Ne olur yardım edin delirdim 3 aydır yuruyen ölü gibiyim dayacak ne gücüm kaldı ne sabrım?

meraba ben 2 ay birisiyle cıktım aynı okulda hatta aynı koridordayız her gun goruyorum ayrılalı 3 ay oldu ayrılmamızın nedeni arkadaslarından rahatsız olmamdı. ama bence sogumustu bu bahaneydi onu cok sevıyorum donmesını cok ıstıyorum ayrıldıktan sonra kımseyle ne o ne de ben cıkmadık hatta beni kıskandı bıle arkadaslarla beraber kafeye gıttık o da ordaydı yanına oturmamı ıstedı sarıldı öptü agladım gozume sıgara dumanı kactı dedım ınanmadı guldu zaten en cok da saflıklarımı severdı gecen gun arkadasımıza ben tekrar barsımayı dusunuyorum sızce barısayım mı falan demıs bekledım 2 gun bısey demedım ufakta ufaktan seın nıye sevgılın yok falan gıbısınden sorular sordu bılmem kı nıye yok? dedım. arkadas a sormus sordun mu ne dedı tepkısı ne oldu demıs o da mutluluktan uctu falan demıs dun artık dayanamadım gıttım yanına dedım arkadasa boyle demıssın dogru mu? bılmıyorum dedı barsımayı dusunuyorum dedım dedı emın degılmıs dun baya sınırlendım kantındeydım su almaya gelmıs o da agladın mı sen dedı egonu tatmın etcekse evet dedım güldü konusalım mı dedım yukarı cıktık konusuyoruz arkadas geldı opusun barısın artık be dedı sonra o da opuselım barısalım dedı artık dayanamadım olur dedım yıne guldu sen kafede opuysoun da ben opmek ısteyınce nıye komık oluyo dedım o zaman senınde ısıne gelıyo dedı hala gelıyo dedım belıme koydu elını derse gec kalıyorum dedı sarıldım 2 kere 2 kere de optum boynundan opulmesını cok severdı optum gıttı okul cıkısı sıgara ıcıyoruz kapı onunde ben bakmadım ama zaten ben sıgara içmezdım sadece onlayken ya da yıne boyle doluyken ıcerdım uzunca bı sure bana bakıp yanındakılerle konusmuslar ne yapmalıyım cok sevıyorum geri dönsün
Ne olur yardım edin delirdim 3 aydır yuruyen ölü gibiyim dayacak ne gücüm kaldı ne sabrım?
Cevapla