Barışalım dedim ''hoşça kal'' dedi. aradan zaman geçti, bu defa o ''barışalım'' dedi, ben: ''hoşça kal'' dedim. Şimdi de özledim?

sürekli küsüp barışan biriydik. yani nasıl desem ilişkimiz ne sevgiliydik ne arkadaş. hepsinin biraz üzerindeydik. ben bunu bir kere yarı yolda bıraktım, güya ona göre yarı yolda gitmiştim. sonra bir gün mesaj attım tekrar buluşalım diye hoşça kal demişti, çoktan birisiini bulmuş. çok dokundu bana. aylar sonra o attı mesaj bulusalım dedi. bu defa ben kovdum. şimdi özledim ama ne olacak bilmiyorum. sizce ne yapılmalı?
Barışalım dedim ''hoşça kal'' dedi. aradan zaman geçti, bu defa o ''barışalım'' dedi, ben: ''hoşça kal'' dedim. Şimdi de özledim?
Cevapla