
hoşcakal sanki hoşcakalmasam umurunda olacak benim burada ne oldugum
ya da kendime iyi bakmasam
kendime iyi bakmasam umrunda olacak mı
bir daha görmeyeceksin ne olsa beni arayıp sormayacaksın..
neyin iyi dilekleri bunlar..

İkisi de iyi dilekler sonuçta ve söylenmesinde herhangi bir sakınca yok kanımca. Hem iyi kal dileği hem de iyi bak dileği olmasa da bir şey değişmeyecek olabilir ama söylendi diye de kimse zarara uğramayacak sonuçta.
Hem ne yapsınlar peki, ana avrat söverek mi gitsinler, bu daha mı iyi olurdu?
Ben senin hayatını s*kip attım ama sen yine kendine iyi bak.
Giden ben olmama rağmen Hep sen kötü ol istiyorum sevgilim demektir.
Kalan iyilikleri alıyorum senden, kötü anılar senin eserin demektir.
Kimden kaçtıklarını senden mi? kendinden mi? bilmedikleri için sadece bir hoşçakal bırakırlar işte..
Sacmalik veda etmeye calismalar falan arkadas kalalim guzel ayrilalim belki tekrar barisiriz falan sacmaliklar bence
Cevap
6Cevap
Ve hep aynıdır repliği ayrılığın..
Hoşça kal..
Kendine İyi Bak..
Ve Elveda...
Hangisi daha acı?
Hangisi daha çok yaralar kalanı?
Aşk, geride kalana hangi yüzünü döner daha çok?
Geride kalanlar hep bu soruların altında can çekişir..
Sen bilmezsin tabi..
Sen hiç geride kalan olmadın ki..
Tazeoğlu..
Ya öylesine kurulmuş cümleler işte
Geleneği sürdürmek adına :D
Yoksa içten bir beklenti yok cümlenin içinde
Yaniii.. kendini vicdanen rahatlatmaklik sacma sozler iste..
güzel soru. ya adetten ya da vicdanı rahat etsin diye işte.
Giden taraf her zaman merhametli ve ilgilidir. kizan, bagiran soğuk duran terkedilendir
İnsanlar bazen gitmek zorunda oldukları için giderler. Ve iyi şeyler dilemenin nesi yanlış?
Veda - kapanış... başka bir anlamı yok... içerik boş...
Buna edebiyatta oxymoron diorlar
tamam işte birdaha görüşmicez'in kibarcası
Vicdanı rahat değil belki..
Helallik almaya gelecek elbet
Vicdan rahatlatmak icin belki..
Çok mantıklı bir soru gerçekten tam bir ironi
Gitmişse senin değildir zaten takma
Katılıyorum bencede.
geldik ya daha ne ;)
Vicdani yok cünki
Saçmalık bencede
Cok pislikler. .
sadece paravan
Laf olsun iste
Yedekte dur diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar