmalıyım ben ayrıldım o gelebilir yine ama o gelirse demediğini bırakmaz benim gitmem lazım ama ne şekilde yapmam lazım...

Bu arada ilişkimiz kağıt üzerinde olmadan hayat arkadaşı niteliğinde ezbere bilirim sevdiğim kadını.

UZUN OLDU KUSURA BAKMAYIN AMA GALİBA YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR
Güncellemeler
+1 yıl
ŞİMDİ BANA O KIZI HAK ETMİYORSUN VS VS ŞEYLER YAZMAYIN BEN O KIZA YAPTIĞIM İYİLİKLERİ BURAYA YAZMADIM ONUN YAPTIKLARINI YAZDIM Kİ ONA GÖRE DÜŞÜNÜN DİYE
Sevgilimle aramız bozuktu yine kavga ettik ne yapmam lazım?
Cevapla