Tüm olumsuzluklara rağmen sevdiği kişiyi mi beklemeli insan yoksa onu sevene mi gitmeli?

Eski sevgilimi unutamıyorum aslında eski de sayılmaz yeni ayrıldık, onu çok seviyorum anlaşamadık bazı konularda askerlik psikolojisine girdi ve çok değişti. Eskiden öyle değildi ama ben yine sabırla bekliyorum.

Şu an konuşuyoruz ama sevgili değiliz biri de beni seviyor o kişiyi de arkadaş olarak görüyorum değer veriyor çok ama bende his yok ona karşı ona da söyledim bunu. Etrafımdakiler de benim sevdiğim kişiyi sevmiyorlar beni sevene onay veriyorlar bende öyle değil sevdiğim kişi asker okumuyor her yönden sıkıntı var kafam çok karışık fikirleriniz önemli benim için sizce ne yapmam gerek ciddi yazarsanız sevinirim dalgaya almayın lütfen.
Tüm olumsuzluklara rağmen sevdiği kişiyi mi beklemeli insan yoksa onu sevene mi gitmeli?
Cevapla