Sevgilim ile tartışıp kavga ettik ve ayrıldık. Gönlünü nasıl geri alabilirim?

1.5 yıldır sevgiliyiz... ve sürekli kavga ediyoruz en son ki kavgamız biraz büyük oldu patlama noktasına geldi.. birbirimize ağza alınmayacak hakaretlerde bulunduk karşılıklı olarak.. Ben onun evinde kalıyordum beni evden kovdu... tartışma sırasında ona bilgisayarım senden daha kıymetli sen hiç bir şeyi haketmiyorsun bundan sonra seni de yüzünü de görmek istemiyorum deyip evden ayrıldım... sonra pişman oldum ona mesaj attım.. onunda barışmaya niyeti var ama benim bir şeyler yapmamı istiyor.. sorun ne istediğini bana söylemiyor kendin bul diyor.. ve kendimi affettirmeyene kadar benim ile görüşmeyeceğini söylüyor... ne yapıp ta kendimi affettirebilirim görüşleriniz bekliyorum bayan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim ( özür diledim çiçek aldım bunların faydası olmuyor bambaşka bir şey istiyor...)
Güncellemeler
+1 yıl
Mesaj yazdım özür diledim ne istiyorsan yapıcam dedim... sen araştır bul diyor bana... neyi araştıracağımı bilsem araştırıp bulucam da onuda bilemiyorum ki.. kafam çok karışık...
Sevgilim ile tartışıp kavga ettik ve ayrıldık. Gönlünü nasıl geri alabilirim?
Cevapla