Kızlar Niye İyi Erkeklerin Değerini Bilemiyor?

Yakışıklı ve iyi bir erkeğim. 27 yaşındayım. Şu ana kadar çok sayıda kızla konuştum ve bana bakıp beni beğendiğini belli eden çok sayıda kız oldu. Kızlar yakışıklı ve tatlı birisi olduğumu söylüyorlar. Buna rağmen şu ana kadar hangi kızla konuştuysam ve hangi kıza ilgi duyduysam hep reddedildim. Sorun nedir anlamıyorum. Kızlardan soğudum. Artık kızların büyük kısmına karşı bir şey hissedemiyorum. Kızların niye egoları ve erkeklerden beklentileri bu kadar yüksek?

Artık hiçbir kıza vakit harcamak istemiyorum. Kızların hepsi artık bana anlamsız, boş ve ego yığını olarak geliyor.
Kızlar Niye İyi Erkeklerin Değerini Bilemiyor?
Cevapla