Erkekler neden iyi kızların değerini bilmezler?

Neden fedakar ve sizi aileniz kadar seven iyi kızlarla değil de o sizi çıkarları için kullanan,size değer vermeyen hatta sizin de aşık olmadığınız diğer kadınlarla oluyorsunuz?neden burda bu kadar ayrılık acısı çeken, bunca kız var? size yetmeyen nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
kadınlar da yapar mutlaka ama ben erkek cephesini ele alıyorum.. neden baylar neden? nasıl kadın istiyosunuz anlamadım gitti..
Erkekler neden iyi kızların değerini bilmezler?
Cevapla