Yakışıklı ve iyi bir erkeğim. 27 yaşındayım. Şu ana kadar çok sayıda kızla konuştum ve bana bakıp beni beğendiğini belli eden çok sayıda kız oldu. Kızlar yakışıklı ve tatlı birisi olduğumu söylüyorlar. Buna rağmen şu ana kadar hangi kızla konuştuysam ve hangi kıza ilgi duyduysam hep reddedildim. Sorun nedir anlamıyorum. Kızlardan soğudum. Artık kızların büyük kısmına karşı bir şey hissedemiyorum. Kızların niye egoları ve erkeklerden beklentileri bu kadar yüksek?
Artık hiçbir kıza vakit harcamak istemiyorum. Kızların hepsi artık bana anlamsız, boş ve ego yığını olarak geliyor.
Artık hiçbir kıza vakit harcamak istemiyorum. Kızların hepsi artık bana anlamsız, boş ve ego yığını olarak geliyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer