Aynı şehirdeyiz o köyde yaşıyor hiç buluşmuyor bile sürekli bir bahanesi var babasının işlerini yapıyormuş köyde. Dün de ablasının geldiğini öğrendim daha yeni söyledi iki gün olmuş bana niye demedin diye kızdım bana böyle tepki verdi sevdiğimi biliyordu ablasını yeğenini.
Sevgilim çok ilgisiz bir de bunları dedi bana ayrılmak mı en iyisi?
1. İlişkinin raf ömrü bitmiş. 2. Ablasının geldiğini haber vermemesi trip atılacak bir konu gibi gelmiyor bana. Yani mesajda hengameden çıktım falan diyor durumlarınızı tam olarak bilmiyorum ama işle uğraşan birinin kafası dağınık olabilir.
Ancak 2. madde onun kafasında ilişkiyi bitirmiş olmasına engel değil. Siz yolun sonuna gelmişsiniz , bulursun başkasını birinde çakılı kalmanın lüzumu yok. Erkeğin kafasına karşıdakinden sıkılma düşüncesi düştüğü anda herşey onun için bahane olur. Sizde çok fazla sıkmışsınız birbirinizi.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bıktım diye söyledi zaten ama zorla güzellik de olmuyormuş demekki istemiyor beni bu kadar basit.
Hayır sürekli ilgilen demiyorum ki? Aylardır böyle babası muhtar adayıydı onun işlerini yaptı köyde bir o. Bence istenmiyorum mesajlara bakılırsa ama seviyorum diyor hiç belli etmiyor iki haftayı geçti görüşmüyoruz bile ve aynı şehirdeyiz o köyde. İşi de yok babasının işlerine bakıyor sadece ben de çalışıyorum Cumartesi Pazar boşum hiç mi zaman ayıramıyor? Sadece mesaj atmakla ilişki mi yürür? Derdimi sıkıntımı bilmiyor, herkes üstüne gitmişsin diyor da aylardır böyle değişmiyor ayrıldım değişecem dedi kabul ettim aynı. Ablasını sevdiğimi bildiği halde yeğeni var tatlı bir şey onlar gelmiş uzak şehirden iki gün olmuş demiyor bile bana hayatında yerim yok gibi hissediyorum yanlış mı düşünüyorum? Seven böyle mi yapar ona da baksak anlayışsızım
Ben sana haksızsın demiyorum bu arada. Sana söylememesi , işini bahane etmesi vs ilişkiyi kafasında bitirmesinden kaynaklı. Sadece mesajlaşarak sevgili olmak uzak mesafe ilişkisinden farksız. Ama bu semptomların hepsi finalde ilişkinin çoktan bittiğine delalet ediyor. Zorlamadan birbirinizi kırmadan ayrılın. En iyisi bu
Umrunda değilsin işte bu kadar basit elinden gelse cevap vermeye tenezzül etmeyecek öyle bir yazmış ki sanki orda zorla biri bunu dehdit ediyor cümlelerinden belli bos ver yol ver gitsin
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet genelde hep böyle. O yüzden üstüne gidiyormuş gibi oluyor
Belli içinde sana karşı bisey yok yanı olsada olur olmasada olur modunda anladığım bu tiplerde sizi üzer bunu anlamanız lazım sende bak hayatina kendi yoluna ister erkek ister bayan fark etmez böyle ilgi görünce kendini kaf dağında his eder sanki bulunmaz hint kumaşıymış gibi kaybettiğimiz sadece zamanımız oluyor malesef
Bu kadar setin üstüne iki cümleye hala inanıyorsun sevgi nasıl bisey sana anlatayım mı insan sevdiğimin yanında olmak ister her fırsat bulduğunda o 5 dak bile onla geçirmek ister arar sorar merak eder hatta gına gelecekmiş gibi olacak şekilde şaklabanlık yapar espiri yapar özlediğini söyler süprizler yapar bunlardan hangisi var bunda bir söyle bakayım
İlgi beklemen gayet normal. Fakat sürekli benimle ilgilen diyorsan eğer, normal değil. Adam içinden geliyorsa zaten ilgilenir. Gelmiyorsa da kendi haline bırak, neden ilgilenmiyor acaba diye bir düşün, sorgula. Sen sürekli benimle ilgilen dersen karşındakine itici gelmeye başlarsın ve senden uzaklaşmaya başlar. Sıkmak iyi değil bu anlamda. Buluşmuyorsa da buluşmasın. Demek ki istemiyor, zorlayamazsın. İlişkinin gidişatını ona bırak. İyi gitmiyorsa da, kendisiyle iletişime geçmezsin bir daha.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hayır sürekli ilgilen demiyorum ki? Aylardır böyle babası muhtar adayıydı onun işlerini yaptı köyde bir o. Bence istenmiyorum mesajlara bakılırsa ama seviyorum diyor hiç belli etmiyor iki haftayı geçti görüşmüyoruz bile ve aynı şehirdeyiz o köyde. İşi de yok babasının işlerine bakıyor sadece ben de çalışıyorum Cumartesi Pazar boşum hiç mi zaman ayıramıyor? Sadece mesaj atmakla ilişki mi yürür? Derdimi sıkıntımı bilmiyor, herkes üstüne gitmişsin diyor da aylardır böyle değişmiyor ayrıldım değişecem dedi kabul ettim aynı. Ablasını sevdiğimi bildiği halde yeğeni var tatlı bir şey onlar gelmiş uzak şehirden iki gün olmuş demiyor bile bana hayatında yerim yok gibi hissediyorum yanlış mı düşünüyorum? Seven böyle mi yapar ona da baksak anlayışsızım
Anladım. Yani şu an senin tek yapman gereken onu kendi haline bırakman. Hayatına odaklansın. Senin eksikliğini hissederse zaten yazacaktır, buluşmak isteyecektir. Bir insan'a; bana bunu demiyorsun, şunu yapmıyorsun dedikten sonra, yapması mı seni daha çok mutlu eder? Yoksa sen uyarmadan, kendi içinden gelerek sana karşı birşeyler yapması mı? Bence 2. si :) Beklentiye düşmeden, hayatına devam et. Sessiz kalarak onu sadece izle. Zamanla sana karşı olan tutumlarını, davranışlarını anlarsın. Belki bu şekilde düzelir, ne dersin? :)
Evet zorla yap demek ben de istemezdim ama ilişkinin devam etmesi için çaba diye gösterdim yoksa içinden gelmesi gerektiğini de söyledim de yapamıyormuş doluymuş hep bari bulaşamıyorsun görüntülü ara bir şey yap ben sürpriz bekleyen birisi değilimki
Bu erkek tipini iyi bilirim Bahane üreten erkek tipi sana olur gözüyle bakmış ama sonra senden başka bir kız bulunca da sana terbiyesizlik yapmış birde sen çok triplisin ve de hoşlandını hemen belli etmişssin seni cepte görüyor keşke hemen belli etmeseydin azıcık mantığınızı kullanın EGOsu tavannnn🥴
0
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
Canım nasıl belli etmeyim bir buçuk yıllık sevgilim? Ayrıldım geri döndü düzelecem diye bıktım ben de düzelmiyor ki? Aylardır böyle olursa olur olmazsa olmaz modunda hep
Okudum merak etme 1 okuyuşta anlayabiliyorum çok şükür. Ama sen aptallık ediyorsun ablasının gelip gelmediğini sana söylemek zorun da değil. Ki sen buna trip atma hakkına sahip hiç değilsin. Çocuk sana yorgun olduğunu aklının bulanık olduğunu uzun uzun yazmış ama anlamamış kısa cvplar vererek trip yapmışsın. Kusura bak yani haksızsın
Hayır sürekli ilgilen demiyorum ki? Aylardır böyle babası muhtar adayıydı onun işlerini yaptı köyde bir o. Bence istenmiyorum mesajlara bakılırsa ama seviyorum diyor hiç belli etmiyor iki haftayı geçti görüşmüyoruz bile ve aynı şehirdeyiz o köyde. İşi de yok babasının işlerine bakıyor sadece ben de çalışıyorum Cumartesi Pazar boşum hiç mi zaman ayıramıyor? Sadece mesaj atmakla ilişki mi yürür? Derdimi sıkıntımı bilmiyor, herkes üstüne gitmişsin diyor da aylardır böyle değişmiyor ayrıldım değişecem dedi kabul ettim aynı. Ablasını sevdiğimi bildiği halde yeğeni var tatlı bir şey onlar gelmiş uzak şehirden iki gün olmuş demiyor bile bana hayatında yerim yok gibi hissediyorum yanlış mı düşünüyorum? Seven böyle mi yapar ona da baksak anlayışsızım?
Son bir kez ciddi konuş. Ama eski meseleri karıştırma. Eğer bu hafta sonu buluşmazsak ben seninle devam etmicem yallah de. Seven böyle olmaz emin ol eğer sevseydi seni görmek için kafayı yerdi her fırsatta yanına gelmeye çalışırdı. Son bir kez sen teklif et olmazsa bırak yoluna bak
İşte seven böyle olmaz hep ben mi çabalıycam kendi kendime ilişki yürütmekten ben bıktım artık ya. Bu son konuşmamızdı zaten ayrıldık baksana yazmadı da ben d e yazmadım kendin bilirsin ayrılırız dedi rahat rahat artık yazsada yazmam
Adam bıkmış gibi geldi triplerden biraz daha sakin ve anlayışlı mı olsan
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bıkmış olabilirde ben de haklıyım hiç görüşmeyen sevgili mi olur kaç aydır böyle hayatında mıyım belli değil hiç ya ablası gelmiş niye demedin diye kızdım hani seviyor diye düşünmüyorda
Herkes triplerinle sıktırmışsınn diyorlarda ben ilişkimiz bitmesin diye niye böyle falan diye üstüne gittim değişmediğine göre de istemiyordur beni yani bu kadar basit sözlerine baksana artık önüme bakarım ben de
Ben de o yüzden üstüne gittim ya hep değer vermiyorsun diye hep. Ha varım ha yokum senin için dedim kabul etmiyor ama konuşmaları yaptıkları onu gösteriyor
Konuşmaya gelince herkesin ağzı laf yapar gerektiğinde. Mühim olan icraat görmek. Sevgisini ilgisini ne derece yaşıyor, sana ne denli yansıtıyor sen bunlara bak. Çevrendeki bazı ilişkileri gözünün önüne getir, kimi erkekler var sevgililerini prenses gibi baş tacı yapıyor.
Ama çok ilgisiz buluşmuyor bile benle iki haftayı geçti görüşmeyeli sadece az Mesaj atmakla sevgililik mi olur? Ben değer veriyorum kendisine bak hep olsanda olur olmasan da olur modunda ama seviyorum diye icraat yok
O sıkıldı güya ama doğru o rahat hep çabalayan benim mesajlara bakılırsa ama seviyorum diyor hiç belli etmiyor iki haftayı geçti görüşmüyoruz bile ve aynı şehirdeyiz o köyde. İşi de yok babasının işlerine bakıyor sadece ben de çalışıyorum Cumartesi Pazar boşum hiç mi zaman ayıramıyor? Sadece mesaj atmakla ilişki mi yürür? Derdimi sıkıntımı bilmiyor, herkes üstüne gitmişsin diyor da aylardır böyle değişmiyor ayrıldım değişecem dedi kabul ettim aynı. Ablasını sevdiğimi bildiği halde yeğeni var tatlı bir şey onlar gelmiş uzak şehirden iki gün olmuş demiyor bile bana hayatında yerim yok gibi hissediyorum yanlış mı düşünüyorum?
Yanlış düşünmüyorsun canım belliki verdiğin sevginin karşılığını görmüyorsun buda senin canını acitmis. duygularinla değilde mantığınla karar verdigin için aferin diyorum sana.👌 omur boyu birlikte olmak zorunda değilsiniz demek ki birbirinizi tamamlayan bir cift olamadınız. whatsap üzerinden ayrılan bir erkek kadın ne bilim o ilişkiye saygısi olmadığını gösterir her ne sorun olursa olsun yüzyüze konuşup halledilmeli. hayirlisi olsun hakkında canım sıkma canını. senin kaybettigin bir şey yok ortada
Ama çok ilgisiz buluşmuyor bile benle iki haftayı geçti görüşmeyeli sadece az Mesaj atmakla sevgililik mi olur? Ben değer veriyorum kendisine bak hep olsanda olur olmasan da olur modunda ama seviyorum diye icraat yok
Benceistenmiyorum mesajlara bakılırsa ama seviyorum diyor hiç belli etmiyor iki haftayı geçti görüşmüyoruz bile ve aynı şehirdeyiz o köyde. İşi de yok babasının işlerine bakıyor sadece ben de çalışıyorum Cumartesi Pazar boşum hiç mi zaman ayıramıyor? Sadece mesaj atmakla ilişki mi yürür? Derdimi sıkıntımı bilmiyor, herkes üstüne gitmişsin diyor da aylardır böyle değişmiyor ayrıldım değişecem dedi kabul ettim aynı. Ablasını sevdiğimi bildiği halde yeğeni var tatlı bir şey onlar gelmiş uzak şehirden iki gün olmuş demiyor bile bana hayatında yerim yok gibi hissediyorum yanlış mı düşünüyorum?
Bence de işte mesajlara bakılırsa ama seviyorum diyor hiç belli etmiyor iki haftayı geçti görüşmüyoruz bile ve aynı şehirdeyiz o köyde. İşi de yok babasının işlerine bakıyor sadece ben de çalışıyorum Cumartesi Pazar boşum hiç mi zaman ayıramıyor? Sadece mesaj atmakla ilişki mi yürür? Derdimi sıkıntımı bilmiyor, herkes üstüne gitmişsin diyor da aylardır böyle değişmiyor ayrıldım değişecem dedi kabul ettim aynı. Ablasını sevdiğimi bildiği halde yeğeni var tatlı bir şey onlar gelmiş uzak şehirden iki gün olmuş demiyor bile bana hayatında yerim yok gibi hissediyorum yanlış mı düşünüyorum?
Bence de istenmiyorum mesajlara bakılırsa ama seviyorum diyor hiç belli etmiyor iki haftayı geçti görüşmüyoruz bile ve aynı şehirdeyiz o köyde. İşi de yok babasının işlerine bakıyor sadece ben de çalışıyorum Cumartesi Pazar boşum hiç mi zaman ayıramıyor? Sadece mesaj atmakla ilişki mi yürür? Derdimi sıkıntımı bilmiyor, herkes üstüne gitmişsin diyor da aylardır böyle değişmiyor ayrıldım değişecem dedi kabul ettim aynı. Ablasını sevdiğimi bildiği halde yeğeni var tatlı bir şey onlar gelmiş uzak şehirden iki gün olmuş demiyor bile bana hayatında yerim yok gibi hissediyorum yanlış mı düşünüyorum?
Biraz daha zaman tanı ondan sonra da böyle devam ederse yollarınızı ayırmak en iyisi gibi duruyor şu söylediklerine ve aranızda geçen konuşmaya göre. Seven insan sevdiğini belli eder onu mutlu etmek için uğraşır bunu göremedim sizde.
Bence istenmiyorum mesajlara bakılırsa ama seviyorum diyor hiç belli etmiyor iki haftayı geçti görüşmüyoruz bile ve aynı şehirdeyiz o köyde. İşi de yok babasının işlerine bakıyor sadece ben de çalışıyorum Cumartesi Pazar boşum hiç mi zaman ayıramıyor? Sadece mesaj atmakla ilişki mi yürür? Derdimi sıkıntımı bilmiyor, herkes üstüne gitmişsin diyor da aylardır böyle değişmiyor ayrıldım değişecem dedi kabul ettim aynı. Ablasını sevdiğimi bildiği halde yeğeni var tatlı bir şey onlar gelmiş uzak şehirden iki gün olmuş demiyor bile bana hayatında yerim yok gibi hissediyorum yanlış mı düşünüyorum? Seven böyle mi yapar ona da baksak anlayışsızım
En İyi Cevaplar