Hoşçakal ve kendine iyi bak dedi giderken umursuyor muş gibi beni neden bu sözleri kullanır insan bir daha gelmeyecekse?


Hoşçakal ve kendine iyi bak dedi giderken umursuyor muş gibi beni neden bu sözleri kullanır insan bir daha gelmeyecekse?
Ayrılırken edilen bu iki sözün koca bir ironi oldugunu düşünüyorum ben
hoşcakal sanki hoşcakalmasam umurunda olacak benim burada ne oldugum
ya da kendime iyi bakmasam
kendime iyi bakmasam umrunda olacak mı
bir daha görmeyeceksin ne olsa beni arayıp sormayacaksın..
neyin iyi dilekleri bunlar..

Hoşçakal ve kendine iyi bak dedi giderken umursuyor muş gibi beni neden bu sözleri kullanır insan bir daha gelmeyecekse?
Cevapla