Erkekler iyi birisin dediği kızlara niye değer vermez?

Erkekleri anlayamıyorum bana iyi birisin mükemmelsin diyip kendiyle çeliştiği bir kızla birlikte oluyor. İyiler hep kaybetmeye mahkum herhalde

Erkekler iyi birisin dediği kızlara niye değer vermez?
Cevapla