Bana beni unut diyen biri kendi sıkıntılarını çözünce döner mi sizce beni unut demesi kendinden uzaklaştırmak için mi?

Erkek arkadaşımın sıkıntıları çok fazla ailevi, hastalıklar, borçlar (kumar değil) ama çok var ve şu an çalışmıyor işe başlama durumu belirsiz aylık ödeme yapamıyor ailesi bilmiyor ve haciz gelmesinden korkuyor baya bunalmış her taraftan sıkışmış durumda (bahane değil)

ilişkimizde hiçbir sorun yoktu her şey çok güzeldi öyle sevgisizlik ya da (başkası olayı, aldatma vb şeyler yok bir şeyleri bilmeden kişileri tanımadan konuşmayın) borçlar kapansın ondan sonra ilk iş senle evlenmek yuva kurmak istiyorum diyordu

ama şu an ilişkiyi yürütecek kafada değil kafası hep sıkıntılarla dolu aenle hiçbir kötü anım yok çok güzel vakit geçiriyorduk senin bana olduğun gibi kimse davranmadı çok iyisin anlayışlısın hoşsun güzelsin sana karşı ya da ilişkiyle ilgili hiçbir sıkıntı yok zaten ama şu an ilişki düşünemiyorum kendimi düşünmüyorum şu an dedi

şu an ayrılalım zamana bırakalım ikimizde kendi sıkıntılarımıza bakalım bir şeyler yoluna girsin zaten her yerden silip engellicem her şey bitti gitti bir daha konuşup görüşmeyeceğim demiyorum sadece şu an ister istemez ilişkimize yansıtıp ilişkinin gidişatını etkilemeyelim tekrar oturur konuşuruz dedi

2 hafta sonra yolda karşılaştık sarıldık yanağından öptüm oda öptü sonra akşamından ona yazdım konu konuyu açtı kendi hayatına bak beni unut dedi her şey bitsin istemiyorum dedim oda bitsin istiyorum dedi erkek sıkıntıları varken önünü göremezken karşısındakine net olamıyor o yüzden ümit vermek istemiyor kendinden uzaklaştırmak istiyor olabilir yoksa ben gerçek düşünceleri olduğunu sanmıyorum çünkü borçlar kapansın senle evlenmek yuva kurmak istiyorum diyen biriydi ve ilişkimizde hiçbir sorun yoktu

Bana beni unut diyen biri kendi sıkıntılarını çözünce döner mi sizce beni unut demesi kendinden uzaklaştırmak için mi?
Cevapla