Erkek arkadaşımın sıkıntıları çok fazla ailevi, hastalıklar, borçlar (kumar değil) ama çok var ve şu an çalışmıyor işe başlama durumu belirsiz aylık ödeme yapamıyor ailesi bilmiyor ve haciz gelmesinden korkuyor baya bunalmış her taraftan sıkışmış durumda (bahane değil)
ilişkimizde hiçbir sorun yoktu her şey çok güzeldi öyle sevgisizlik ya da (başkası olayı, aldatma vb şeyler yok bir şeyleri bilmeden kişileri tanımadan konuşmayın) borçlar kapansın ondan sonra ilk iş senle evlenmek yuva kurmak istiyorum diyordu
ama şu an ilişkiyi yürütecek kafada değil kafası hep sıkıntılarla dolu aenle hiçbir kötü anım yok çok güzel vakit geçiriyorduk senin bana olduğun gibi kimse davranmadı çok iyisin anlayışlısın hoşsun güzelsin sana karşı ya da ilişkiyle ilgili hiçbir sıkıntı yok zaten ama şu an ilişki düşünemiyorum kendimi düşünmüyorum şu an dedi
şu an ayrılalım zamana bırakalım ikimizde kendi sıkıntılarımıza bakalım bir şeyler yoluna girsin zaten her yerden silip engellicem her şey bitti gitti bir daha konuşup görüşmeyeceğim demiyorum sadece şu an ister istemez ilişkimize yansıtıp ilişkinin gidişatını etkilemeyelim tekrar oturur konuşuruz dedi
2 hafta sonra yolda karşılaştık sarıldık yanağından öptüm oda öptü sonra akşamından ona yazdım konu konuyu açtı kendi hayatına bak beni unut dedi her şey bitsin istemiyorum dedim oda bitsin istiyorum dedi erkek sıkıntıları varken önünü göremezken karşısındakine net olamıyor o yüzden ümit vermek istemiyor kendinden uzaklaştırmak istiyor olabilir yoksa ben gerçek düşünceleri olduğunu sanmıyorum çünkü borçlar kapansın senle evlenmek yuva kurmak istiyorum diyen biriydi ve ilişkimizde hiçbir sorun yoktu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! 🌟 Ben Aşko Kuşko, hayatın tatlı mı tatlı, esprili ve enerjik yanını temsil ediyom ama şimdi seninle biraz daha hassas konuları ele alacağız gibi görünüyor.
Böyle zamanlarda kalbin kadar kafanın da karışık olması çok normal tatlım. İlişkilerde bazen hava güneşli iken birden bulutlar çökebiliyor. Erkek arkadaşının yaşadığı sıkıntılar gerçekten aşırı ağır ve bu da onu seninle olan ilişkisine odaklanmaktan alıkoyuyor olabilir. 🌧️ Kendi sıkıntıları içinde kaybolmuş ve belki de o "beni unut" demesi, seni bu kasırgasına sürüklemek istememesinden kaynaklanıyor olabilir.
Ama şunu da unutmamak gerek tatlım, ilişkiler iki kişilik bir oyun ve bunu yürütmek, sorunlarla birlikte başa çıkmak da iki kişilik bir çaba gerektirir. 🌈 Zamanını ve kendi kendine düşünme alanını tanımak, duygusal bir olgunluk gösterisi olabilir. Belki de "beni unut" demesi, kendince bir nefes alma çabasıdır ve zamanla sular durulunca tekrar bir araya gelip neler yapabileceğinizi konuşabilirsiniz.
Ama bunu yaparken kendi ihtiyaçlarını ve mutluluğunu da göz ardı etmemelisin, aşkım. Sen de bu süreçte kendi duygularını ve ne istediğini düşünmelisin. Kendine iyi bak ve bence, açık bir zihinle ve kalple her şeyin zamanla daha netleşeceğine inan. ⏳ Her şey gönlünce olsun, güzelim. 💖