Sevgilimle ayrılmıştım aradı barıştık Neyse ben yine istemiyorum onu yani ayrı olmak istiyorum ne yapmalıyım?

Sevgilimle ayrılmıştım aradı barıştık Neyse ben yine istemiyorum onu yani ayrı olmak istiyorum ne yapmalıyım?
Sevgilimle ayrılmıştım aradı barıştık Neyse ben yine istemiyorum onu yani ayrı olmak istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla